کیت تمیز ، تأخیرهای طولانی ، تعداد تختخواب و تعداد بسیار کمی از کارمندان: NHS در شرایط اسفناکی وارد سال 2021 می شود | NHS

[ad_1]

به نظر شما سال 2020 برای NHS سال وحشتناکی بود؟ سال بعد بسیار بدتر است – و گودال عظیمی که در آن واقع شده است مدتها قبل از کوید حفر شده است. ویروس تازه تمام شد.

سرویس بهداشتی فاقد هرگونه تختخواب ، کارمند و تجهیزات برای بازسازی زمینی است که در طی دو موج اول شیوع ویروس کرونا از دست داده است ، اما دولت از پیشرفت های مورد نیاز ممانعت می کند و دور دیگری از آشفتگی سازمانی در پیش است.

تقریباً یکی از 11 موقعیت بالینی خالی است و به سختی تعجب آور است که مشاهده کنیم چه تعداد کارمند به محض وخیم شدن همه گیر شدن بیماری به دلیل ما به دنبال بازنشستگی هستند. NHS بدون اطمینان طولانی مدت در بودجه کارکنان نمی تواند مشکل را حل کند.

حدود 140،000 بیمار در انگلیس برای بیش از یک سال انتظار عمل هایی مانند آرتروپلاستی مفصل ران را دارند ، صد برابر بیشتر از یک سال پیش. با توجه به تاخیر در کل سیستم مدتها قبل از اینکه حتی ویروس کرونا را بشنویم ، کمبود ظرفیت اضافی به معنای نیاز سالها به بسیاری از بیماران است.

وقفه ها و تأخیرهای بی سابقه در آزمایش و درمان سرطان با وضعیت اسف بار تجهیزات تشخیصی تشدید می شود. دسترسی به اسکنرهای CT و MRI بسیار پایین تر از کشورهایی است که سهمی از ثروت ما دارند ، مانند اسلوونی و اسلواکی. و با این حال بررسی هزینه صدراعظم ریشی سوناک موفق شد بر این تعهد غلبه کند و جایگزین سرقت ترین قطعات کیت شود.

در میان همه این آشفتگی ها در سال آینده ، NHS در انگلیس انتظار دارد دور جدیدی از تحولات قانونی و سازمانی ، احتمالاً ورود یک رهبر جدید و مبارزه بالقوه علیه داونینگ استریت برای درجه ای از کنترل سیاسی باشد.

دولت آماده است تا از پیشنهادات NHS انگلیس در مورد قانون برای از بین بردن بدترین آسیب از اصلاحات Andrew Lansley ، که در سال 2013 به اجرا درآمد ، پشتیبانی کند. برای خدمات

بسیاری از این سیستمهای یکپارچه قبلاً شروع به کار کرده اند و بقیه در آوریل سال آینده راه اندازی می شوند ، اما هیچ مبنای قانونی ندارند و این امر هماهنگی بین ارگانهای موجود را امکان پذیر می کند که به آنها امکان فعالیت می دهد. این یک روش پایدار برای مدیریت سیستم مراقبت های بهداشتی نیست.

این احتمالاً به معنای یک شکست تخلف در آوریل سال آینده و دیگری یک سال بعد است. ادامه کمک رسانی بدون ارتباط یک برنامه بزرگ نیست ، اما زمان خروج از همه گیر وحشتناک است.

و با انتظار رفتن مدیر عامل NHS انگلیس ، سر سیمون استیونز ، طی هفت سال ، انتظار می رود فرد جدید مسئول انتقال مسیرها از طریق این همه آشفتگی تا تابستان سال آینده باشد.

اما همانطور که اغلب در NHS اتفاق می افتد ، یک نبرد سیاسی به جای کمک به بیماران ، ممکن است به عنوان اولین مورد در لیست کارهای رئیس جدید قرار گیرد. بوریس جانسون و وزیر بهداشت و رفاه مت هانکوک از استقلال عملیاتی که NHS انگلیس به عنوان بخشی از اصلاحات لانزلی برخوردار است ناامید شدند – آزادی که استیونز قبل از همه گیری بسیار م effectivelyثر از آن استفاده کرد تا بودجه اضافی را مجبور کند. یک کارگروه دولتی در حال بررسی چگونگی استفاده از قانون جدید برای کاهش قدرت حاکمان و نزدیک کردن آنها به مدار داونینگ استریت است.

مثل همیشه ، NHS به لطف تلاش های دیوانه وار کارمندان خود ، که اغلب با وجود سیستم هایی که در آن کار می کنند ، موفقیت آمیز است ، نه به لطف آنها ، بر شانس غلبه خواهد کرد. اما کلاس ها و بی نظمی ها هرگز مراقبت های پزشکی لازم را به کشور ارائه نمی دهند. مانند بسیاری دیگر از خدمات دولتی ، NHS با یک بحران ابدی روبرو است.

[ad_2]