گروه Frasers مایک اشلی در حال مذاکره برای نجات تجارت Debenhams است

[ad_1]

“استرلینگ کاملاً تحت عنوان Brexit قرار دارد و امروز صبح پس از گزارش های مختلف از منابع ناشناس که نشان می دهد تهدید به ترک Brexit برای مدتی در ذهن بازار ایجاد شده است ، به فروش می رسد.

“روزنامه سان – اطلاعاتی كه به سختی در این مورد بی طرفانه باشد – گزارش می دهد كه بوریس جانسون آماده است امروز صبح از مذاكرات تجاری خارج شود. انگلیس واقعاً می خواهد مذاکرات را کنار بگذارد ، اما با این وجود ، داستان صبح Sun می تواند بخشی از پیشنهادات بوریس جانسون برای فروش معامله ای باشد که به سختی انجام شده یا به عنوان یک تاکتیک مذاکره انجام شده است. در حال حاضر ، عدم اطمینان اضافی کافی است تا حرکات استرلینگ را به پایین ترین سطح در برابر یورو از ماه اکتبر برساند و نرخ های منفی بانک انگلیس را به میزان قابل توجهی در بازار با درآمد ثابت افزایش دهد.

“مثل همیشه ، دیدگاه ما همچنان ادامه دارد که یک معامله تجاری محدود شامل کالاها محتمل ترین نتیجه است ، اما اخبار امروز اعتماد به نفس ما – یا اعتماد به نفس بازار – را از این سناریو بالا نمی برد. اگر مذاکرات سقوط کند ، ضررهای امروز صبح احتمالاً تازه آغاز استرلینگ است و ما معتقدیم شوک منفی بعدی می تواند 3-8٪ از سطح فعلی باشد. ”

[ad_2]