کیرا نایتلی: من دیگر صحنه های جنسیت مرد را نمی گیرم کیرا نایتلی

کیرا نایتلی هنگام فیلمبرداری از صحنه های صمیمی ابراز ناراحتی کرد و گفت اگر فیلم توسط یک مرد کارگردانی شود دیگر این کار را نمی کند.

نایتلی در گفتگویی با کارگردان لولو وانگ و تهیه کننده دایان سلوی در پادکست Chanel Connections ، این تصمیم را ناشی از “نگاه مردانه” و ذات خودش دانست.

نایتلی گفت: “اگر من داستانی را در مورد سفر مادرانه و فرزندخواندگی جسد تعریف می كردم ، آن را دوست دارم ، اما این باید با یك كارگردان زن باشد.” “من منع مطلق ندارم ، اما به نوعی با مردان سر و کار دارم.”

او ادامه داد ، “من نمی خواهم این صحنه های وحشتناک جنسی باشد ، در حالی که همه لک زده ای و همه غر می زنند. من علاقه ای به انجام این کار ندارم.

“وقتی می خواهم نگاه مرد را منعکس کنم بسیار خجالت می کشم. با گفتن این جمله ، مواقعی وجود دارد که من می گویم ، “بله ، من کاملاً می فهمم که این جنسیت در این فیلم در کجا بسیار خوب است و شما فقط به شخصی احتیاج دارید که داغ به نظر برسد.”

“بنابراین شما می توانید از شخص دیگری استفاده کنید زیرا من بیش از حد بی فایده هستم و اکنون دو فرزند دارم و فقط جلوی گروهی از مردان برهنه نمی ایستم.”

“همه ما نسبت به مردان بسیار همدل هستیم ، زیرا از نظر فرهنگی تجربه آنها بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. ما جنبه های بسیاری از جنسیت حتی مرد را می دانیم. اما ما احساس نمی کنیم که مردان می توانند بگویند: “بله ، من می فهمم که شما در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، زیرا از دیدگاه شما این هنر ، فیلم ، تئاتر و تلویزیون است.”

در گذشته ، نایتلی در مورد درگیری با کارگردانان مرد صحبت کرد و در مقاله ای 2018 حمله علیه همکاران مرد را آغاز کرد:

“آنها به من می گویند زن بودن به چه معناست. ناز باشید ، حمایت کنید ، زیبا باشید اما نه خیلی زیبا ، لاغر اما نه خیلی لاغر ، سکسی اما نه خیلی سکسی ، موفق اما نه خیلی موفق. … اما من نمی خواهم به آنها معاشقه کنم و به آنها فحش بدهم ، معاشقه و مادر ، معاشقه و مادر. من نمی خواهم با شما معاشقه کنم زیرا نمی خواهم شما را دمار از روزگارمان در آورم ، و نمی خواهم مادر شما باشم زیرا من مادر شما نیستم. … من فقط می خواهم کار کنم ، جفت. خوبه؟ صحبت کنید و شنیده شوید ، با او صحبت کنید و گوش دهید. منیت مردانه. مداخله کافی است. “

وی همچنین در مورد وضعیت غیرممکن برخی زنان در صورت عدم رفتار مادرانه صحبت کرد. “قبل از مادر شدن شما سکسی هستید ، اما وقتی ما در مورد کل تقسیم واژن صحبت می کنیم ، افتضاح است. جنسیتی وجود ندارد ، بنابراین ما مادر بکر را مدرن می کنیم ، این خوب و ایمن است. مشکل این دو تصویر این است که ، به نظر من ، تعداد بسیار کمی از زنان واقعاً با آنها همذات پنداری می کنند. قرار است زنان معاشقه کنند یا مادرشان صدای آنها را بشنوند. نمی توانم دارم مریض می شوم. “

آخرین نقش نایتلی در فیلم “رفتار ناپسند” فیلیپ لاوتورپ بود ، که در آن او نقش یک زن دزد را داشت که در مراسم میس جهانی 1970 به صحنه حمله کرد و به جنسیت گرایی خود اعتراض کرد. فیلم بعدی او شب ساکت است ، یک کمدی کریسمس با بازی متیو هود ، آنابل والیس و کارگردان مشتاق کمیل گریفین.