گروهی متشکل از 344 دانش آموز ربوده شده در نیجریه تحویل دولت شدند نیجریه

[ad_1]

فرماندار ایالت کاتسینا روز پنجشنبه در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: بیش از 300 دانش آموز ربوده شده در شمال نیجریه به امنیت دولت تحویل داده شده اند.

امین ماساری به یک پخش کننده ایالتی گفت: در مجموع 344 پسر ، که توسط یک گروه اسلامگرای بوکو حرام در یک پرونده تایید نشده ربوده شده بودند ، اکنون به کاتسینا بازمی گردند.

“در حال حاضر ، 344 دانشجو به عوامل امنیتی منتقل شده اند. من فکر می کنم ما بیشتر پسرها ، اگر نه همه ، بالدار باشیم. “

بلافاصله مشخص نبود كه آیا این گروه شامل همه پسراني است كه جمعه گذشته به یك مدرسه روستایی در كنكار منتقل شدند. برخی از دانش آموزانی که از آدم ربایان فرار کردند به رسانه های محلی گفتند که بیش از 500 دانش آموز از مدرسه برده شده اند.

دولت نیجریه معمولاً سو widespread ظن گسترده مبنی بر پرداخت دیه به باج ها را رد می کند ، از جمله در مورد بیش از 100 دانش آموز دختر که در سال 2014 از شهر چیبوک ربوده شده اند.

مقامات محلی گفتند که پسران صبح معاینه پزشکی می شوند ، با رئیس جمهور محمدو بخارا ملاقات می کنند و با خانواده هایشان دیدار می کنند.

در ابتدا ، حمله به “كنكارا” سرزنش راهزنان بود كه سالها منطقه را به وحشت انداختند ، اما روز سه شنبه بوكو حرام مسئولیت را بر عهده گرفت.

کانکارا صدها مایل با یک سنگر در شمال شرقی نیجریه فاصله دارد که یک قیام وحشیانه 11 ساله در آن متولد شد.

اعلامیه ماساری ساعاتی پس از انتشار ویدیویی توسط بوکوحرام منتشر شد که گفته می شود برخی از افراد ربوده شده را نشان می دهد.

ده ها پسر در زیر درختی جمع شده بودند و بسیاری از آنها در این فیلم که دارای آرم بوکو حرام بود و به تنهایی آزمایش نشده بودند ، آشفته و خسته به نظر می رسیدند.

این نوجوان که به زبان انگلیسی و هاوایی صحبت می کرد ، گفت که وی در میان دانش آموزان گرفته شده توسط یک باند متعلق به رهبر ابوبکر شکوف رهبر بوکو حرام است.

به نظر می رسد پسر مجبور شده از طرف آدم ربایش ادعا کند. وی خواستار تعطیلی کلیه مدارس غیرقرآن شد و گفت نیروهای دولتی که به دنبال پسران هستند باید از این مناطق خارج شوند.

این ویدئو با ضبط صدایی شبیه صدای شکوف ، که در پشت آدم ربایی 276 دختر مدرسه در Chibok در سال 2014 بود ، منتشر شد. این درخواست مسئولیت بوکو حرام را تکرار کرد.

[ad_2]