گوردون تیلور در این فصل به عنوان رئیس PFA کنار می رود فوتبال

[ad_1]

وی در نامه ای به اعضای PFA گفت: گوردون تیلور 40 سال فعالیت خود را به عنوان رئیس انجمن فوتبالیست های حرفه ای به پایان می برد.

در مارس سال گذشته ، اتحادیه بازیکنان اعلام کرد که تیلور 75 ساله در جلسه عمومی سالانه که پس از اتمام یک بررسی مدیریت مستقل به سرپرستی نائومی النبوگن استعفا می دهد.

تیلور در نامه خود به اعضا اشاره کرد که بررسی در ژوئیه سال جاری به پایان رسید و اتحادیه که سالها مرکز انتقادات مداوم بوده است ، به سمت اجرای تغییرات پیشنهادی در حرکت است.

یک بازبینی مستقل حقوق مدیران را توصیه می کند – آزار دهنده ترین مشکل PFA از زمانی که تیلور درآمد فوق العاده خود را کسب می کند – برای شناسایی مدیران غیر اجرایی ، با استفاده از موقعیت های مشابه در سایر سازمان ها به عنوان معیار.

آخرین سود سالانه منتشر شده توسط PFA برای سال 2019 نشان می دهد که کل حقوق تیلور ، شامل پاداش ها و مزایا ، 2 میلیون پوند بوده است. حقوق وی در 17-2016 ، زمانی که 2.29 میلیون پوند به وی پرداخت شد ، بیش از 2 میلیون پوند بود – این افزایش نسبت به 1.3 میلیون پوندی که سال گذشته دریافت کرد ، عمدتا به دلیل یک جایزه 777183 پوندی. گفته می شود این پاداش مربوط به تسویه حساب مالی است که تیلور برای بودجه PFA به لیگ برتر ارائه می دهد و دقیقاً همان رقم ، 777183 پوند ، سال گذشته به او پرداخت شد.

برای سال منتهی به 30 ژوئن 2019 ، درآمد کل خیریه PFA ، که اکنون بیشتر بودجه های PFA را اداره می کند ، به 27 میلیون پوند رسیده است. اگرچه اتحادیه به عنوان یک برنامه خیرخواهانه ارزشمند برای رفاه و پیشرفت شغلی بازیکنان شناخته شده است ، اما دائماً انتقاد می شود که کمک ارائه شده به ویژه برای بازیکنان سابق مبتلا به زوال عقل ، مشکلات مالی و سایر مشکلات کافی نیست.

مقایسه های نامطلوب مکرر با درآمد تیلور انجام می شود: در حساب های خیریه در 19-2018 ، کل هزینه های کار خیرخواهانه برای سال 2 میلیون پوند بود که تقریبا برابر است با حقوق رئیس.

برای تیلور در پایان این فصل ، که با یک بررسی مستقل و از زمان اتمام آن در ماه جولای ، در جای خود باقی مانده است ، یک پیروزی دیگر برای استقامت او است. وی همچنان قوی ترین چالش پیشین خود ، رئیس هیئت مدیره بن پورکیس را ادامه داد که خواستار بازبینی مستقل در نوامبر 2018 شد.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

در همان زمان ، کمیسیون خیریه نقض قانون خیریه PFA ، رابطه آن با خود اتحادیه و “مدیریت تعارض منافع” را اعلام کرد. این امر منجر به تحقیقات قانونی در ژانویه سال جاری شد که طبق گفته کمیسیون “موارد مربوط به مدیریت خیریه را بررسی می کند”. سخنگوی کمیسیون خیریه گفت که تحقیقات در حال انجام است.

سخنگوی گفت: “در این مرحله ، ما نمی توانیم بیشتر توضیح دهیم تا به نتیجه تحقیقات آسیب نرساند.” “ما قصد داریم گزارشی را منتشر کنیم که به طور خلاصه یافته های خود را پس از تکمیل درخواست منتشر کنیم.”

PFA گزارش بررسی مستقل را منتشر نکرد ، اما خلاصه ای از توصیه ها را ارائه داد که برای یک بازنگری کامل در ساختارهای مدیریت و اتحادیه ارائه می شود. به عنوان اختیارات تصمیم گیری ، باید “شورای بازیکنان” جدیدی متشکل از 13 نماینده ، هر دو نماینده از WSL ، لیگ برتر ، چمپیونشیپ ، لیگ های اول و دوم و سه بازیکن سابق تشکیل شود. “هیئت عملیاتی” که شامل یک مدیر اجرایی جدید ، رئیس ، معاون رئیس ، مدیر ارشد مالی و چهار مدیر غیر اجرایی منصوب می شود ، با گزارش به هیئت بازیکنان ، بر فعالیت های روزمره PFA نظارت می کند.

گری نویل ریاست کمیته انتخابی متشکل از سه نفر را که می خواهند مدیرانی غیر اجرایی تعیین کنند ، دارد. سپس آنها برای استخدام نامزدی برای رهبری که قرار است به عنوان عضوی از اتحادیه انتخاب شود ، جستجو می کنند.

تیلور ، مهاجم سابق بلکبرن و بولتون ، در سال 1981 به عنوان رئیس قوه مجریه منصوب شد و در دهه 1980 پیشگام “فوتبال” در برنامه های “جامعه” شد ، دستاوردی که او همچنان به آن افتخار می کند. او همچنان به انتقاد ، بازبینی و تحقیق در مورد کمیسیون خیریه ادامه داد و هنگامی که او در پایان فصل آنجا را ترک کرد ، چهار دهه خدمت خواهد کرد.

[ad_2]