“یک بیماری کاملاً جدید ، هیچ درمانی ، هیچ درمانی”: چگونه مبارزه آنتونی فاوچی علیه ایدز او را برای مبارزه با Covid-19 آماده کرد | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

در خبرنامه “اولین چیز” گاردین مشترک شوید

صبح روز 9 نوامبر ، هنگامی که دنیا با اخباری که بازی را تغییر داد ، مبنی بر موثر بودن واکسن Pfizer coronavirus بیش از 90٪ بیدار شد ، آنتونی فاوسی در ساعت 9 شب یک نشست مطبوعاتی پیروزمندانه برگزار کرد. اما بحث در مورد Covid-19 نبود.

Fauci به عنوان رئیس انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی (NIAID) به مدت 36 سال ، یکی از نیروهای اصلی در دادرسی بوده است که به تازگی ثابت کرده است داروی تزریقی با اثر طولانی مدت ، کاباتگراویریر ، در جلوگیری از عفونت HIV در زنان بسیار مثر است. .

فاوسی به گاردین گفت: “من می خواستم دنیا ببیند که با تمام احترام به استرس و تنش شدیدی که ما با کوید تجربه می کنیم ، اچ آی وی هنوز یک بیماری بسیار مهم است.”

فاوچی در مصاحبه ای به مناسبت 80 سالگی وی در 24 دسامبر و چهلمین سالگرد رسمی همه گیری اچ آی وی در سال بعد ، درگیری و درگیری را که احتمالاً برای بسیاری از جامعه ناشناخته است دقیقاً در نیمی از زندگی اش تسلط داشت.

فاوسی ، كه بودجه 1.8 میلیارد دلاری اچ آی وی را در NIAID كنترل می كند و رهبر جهانی در پاسخ های تحقیق درباره اچ آی وی است ، گفت: “شغل و هویت من واقعاً توسط HIV مشخص شده است.” “از آنجا که من در موقعیت بسیار منحصر به فردی قرار داشتم و به یکی از معدود افرادی تبدیل شدم که از روز اول ابتلا به HIV در آنجا بوده اند.”

جنیفر کیتس ، مدیر سیاست جهانی بهداشت و اچ آی وی در بنیاد خانواده قیصر ، گفت: “مقصر مقابله با اچ آی وی مقصر تونی است. و اکنون کوید. “

او به همراه بیش از دوازده نفر دیگر از رهبران اچ.آی.وی در مورد فاوسی مصاحبه کرد ، او استعداد او را برای انتقال یک علم مرموز به توده ها ستود.

وی گفت: “مردم او را در متن كوید می بینند ،” آنچه او با اچ.آی.وی بوده و هست.

سالهای بحران

در دهه 1970 ، فایتز ، که به مدت سی سال خود را با آموزش دوگانه در زمینه ایمنی شناسی و بیماری های عفونی مسلح کرده بود ، به سرعت توسط NIAID ، بخش م Instسسات ملی بهداشت (NIH) در بتسدا ، مریلند شناخته شد.

وی با لبخندی فروتن یادآوری کرد: “با ترکیب یک معلم شگفت انگیز که من را در یک پروژه عالی قرار داد و موفقیتی به وجود آورد ، استعدادی اضافه کرد” بهبودی اگر بهبود نیابد. “

به طور خاص ، به لطف توسعه یک درمان موثر اغلب با یک بیماری التهابی عروقی کشنده به نام واسکولیت ، فاوسی جایزه گرفت ، آلوها را تحویل داد و از بسیاری از بیمارانی که جان خود را نجات داد قدردانی کرد.

فاوسی به دلیل توانایی خود در برقراری ارتباط علمی با توده ها ستایش شد.



فاوسی به دلیل توانایی خود در برقراری ارتباط علمی با توده ها ستایش شد. عکس: برندان اسملوفسکی / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

میرون کوهن ، استاد پزشکی در دانشگاه کارولینای شمالی که با همکاری NIAID ، هدایت یک مطالعه برجسته را که در سال 2011 برای اولین بار انجام شد ، گفت: “اگر او در کار حرفه ای خود کاری بیشتر انجام نمی داد ، این یک حرفه عالی بود.” ثابت کرد که درمان ضد ویروسی برای HIV از انتقال ویروس جلوگیری می کند.

اما زندگی Foci در اوایل تابستان 1981 برای همیشه تغییر کرد ، زمانی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) اولین گزارش های شوم آنچه را که به ایدز معروف شد منتشر کرد.

فاوسی نظرات دیرینه خود را در مورد گروه های جدیدی از مردان همجنسگرا که اغلب دچار مرگ می شوند ، یادآوری می کند: “من گفتم:” ماهی خال مخالی مقدس! آن چیزی است که ما ندیده ایم. پنوماتیک ذات الریه و سرطان نادر ، سارکوم Kaposi. فاوسی به زودی به درستی پیشنهاد کرد که این بیماری ها توسط ویروسی منتقل می شود که بر سیستم ایمنی بدن تأثیر گذاشته است. و او می دانست که برای مقابله با بحران رو به رشد آموزش کامل دارد.

او در کمال شوک و ناامیدی معلمانش ، زندگی پربار خود را رها کرد و تمام کارها را سپری کرد و به مطالعه ایدز پرداخت و از افرادی که به این بیماری مبتلا بودند مراقبت می کرد.

در مصاحبه ای در سال 2016 ، فاوسی خاطرنشان کرد که 15 سال طول کشید تا محققان ، که بسیاری از آنها با همکاری NIH کار می کردند ، برای درمان های بسیار موثر HIV ، “سالهای تاریک زندگی و حرفه من بود ، زیرا تقریبا هر یک از من بیماران مردند. و این احساس وحشتناکی بود. “

N. کلیفورد لین ، افسر ارشد بالینی فاوسی در NIAID ، گفت: “روش های بسیاری وجود دارد که در آنها تجربه گذراندن HIV / AIDS به او کمک می کند تا برای آنچه که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کند آماده کند. یک بیماری کاملا جدید ، بدون درمان ، بدون درمان “

فوچی تنها 43 سال داشت که در سال 1984 به وی پیشنهاد شد کار عمده ای در NIAID انجام دهد. وی این شرط را پذیرفت به شرط اینکه بتواند تحقیقات آزمایشگاهی و عمل بالینی را ادامه دهد. در ماه فوریه ، فاوسی ، با انگیزه مرگ و میر بیماران ، “مانند پسر برای منابع مالی لابی کرد” ، تا اینکه در اوایل دهه 1990 ، 10٪ از بودجه NIH برای ایدز هزینه شد.

با گذشت زمان ، فاوسی چندین شبکه آزمایش بالینی برای HIV ایجاد کرده است. امسال ، وقتی Pfizer و Moderna واکسنهای Covid-19 خود را تا حدودی از طریق همان کانالها به وضوح اضطراری رساندند ، چنین کارهایی بسیار ارزشمند بود.

فعالیت – و نارضایتی آن

در اواخر دهه 1980 ، نیروی دیگری از طبیعت زندگی و حرفه Foci را تغییر داد. همانطور که دیوید فرانس در مستند معرفی شده خود به نام اسکار “چگونه برای زنده ماندن از طاعون” و کتابی به همین نام اشاره کرد ، فعالان ایدز با استفاده از تاکتیک های فزاینده تهاجمی ، فاوشی و موسسه تحقیقات پزشکی را برای ایجاد پروتکل های درمانی انسانی و عادلانه تحت فشار قرار دادند.

گرگ گونزالوز ، پیشکسوت گروه Act Up از فعالان اچ آی وی و اپیدمیولوژی یل ، گفت: “او به سرعت متوجه شد که آوردن فعالان مهمتر از در زدن است.” “این از نظر سیاسی بصیرت بود ، اما از نظر تاکتیکی نیز مفید بود.”

در اوایل دهه 1990 ، آنچه به عنوان یک رابطه کاملاً متناقض بین فاچی و فعالان آغاز شده بود ، به یک همکاری کاری تبدیل شد. در طول زندگی ، دوستی ها شکل گرفته است.

فاوسی به عملی کردن ایده فعالان سیستم “مسیر موازی” کمک خواهد کرد ، که در آن افراد مبتلا به ایدز که قادر به شرکت در آزمایش های بالینی نیستند می توانند به درمان های آزمایشی فوری و بالقوه م accessثر دسترسی سریع داشته باشند. سرانجام ، فعالان در کمیته های NIH پذیرفته شدند و با موفقیت تلاش کردند تا تعداد زنان و افراد رنگارنگ را در آزمایشات بالینی HIV افزایش دهند.

گروهی از فعالان ایدز



فعالان گروه ایدز علیه اعتراضات 11 اکتبر 1988 در راکویل ، مریلند. عکس: کاترین مک گان / گتی ایماژ

مارک هارینگتون کهنه کار “فرانسوی” و “اقدام کن” اصرار دارد که Foci هنوز شایسته انتقاد شدید به دلیل آنچه در سال 1980 به عنوان عدم موفقیت در رسیدگی فوری به درخواست فعالان NIAID برای مبارزه شدیدتر با عفونتهای فرصت طلبانه توصیف کردند ، است. که افراد مبتلا به ایدز را کشته است.

فرانسه گفت: “تاریخ” به یاد می آورد كه او مرد خوبی بود و شخصیتی كلیدی و ضروری در زمینه HIV / AIDS بود ، اما اشتباهاتی مرتكب شد.

اکنون بهبود مداوم در مراقبت و درمان افراد مبتلا به HIV ، امید به زندگی در افراد 21 ساله تازه تشخیص داده شده را از 12 سال دیگر در اواخر 1980 به 56 سال امروز افزایش داده است.

در سال 2016 در مورد اهمیت NCDs در مبارزه با اپیدمی جهانی HIV ، Fauci گفت که NIAID ، به ویژه ، “یک نیروی اصلی در تولید دارو ، در کار واکسن ، درک پاتوژنز و روش های توسعه بوده است. جلوگیری. “

جارد بائن ، رئیس بخش درمان و پیشگیری اچ آی وی در Gilead Sciences ، گفت: “و البته ، همه این نوآوری ها بسیار سریعتر از سایر شرایط بهداشتی بوده اند ، زیرا فوریت آن با سختگیری آن مطابقت دارد.” یک مطالعه مهم با حمایت مالی NCDs (از جمله NIAID) را انجام داد که نشان داد تجویز ماهانه حلقه واژن ضد رترو ویروسی خطر ابتلا به HIV در زنان را کاهش می دهد.

لری کوری ، سازنده برجسته واکسن ها ، از جمله علیه HIV و SARS-CoV-2 ، از مرکز تحقیقات سرطان فرد هاچینسون در سیاتل ، فاوسی را به عنوان “نگهبان اصلی” تحقیقات بیماری های عفونی ستایش کرد.

وی گفت: “او مایکل جردن منطقه ما است.”

جورج دبلیو بوش از فائوکی خواسته است تا به اصطلاح یک طرح ریاست جمهوری برای امداد اضطراری یا Pephar ایجاد کند ، که از سال 2004 لازم الاجرا شد و سالانه بیش از 5 میلیارد دلار برای نجات و درمان اچ آی وی برای کشورهای در حال توسعه هزینه می کند. تا به امروز ، این باعث نجات حدود 20 میلیون نفر شده است.

فوچی گفت: “مهم نیست که چه اتفاقی برای کوید بیفتد ،” من فکر می کنم مشارکت من در توسعه برنامه Pephar در مقیاس بزرگ و بیش از هر کاری باشد که انجام داده ام. “

یک دوستی غیرمعمول

در طول بحران Covid-19 ، دوستی دیرینه Faci با فعال مشهور اچ آی وی پیتر استلا عمیق تر شد ، و راحتی و مشاوره را در زمان استرس شدید فراهم کرد.

استلا و دیگر دوستان فعال به شدت نگران بودند که همه گیر Covid-19 فاوچی را تحمیل کرده باشد. در روزهای ابتدایی بحران ، رئیس NIAID از فرسودگی جسمی و روحی و همچنین بی خوابی ناشی از چنین کار سختی رنج می برد. استلا گفت که این باعث خجالت دوست معمولاً مقاوم او شد. نه اینکه استلا احساس کند که همیشه باید از دستکش مخصوص بچه های فاوسی استفاده کند.

استلا گفت: “نکته غیرمعمول در مورد دوستی ما این است که فکر نمی کنم او دوستان زیادی داشته باشد که با او خیلی سخت رفتار می کنند.” “من اغلب به او می گویم که فکر می کنم او نقص دارد. من به او می گویم که چگونه بازی می کنند. و به او می گویم که از من کینه دارند. و به اعتبار وی ، به نظر می رسد او واقعاً از آن قدردانی می کند. “

فاوس با تمجید از استالی به عنوان “صفحه رادار خوب” تعریف کرد و گفت: “او مرا تماشا می کند.”

فوسی و دونالد ترامپ:



فوسی و دونالد ترامپ: “آنها در اصل دوست بودند. با گذشت زمان ، همه چیز از هم پاشید.” عکس: جاناتان ارنست / رویترز

نگرانی اصلی استلا این است که Foci “دمدمی مزاجی” است ، که به گفته این فعال ، رئیس NIAID را “یک مدیر بدبخت” می کند که فاقد اطلاعات در هیئت است. استلا با اشاره به روابط پیچیده Faci با دونالد ترامپ گفت: “آنها در اصل دوست بودند. ریشه در نیویورک و عشق به ورزش دارند. با گذشت زمان ، اوضاع از هم پاشید. “

استلا در ادامه گفت كه فاوسی می تواند از صمیم قلب و گناهكار باشد ، و به خصوص در برخورد با رئیس جمهور فعلی باعث می شود با ساده لوحی به خطر بیفتد.

به گفته استلا ، یکی از دوستان Foca در سال 2020 درگیر مشورت سیاسی شد ، “با تمرکز بر تمام این چهره های وحشتناک در کاخ سفید”. استلا گفت كه مشاوره مشابهی توسط همسر فاوشی ، 35 ساله ، كریستین گرادی ، زیست شناس ارشد NIH ، داده شده است.

استلا در مورد مداخلات این زوج در رابطه با روابط فوسی و دولت ترامپ گفت: “من و کریس هر از گاهی می آمدیم و هشدارهایی را به صدا در می آوردیم.”

دوست دیگری اخیراً با Foci در مورد آینده ای صحبت کرد که در آن او واقعاً به شکست Covid-19 کمک کرد.

“مجبور هستی چه کاری را انجام بدهی؟” دوستی پرسید.

فاوشی با اشاره به اچ آی وی پاسخ داد: “تنها چیزی که هنوز مانده و کاری که می خواهم انجام دهم پایان دادن به این اپیدمی است.”

فاوچی در گفتگو با گاردین گفت که ترجیحاً به لطف واکسن HIV نمی خواهد تا آن روز بازنشسته شود. وقتی سرانجام به بزرگسالی روی آورد ، گفت ، مشتاق نوشتن خاطرات است.

وی گفت: “هیچ کس تاکنون موقعیت مشاور بودن هفت رئیس جمهور مختلف را نداشته است.” “بنابراین این همان چیزی است که من واقعاً می خواهم به آن بپردازم تا جوانان از تجربه ای که من می گویم استفاده کنند.”

وی سپس کاملاً واضح اظهار داشت: “من خیلی شلوغ بودم ، فرصتی برای انجام آن نداشتم.”

[ad_2]