کی بورلی برای تولدی که قوانین ویروس کرونا را نقض کرد ، عذرخواهی کرد کی برلی

[ad_1]

کی بورلی ، مجری Sky News ، عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که یک جشن تولد 60 سالگی را برگزار کرد که شنبه شب قانون Covid را نقض کرد.

برلی ، که با تحقیقات داخلی در مورد این حادثه روبرو شد ، برای نشان دادن این رویداد در یک گروه 10 نفره که شامل همکاران آسمانی بت ریگبی ، اینزام رشید و سام واشنگتن بود ، به باشگاه قرن در سوهو لندن رفت.

گروه قبل از رفتن به رستوران Foley در نزدیکی دو میز شش و چهار نفره نشستند. سپس یک گروه کوچکتر از چهار نفره برای ادامه جشن به خانه خود به برلی بازگشتند.

اکنون همه کارمندان Sky در حال بازبینی رفتار خود توسط کارفرمایی هستند که گفت از این حادثه “ناامید” شده است.

دوشنبه شب ، پس از انتشار مطالب در وب سایت گویدو فاکس ، برلی ، که امسال یک سری پاهای سیاسی را برای قوانین مسدود کردن در اختیار داشت ، مجاز به نقض محدودیت های سطح 2 است، توییت کردن: “من می خواهم از همه شما بخاطر اشتباه نظر عذرخواهی کنم. شنبه شب ، من 60 سالگی خود را در یک رستوران سازگار با کوید جشن گرفتم. خجالت می کشم بگویم که بعداً عصر ناخواسته قوانین را زیر پا گذاشتم.

«ساعت 11 شب منتظر تاکسی بودم تا به خانه برسم. با ناامیدی از توالت ، مدت کوتاهی به رستوران دیگری رفتم تا یک پنی خرج کنم. من فقط می توانم عذرخواهی کنم. “

روشن است که برلی اوضاع را ناشی از سوerstand تفاهم در برنامه ریزی و سازماندهی این رویداد می داند. اما او به سوالی پاسخ نداد که چرا یک گروه چهار نفره ، از جمله راشد و خبرنگار سابق سلطنتی Sky Sky و پل هریسون ، رئیس روابط عمومی هواوی ، پس از صرف شام به خانه خود بازگشتند ، اظهاراتی که تصور می شود غیر قابل بحث است. سایر کارمندان Sky News از جزئیات این رویداد ناراحت هستند.

برلی پرسشنامه سختی از سیاستمداران بود که امسال بهانه ای برای جلوگیری از تخلفات تلقی می شدند.

در ماه مه ، او مصاحبه گسترده ای با وزیر كابینه مایكل گاو در مورد پرونده دومینیك كامینگز انجام داد و بارها از او خواست كه توضیح دهد كه توصیه های دولت برای شخص عمومی “مبارزه با Covid-19 وجود دارد و شما فکر می كنید كه با او مشكلی دارید دید ، “با اشاره به توضیحات کامینگز در مورد سفر به قلعه بارنارد.

وی پس از اینکه پروفسور نیل فرگوسن مجبور به استعفا از سمت مشاور دولت شد ، با وزیر بهداشت مصاحبه کرد و پرسید ، “وقتی آن را خواندید چه فکری کردید؟ آیا سرتان را به میز زده اید؟”

سخنگوی اسکای نیوز گفت: “ما بیشترین اهمیت را به اجرای توصیه های دولت در مورد Covid می دهیم و انتظار داریم همه مردم ما آنها را رعایت کنند.

“ما از دانستن اینکه تعداد کمی از کارمندان Sky News ممکن است در فعالیت هایی که توصیه ها را نقض می کنند شرکت کرده اند ناامید شدیم. حتی اگر این اتفاق در یک رویداد سکولار به صورت خصوصی رخ داده باشد ، ما انتظار داریم که همه مردم ما قوانینی را که برای همه اعمال می شود رعایت کنند. یک روند داخلی برای بررسی رفتار افراد درگیر در حال انجام است. “



[ad_2]