گریس میلن قاتل ماه ها قبل به یک جهانگرد انگلیسی دیگر تجاوز کرده بود نیوزلند

[ad_1]

مردی که گریس میلن ، جهانگردان انگلیسی را در نیوزیلند کشته بود ، چند ماه قبل یک جهانگرد انگلیسی دیگر را نیز مورد تجاوز قرار داده بود ، می توان فهمید که یک قاتل محکوم علیه درخواست انسداد نام وی را از دست داد.

روز سه شنبه ، دادگاه عالی نیوزیلند دستوری را لغو کرد که نام قاتل میلن ، جسی کمپسون را پنهان کرده بود.

با بستن پرونده ، اکنون می توانیم گزارش کنیم که کمپسون ، که به جرم قتل میلان در دسامبر 2018 به حبس ابد خود می پردازد ، یک جهانگرد انگلیسی دیگر را که در اوایل سال 2018 از طریق Tinder با او ملاقات کرده بود ، مورد تجاوز قرار داد و او را به 8 مورد دیگر از جمله خشونت جنسی و سایر اقدامات خشونت آمیز متهم کرد. در رابطه با یک دوست دختر.

کمپسون هنگامی که یک گردشگر انگلیسی را رد کرد از رابطه جنسی پس از قرار ملاقات ، تجاوز کرد. این جنایت هشت ماه قبل از ملاقات وی با میلان در برنامه دوست یابی Tinder رخ داده است.

این زن این حمله را در سال 2018 مخفی نگه داشت تا زمانی که کمپسون را که اکنون 28 ساله است ، در روزی که متهم به قتل میلان شد ، در گزارش های رسانه ای شناسایی کرد.

او بلافاصله با شکایت خود به پلیس مراجعه کرد. پرونده وی علیه کمپسون لغو شد تا به اعضای هیئت منصفه ای که پرونده میلان را در نوامبر 2019 بررسی می کردند آسیب نرساند.

“مادرت تو را رد کرد. این ممکن است به نوعی نگرش شما نسبت به زنان را توضیح دهد. “

در بیانیه ای که هنگام محکومیت در دادگاه قرائت شد ، قربانی در طولانی مدت گفت که او از “گریه و فریاد” با خاطرات و کابوس ها بیدار شده است ، از ترس اینکه کمپسون او را ردیابی کند. وی گفت: “هر وقت می خوابیدم ، می دیدم چشمانت از سرم بیرون می آید و با عصبانیت به من نگاه می کند.”

او قول داد که هرگز نام او را با صدای بلند صدا نکند ، گفت هر شب باید سه بار چک کند تا درب ورودی خود را بسته نگه دارد ، اما با حمایت مشاوران و یک شریک زندگی به آرامی بهبود یافت. او گفت: “من نمی ترسم.” “من قوی هستم. من تنها نیستم. من عاشق هستم. من در زندگی ام چیزهای زیادی دارم که انتظار می کشم و به عقب نگاه نخواهم کرد. من هیچ قدرتی بر خودم ندارم. “

کمپسون از تجاوز جنسی و 8 مورد دیگر از خشونت ها که در دادگاه مورد بررسی قرار می گرفت ، اجتناب کرد.

کمپسون با فهمیدن اینکه در سال 2018 به جرم تجاوز جنسی مقصر شناخته شده است ، به داد قاضی فریاد زد: “شما هیچ دلیلی برای محکوم کردن من ندارید. شما پر از گریه هستید. “در حین صدور حکم در ماه گذشته ، قاضی ونینگ گفت که کمپسون به وضوح آن را قبول نمی کند و به او گفت:” شما هیچ پشیمانی و درک درستی از آن ندارید. “

در یک دادگاه عادی اوایل سال جاری ، که تاکنون نیز کشته شده است ، کمپسون به مدت چندین ماه در سال 2017 به جرم تروریسم محکوم شد. او را مورد حملات وحشیانه قرار داد ، قصاب را تهدید کرد و مجبور به انجام اعمال جنسی کرد و به او گفت که توسط سیا برای کشتن او فرستاده شده است. در نوامبر سال جاری ، وی به هفت سال و نیم زندان محکوم شد.

کمپسون قرار است دو مجازات اخیر – 11 سال – همزمان با حداقل مجازات 17 سال برای قتل میلان را تحمل کند.

وكیل وی گفت كه وی قصد دارد از هر دو محكومیت اخیر اعتراض كند.

کمپسون که از مادرش دور شده بود ، در اوایل دهه 1920 میلادی به علاقه مندی آنلاین علاقه مند شد. او غالباً به زنان ، همکاران و دوستانش دروغ می گفت ، از جمله اینکه سرطان دارد ، مدیر ارشد معدن و سوپرمارکت بود ، با باندها و پلیس ارتباط داشت و پسر عمویش معروف “همه سیاهها” بود.

میلان پس از تاریخ “Trut” در دسامبر 2018 در آپارتمان کمپسون در اوکلند کشته شد. سپس جوان 26 ساله جسد میلان را درون چمدان پر کرد و در قبر کم عمقی در مناطق خشک غرب اوکلند ، بزرگترین شهر نیوزیلند دفن کرد.

وی به قتل میلان در نوامبر 2019 محکوم شد و به حبس ابد با حداقل مدت آزادی مشروط 17 سال محکوم شد. هفته گذشته ، کمپسون درخواست تجدیدنظر علیه این تصمیم و محکومیت را از دست داد و درخواست تجدید نظر در دیوان عالی کشور را صادر کرد ، دادگاه تجدید نظر در سه شنبه را رد کرد.

[ad_2]