گوردون براون: 300،000 بیکار در انگلیس توسط اطلاعات رسمی پنهان شده اند بیکاری

گوردون براون هشدار می دهد که با پذیرش صدها هزار نفر از آمار رسمی بیکاری ، میزان کامل بحران شغلی انگلیس دست کم گرفته می شود.

طبق مطالعه ای که توسط نخست وزیر سابق پشتیبانی شده است ، 300000 نفر در سراسر انگلستان بدون کار کمبود دارند. وی هشدار داد که این بدان معنی است که ریشی سوناک ، صدراعظم در حال تهیه بسته امداد مالی است که قادر به در نظر گرفتن پیامدهای پیامدهای اقتصادی بیماری همه گیر نیست.

تجزیه و تحلیل اتحادیه در مورد اشتغال کامل نیاز به بررسی فوری اقدامات رسمی اشتغال و بیکاری دارد. این اتفاق پس از انتشار آمار جدید بدون کار در این هفته است.

نرخ بیکاری 4.9٪ یا 1.7 میلیون نفر است. با این حال ، تحلیلگران گفتند منابع دیگر داده ها ، مانند گزارش مالیات ، محاسبه سود و نظرسنجی های تجاری ، نرخ بیکاری در حال حاضر بیش از 2 میلیون نفر است و احتمالاً در اواخر امسال به 3.5 میلیون افزایش یابد.

براون هشدار داد که اختلاف بین ارقام رسمی و ارقام بدون کار به طور بالقوه یک “خطای گسترده” است و از بوریس جانسون خواست که خواستار تجدید نظر در بودجه ماه مارس شود.

وی گفت: “این پیامدهای واقعی ویرانگری دارد.” “دولت با دست کم گرفتن مقیاس واقعی بیکاری ، اقدامات لازم برای کمک به بازگشت مردم به کار را دست کم گرفته است.

“تصویر واقعی نشان داده شده در گزارش ما حاکی از آن است که دولت باید به طور کامل در اقدامات ترسو و ناکافی که تاکنون برای حمایت از اشتغال کامل در انگلیس برداشته است ، تجدید نظر کند.

“در این سال ، هزینه های کمی برای برنامه های اشتغال مانند راه اندازی مجدد و Kickstart برای جوانان و همچنین تشویق شرکت ها برای گرفتن دانشجو و انجام دوره های کارآموزی صرف می شود. این ارقام جدید به این معنی است که دولت برای جلوگیری از سونامی بیکاری نیاز به ایجاد یک برنامه اشتغال زایی بسیار بلند پروازانه و جامع تر دارد. “

آمار رسمی بیکاری براساس نظرسنجی نیروی کار انجام شده توسط اداره آمار ملی است. AFFE ، که می گوید همه گیری “مشکلات جدی ایجاد کرده است [the ONS] تعریف و روش مفهومی. این بدان معنی است که آنها در حال حاضر راهنمایی قابل اتکایی برای ارزیابی اقتصادی بازار کار و تحولات سیاسی ارائه نمی دهند. “

به سوابق مالیاتی PAYE اشاره می کند که تعداد کارگران با حقوق را در نظر می گیرد و می یابد که تعداد مشاغل با حقوق 785،000 کمتر از آمار رسمی استخدام است. این قانون بیان می کند که ارقام مالیاتی نشان می دهد که چیزی کمتر از 300،000 شغل مهمان نوازی ، 160،000 شغل خرده فروشی و خرده فروشی و 89،000 شغل رسمی هنری ، تفریحی و اوقات فراغت در نظر گرفته نشده است. این گزارش می گوید این واقعیت که اتباع خارجی شغل خود را از دست داده و کشور را ترک می کنند ، نمی تواند همه سقوط ها را در نظر بگیرد.

افزایش ادعاها احتمالاً از فوریه سال گذشته 643000 بیکار اضافه کرده است ، به این معنی که نرخ بیکاری در کل 6٪ است. او همچنین به استناد به نظرسنجی مشاغل Workforce Jobs (WFJ) استناد می کند که نشان می دهد نرخ بیکاری نیز 6٪ است. این گزارش خواستار تمدید برنامه مرخصی پس از مارس ، تغییر در برنامه کاهش اعتبار جهانی و گسترش برنامه Kickstart با هدف کمک به جوانان در یافتن کار است.

دولت گفت بیش از 120،000 شغل برای کودکان 16 تا 24 ساله از طریق طرح Kickstart ایجاد شده است که از سپتامبر اجرا می شود.

کارمندان ONS گفتند که بررسی نیروی کار همچنان معیار قابل اطمینان بیکاری است. آنها گفتند که طبق تعریف بیکاری ، فقط کسانی که شغل خود را از دست داده اند اما در دو هفته آینده آماده کار هستند بیکار محسوب می شوند. گروه سوم ، که کار نمی کند اما برای کار در دسترس نیست ، به عنوان “غیر فعال” توصیف شده است. این گروه شامل بازنشستگان ، دانشجویان و مراقبان است.

ONS گفت: “همه گیری ، چالش های اندازه گیری بی سابقه ای ایجاد کرده است ، اما ONS همچنان مطمئن است که عناوین اصلی ما در آمار منتشر شده از بازار کار گزارش می دهیم ، درک قابل اعتماد و به موقع از آنچه در اقتصاد اتفاق می افتد ، ارائه می دهد.

“با همکاری HM Revenue و گمرک ، ما به موقع بودن و سطح جزئیات داده های منتشر شده از سیستم اطلاعات PAYE را در زمان واقعی ، همانطور که در گزارش ذکر شده است ، بهبود بخشیده ایم و آنچه را که از این منبع منتشر می کنیم ، گسترش می دهیم. فقط به این دلیل که اداره آمار ملی طیف گسترده ای از اقدامات را در بازار کار منتشر می کند ، تجزیه و تحلیل در این گزارش امکان پذیر است ، و همانطور که در گزارش نیز اشاره شد ، ما خود به برخی تفاوت های این شاخص ها توجه کرده ایم. “