گوزن هویج در حالی که یک پیکان از سرش بیرون زده بود در انتاریو پیدا شد | کانادا

[ad_1]

زمستان در کانادا می تواند برای گوزن ها شدید باشد زیرا دما به شدت کاهش می یابد و غذا کمیاب می شود. اما هویج ، که در شمال انتاریو زندگی می کند ، با یک مشکل دیگر روبرو است: او یک تیر از سرش بیرون زده است.

لی آن کارور ، عکاس حیات وحش در شهر کنورا که این حیوان جوان را نامگذاری کرد ، گفت: “دیدن آن واقعاً دشوار بود.” “من سالهاست که از حیوانات عکس می گیرم و چیز خاصی در مورد هویج وجود دارد. او شباهتی به هر گوزنی ندارد که من هرگز ملاقات کرده ام. “

اکنون کارور در تلاش است تا مشکلات هویج را با هر کسی که می تواند سهیم شود ، امیدوار است که گوزن زخمی را نجات دهد.

طی سه سال گذشته ، هویج که مانند یک گوزن یتیم شده است ، به دیدار کارور و همسرش در حیاط خانه آنها رفته است. کارور گفت: “او بسیار نرم و مهربان است.”

اما هفته گذشته شوهر کارور دید که گوزن زخمی شده است. هنگامی که او برای تحقیق در حیاط پوشیده از برف بیرون رفت ، یک پیکان سیاه با رنگ سبز روشن در سر هویج کاشته شده را دید.

با این حال ، علیرغم آسیب دیدگی فوق العاده ، آهوها خود را آزار ندادند. هنگامی که او برای کار کردن بو به کارور نزدیک شد ، او هیچ خونی و هیچ نشانه ای از عفونت مشاهده نکرد.

کارور گفت: “دیدن بسیار ناراحت کننده بود.” “اما او هنوز مثل همیشه رفتار کرد.”

مقامات محلی به کارور قول داده اند که از گوزن زخمی آسیب نخواهند برد ، اما محافظان و شکارچیان توصیه نمی کنند که کرکره را بردارند. از آنجا که پیکان از خونریزی جلوگیری می کند ، برداشتن آن می تواند زخم روی سر را دوباره باز کرده و باعث عفونت شود.

“این واقعا ناراحت کننده است. می خواهم دراز کنم و دست او را بگیرم و بگویم: “ببین ، من هویج را درست کردم.” اما غیرممکن است. “

چهارشنبه بعد از ظهر ، پلیس و وزارت منابع طبیعی استان به امید قطع پیکان به اموال کارور رسیدند.

پس از تلاش های متعدد برای آرام سازی دلار ، از جمله دارتی که در سلول بر اثر سرما یخ زده بود ، افسران موفق به خاکستری شدن آن شده و نیمه بالایی میله را جدا کردند.

کارور گفت که زمان و روند کار “مانند یک رویای غیرممکن است” و امیدوار است که زخم بدتر نشود و شافت در ماه های آینده خراب شود.

چهار سال پیش ، شهر کنورا آیین نامه ای تصویب کرد که به ساکنان اجازه می دهد گوزن ها را با کمان در داخل شهر شلیک کنند.

کارور صفحه فیس بوک “Carrot of the Magic Deer” را تأسیس کرد و پیام هایی را از طرفداران در سراسر جهان دریافت کرد.

“اینترنت جایی است که همه می خواهند درباره چیزی بحث کنند. کارور گفت ، اما هویج به نظر می رسد مردم را متحد می کند. “دیدن این همه عطوفت چنان عالی بود که اکنون جهان به شدت فقدان آن است. امروز رنج های زیادی در جهان وجود دارد – و مارکوف نیز رنج می برد” اما او او چیزی به ما داده است که اکنون باید روی آن تمرکز کنیم و چیزی برای دوست داشتن. و این معنی زیادی دارد. “

[ad_2]