“یکی برای بچه های قدیمی”: پل لیم 66 ساله از دارت در دنیای PDC ناراحت شد | جام جهانی PDC

[ad_1]

پاول لیم در بیست و پنجمین حضور خود در جام جهانی به پیروزی تکان دهنده ای دست یافت و با نتیجه 2-0 مبارزه کرد و لوک همفریس را با نتیجه 3-2 شکست داد.

این پیرمرد 66 ساله که از سال 1973 به عنوان دارت حرفه ای بازی می کند ، امسال در میان همه گیر Covid-19 در آسیا به سختی مسابقه داد.

لیم در ابتدای مسابقه نتوانست با امتیاز سنگین حریف همراه شود و همفریس وقتی 103 را گرفت و در دو ست پیش افتاد ، به نظر می رسید برای برد معمول.

اسلینگر سنگاپوری با استراحت مقابله کرد و ست سوم را آغاز کرد و 3-1 پیروز شد و به بازی برگشت. در ست چهارم ، همفریس ، دو بار یک چهارم نهایی الکساندر پالاس ، در بازی سوم لیم را شکست و در بازی چهارم مسابقه را از دست داد.

سپس لیم به صندوق های 56 و 84 ضربه زد تا بازی را به تصویبی که اعتماد به نفس همفریز تبخیر شد موکول کند. شماره 34 جهان در مرحله دوم در دوضرب 12 دارت را از دست داد و لیم در نهایت برای یک وقفه مهم دو چهار کرد.

با پرتاب مسابقه ، لیم با 53 گل ماند که حریف او دو بر صفر را از دست داد. لیم با یک برتری دو بر صفر به پیروزی رسید که به طور معمول سقف الی پلی را بالا می برد.

“یکی برای بچه های قدیمی!” لیم بعد از مسابقه شوخی کرد. “در پایان این یک جنگ بود. من مرتب فشار روی او را تکرار می کردم. من مجبور شدم عمیق شوم. ” در دور دوم او در بازی دیمیتری ون دن برگ با قهرمان فعلی جهان دیدار خواهد کرد.

اسکاتلند جان هندرسون علی رغم اینکه در پنج ست نبرد با فنلاند را پشت سر گذاشت ، از فرم خود ناراضی بود علامت گذاری کنتله. هندرسون گفت: “من برنده شدم ، اما وحشتناک بودم.” “گاهی اوقات افتضاح بود ، اما من به اندازه کافی تلاش کردم تا از این طریق عبور کنم.”

دیرک ون Duivenbode از دو ست جمع شد تا قهرمان خردسالان جهان را انکار کند بردلی بروکس. این بازیکن 20 ساله از بلکبرن تحت کنترل به نظر می رسید ، اما حریف هلندی او این فرم را پیدا کرد تا 9 پایه راست را بپیچد و یک مسابقه دور دوم را با راب کراس قهرمان 2018 ترتیب دهد.

جمعه بعد از ظهر ، جیمی هیوز با شکست 3 بر صفر به اولین بذر ناک اوت تبدیل شد آدام هانت، که پیروزی دور اول مقابل لیزا اشتون را تماشا کرد. وقتی هانت به دور سوم صعود کرد ، هیوز در عملکرد زیر 75.36 عملکرد کمتر از میانگین داشت ، جایی که باید به مصاف کراس یا ون دوژنبد برود.

در جای دیگر ، میکی منسل اولین پیروزی خود به سبک جام جهانی را بدست آورد و هر 9 پا را در سفید بازی در هاوپا نیوزلند برنده شد. وین جونز، که در نیمه نهایی سال 2006 بود ، هنگامی که در یک تریلر پنج ست سیاران تیخون ایرانی را شکست داد ، انتظار 9 ساله برای پیروزی در الی پلی را به پایان رساند. در دیدار نهایی جمعه ، جیمز وید ، که 7 ام شد ، از Colum Reeds جلوگیری می کند.



[ad_2]