یک افسر بوستون به دلیل احتمال برخورد با ماشین پلیس معترضان گرفتار شد | بوستون

[ad_1]

پلیس و دادستان های بوستون در حال تحقیق در مورد تصاویر دوربین دوربین هستند که نشان می دهد مأموران در حال هجوم معترضین هستند ، به مردم و یک افسر صحبت می کنند که در مورد ضرب و شتم معترضین توسط ماشین پلیس صحبت می کند.

گروهبان پس از درز اطلاعاتی که در تظاهرات ماه مه در پی قتل جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس گرفته شد ، در مرخصی اداری قرار گرفت.

تظاهرات در بوستون در تاریخ 31 مه اکثراً مسالمت آمیز بود تا شبی که خرابکاری گزارش شد. به گزارش بوستون دات کام ، بیش از 50 نفر دستگیر شدند ، 18 نفر از بینندگان در بیمارستان بستری شدند و 9 افسر نیز به دلیل جراحات تحت درمان قرار گرفتند.

ویدئویی که روز جمعه در شبکه خبری Appeals منتشر شد ، نشان می دهد که افسران معترضین بدون خشونت را به زمین هل می دهند ، اسپری فلفل و جمعیت زیادی را روی آنها می پاشند و یک افسر گفت که ممکن است با ماشین به مردم ضربه زده باشد.

وکیل معترضین درخواست فیلم کرد.

کمیساریای پلیس ویلیام گروس گفت که وی دستور داد تحقیقات را به محض انتقال فیلم ها به وی انجام دهند.

گروس گفت: “من گروهبان دخیل در این حادثه را در مرخصی اداری قرار داده ام و در صورت لزوم برای تکمیل تحقیقات ، اقدامات اضافی را انجام خواهم داد.” “من می خواهم مردم را تشویق کنم که به این مسائل توجه کنند تا بتوانیم آنها را به درستی بررسی کنیم.”

شهردار مارتی والش گفت که تماشای این فیلم دشوار است و او امیدوار است که در طول تحقیقات پاسخ دهد.

وی گفت: “ما هرگز نمی خواهیم ببینیم پلیس بیش از حد ضرور استفاده می كند ، حتی وقتی تنش زیاد است.”

سخنگوی دفتر دادستان شهرستان سوفولک ، راشل رولینز گفت که وی همچنین در حال تحقیق و بررسی است.

[ad_2]