گفته می شود “Neverland” مایکل جکسون به قیمت 22 میلیون دلار فروخته شده است موسیقی

[ad_1]

گفته می شود که مزرعه Neverland Ranch مایکل جکسون به مبلغ یک معامله میلیارد دلاری ، کمتر از یک چهارم قیمت اصلی 100 میلیون دلاری ، به سرمایه گذار میلیاردر رون برکلی فروخته شد ، که به عنوان یک “سرقت” با آژانس املاک لس آنجلس معامله کرد.

این ملک در لس اولیواس ، کالیفرنیا ، ستاره فقید پاپ را از سال 1987 ، زمانی که او در اوج شهرت بود ، تا زمان مرگ در ژوئن 2009 در خود جای داده است. وی در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در خانه دیگری در محله هولمبی در تپه های لس آنجلس درگذشت.

از دو دارایی جکسون ، Neverland ، واقع در 2698 هکتار زمین ، مشهورتر بود. در دهه 1990 ، دادستان های سانتا باربارا به طور معروف گاوداری را جستجو کردند ، و آن را جهانی فانتزی توصیف کردند که جکسون برای جلب پسران به این ملک برای آزار و اذیت آنها ساخته است. در این پرونده ، جکسون تبرئه شد.

این مزرعه همچنین دارای یک پارک تفریحی اضافی ، یک قطار سواری و یک باغ وحش محل زندگی اورانگوتان ها و فیل به نام کولی است که در سال 1991 به الیزابت تیلور ، ترانه سرا تحویل داده شد. Neverland در سال 2015 با 100 میلیون دلار به بازار عرضه شد.

براساس وال استریت ژورنال ، سرانجام دامداری جکسون توسط برکلی ، همکار سابق ستاره فقید پاپ و از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری یوكایپا ، خریداری شد ، زیرا امسال با 31 میلیون دلار در لیست قرار گرفت.

در زمان فروش ، این املاک متعلق به املاک جکسون با صندوقی تحت مدیریت کلنی کپیتال ، یک سرمایه گذاری املاک و مستغلات بود. جکسون در ابتدا 19.5 میلیون دلار برای مزرعه پرداخت کرد ، اما وام این ملک را پس نداد و در یک سرمایه گذاری مشترک با اعتماد مستقر شد.

ایان رید ، آژانس املاک و مستغلات به گاردین گفت که حتی با توجه به “گذشته وحشتناک” خانه و این واقعیت که مزرعه ساخته شده در سال 1982 دارای فضای داخلی منسوخ شده است ، این قیمت می تواند یک سرقت محسوب شود.

رید گفت: “این ممکن است مانند یک خانه خالی از سکنه باشد ، اما خریدار فقط توافق کرده است – در واقع سرقت کند.”

خریدار چند سال قبل از مرگش هنگامی که ستاره پاپ برای فرار از مشکلات مالی کار می کرد ، در مورد امور تجاری به جکسون مشاوره داد. وی می داند که چندین خانه در این منطقه وجود دارد از جمله خانه انیس در لس آنجلس که توسط فرانک لوید رایت طراحی شده است و خانه جان لاوتنر در پالم اسپرینگز که برای باب و دولورس هوپ طراحی و ساخته شده است.

طبق این لیست ، چنار دره دام ، معروف به NeverLand ، از یک عمارت در نورماندی ، فرانسه با مساحت 12000 متر مربع تشکیل شده است. Feet و “یک مکان بزرگ عقب نشینی است … در بین باغهای منظره و یک دریاچه 4 هکتاری واقع شده است ، چشم اندازهای شگفت انگیز دامداری به جنوب و چشم اندازهای کوهستانی با شکوه به شمال.”

این ملک شامل “یک منطقه باربیکیو فضای باز گسترده در فضای داخلی است که ایده آل برای سرگرمی و نزدیک به استخر ، استخر و زمین تنیس است”. همچنین در این قلمرو سه مهمانخانه مجزا ، یک سینما با مساحت 5500 متر مربع قرار دارد. M دارای صحنه ، انبار ، پناهگاه حیوانات ، قلم و فروشگاه خدمات.

در یک زمان ، جکسون یک ساعت گل را در دروازه املاک تنظیم کرد ، که نام “Neverland” را نوشت ، که البته از پیتر پن جی می آید. م.باری پس از مرگ جکسون ، این ملک به عنوان یک چنار دره چنار تغییر نام یافت و وسایل نقلیه از بین رفت.

[ad_2]