کوید: واکسن آکسفورد AstraZeneca تا 90٪ موثر است ، داده ها نشان می دهد اخبار جهان

[ad_1]

نتایج آخرین آزمایش نشان می دهد که واکسن Covid ، که در انگلیس توسط دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca تولید شده است ، می تواند 70.4 .4 از مردم را در برابر بیماری محافظت کند و – در نتیجه غافلگیری – تا 90٪ هنگام استفاده از دوز اول پایین.

واکسن آکسفورد بعد از Pfizer / BioNTech و Moderna که واکسن های آنها با فناوری دیگری تولید شده بود ، سومین واکسن آکسفورد بود. هر دو مدعی بهره وری تقریباً 95 درصدی بودند و Pfizer برای دریافت مجوز در ایالات متحده و انگلیس اقدام کرد.

اگرچه ممکن است نتایج آکسفورد بلافاصله خیلی خوب به نظر نرسد ، اما دانشمندان می گویند این نتایج قابل مقایسه نیستند زیرا شامل افرادی است که برخلاف دو مورد دیگر سبک و سنگین می شوند. واکسن آنها چندین مزیت بزرگ دارد زیرا در یخچال ثابت است ، بنابراین حمل و استفاده از آن در هر جای دنیا آسان است. همچنین ، بسیار ارزان تر است – حدود 3 پوند در هر دوز به جای 20 پوند برای بقیه.

انگلیس 100 میلیون دوز واکسن آکسفورد را پیش سفارش داده است که این مقدار در برنامه های واکسیناسیون همه گیر زیاد است. تولید در حال حاضر آغاز شده و 4 میلیون دوز هنوز تحویل داده نشده است ، که تا زمان صدور مجوز واکسن قابل استفاده نیست.

نکته مهم ، آکسفورد / AstraZeneca قبلاً نشان داده است که این واکسن در افراد مسن به همان اندازه که در گروه های جوان تر عمل می کند و بی خطر است. علائم اولیه وجود دارد که نشان می دهد این امر همچنین می تواند به جلوگیری از انتقال بیماری کمک کند.

“پست امروز ما را یک قدم به زمانی نزدیک می کند که بتوانیم از واکسن برای پایان دادن به تخریب ناشی از آن استفاده کنیم [Covid-19]پروفسور سارا گیلبرت از دانشگاه آکسفورد ، که رهبری این مطالعه را بر عهده داشت ، گفت:

وی ادامه داد: “ما برای ارائه جزئیات به نهادهای نظارتی به کار خود ادامه خواهیم داد. داشتن امتیازی برای عضویت در این تلاش چند ملیتی که به نفع کل جهان خواهد بود. “

دانشمندان گفتند که نمی توانند به طور کامل توضیح دهند که چرا دوز اول پایین برای محافظت بهتر ظاهر شد. پروفسور اندرو پولارد ، مدیر گروه واکسن آکسفورد و محقق ارشد آزمایش ، گفت: “ما معتقدیم که با دادن دوز اول پایین تر ، سیستم ایمنی بدن را متفاوت تغییر می دهیم – پاسخ آن را بهتر تنظیم می کنیم.”

“و در حال حاضر ما نمی دانیم که این تفاوت در کیفیت یا مقدار پاسخ ایمنی است. و این همان چیزی است که ما در هفته های آینده جستجو خواهیم کرد. “

گیلبرت اضافه کرد: شاید اگر مقدار کمی واکسن بزنیم و مقدار زیادی را شروع کنیم ، این بهترین راه برای تحریک سیستم ایمنی بدن است و قوی ترین پاسخ ایمنی و موثرترین پاسخ ایمنی را به ما می دهد.

کسانی که نیمی از دوز و سپس دوز کامل را چهار هفته بعد دریافت کردند ، در گروه کوچکتر 3000 نفر بودند که 90٪ آنها در برابر کوید محافظت شدند. در گروه بزرگتر ، که دو دوز کامل با وقفه چهار هفته ای دریافت کردند ، اثر 62٪ بود. در ایالات متحده ، این آزمایشات فقط دو دوز کامل داده است و اکنون نیاز به آزمایش یک رژیم دیگر است.

تجزیه و تحلیل موقت بر اساس 131 عفونت در بین شرکت کنندگان انجام شد ، نیمی از آنها واکسن دریافت کردند ، بقیه در گروه کنترل به علت مننژیت تزریق شدند. AstraZeneca هنوز در حال جمع آوری اطلاعات است ، اما گفت که بلافاصله شواهد خود را برای تأیید واکسن اضطراری در سراسر جهان ارائه می دهد.

کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن سازی دولت ، لیستی از گروه افرادی را که در اولویت دریافت واکسن Covid-19 قرار دارند ، منتشر کرده است. لیست:

1 همه این 80 سال و بیشتر ، و همچنین مددکاران پزشکی و اجتماعی.

2 همه این 75 سال به بالا.

3 همه این 70 سال به بالا.

4 کلیه افراد بالای 65 سال.

5 بزرگسالان زیر 65 سال در معرض خطر جدی مرگ و میر ناشی از Covid-19 قرار دارند.

6 بزرگسالان زیر 65 سال با خطر متوسط ​​ابتلا به بیماری جدی و مرگ و میر ناشی از Covid-19.

7 همه این 60 سال به بالا

8 همه این 55 سال به بالا.

9 همه این 50 سال به بالا.

10 بقیه جمعیت.

پولارد گفت: “این نتایج نشان می دهد که ما یک واکسن م effectiveثر داریم که به نجات جان بسیاری کمک می کند.” “با هیجان ، متوجه شدیم كه یكی از دوزهای مصرفی ما می تواند تقریباً 90٪ مثر باشد و هنگام استفاده از این رژیم دوز ، افراد بیشتری می توانند با یك برنامه ریزی شده واكسن ، واكسن شوند.

“گزارش امروز فقط به لطف داوطلبان زیادی که در آزمایش ما شرکت کرده اند و تیم سخت کوش و با استعداد محققان در سراسر جهان امکان پذیر است.”

پیش از این ، وی در گفتگو با رادیو BBC BBC 4 امروز اظهار داشت: “در حال حاضر فقط اشاره ای وجود دارد که کسانی که این رژیم را با محافظت بالاتر دریافت کرده اند ، بر این عقیده اند که این رژیم همچنین توانسته است عفونت بدون علامت را کاهش دهد. اگر این درست باشد ، می توانیم ویروس را متوقف کرده و انتقال بین افراد را متوقف کنیم. “

مدیرعامل AstraZeneca ، پاسکال ساریو گفت: ”اثر و ایمنی این واکسن تأیید می کند که در برابر Covid-19 بسیار موثر خواهد بود و تأثیر فوری بر این شرایط اضطراری سلامتی خواهد داشت.

“علاوه بر این ، زنجیره تأمین ساده واکسن و وعده و تعهد غیرانتفاعی ما برای دسترسی گسترده ، عادلانه و به موقع به معنای مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن در سراسر جهان است ، صدها میلیون دوز تأیید شده را تأمین می کند.”

سفارش 100 میلیون دوز واکسن آکسفورد در انگلیس برای واکسیناسیون اکثر مردم کافی است – انتظار می رود در صورت تایید اعتصاب در هفته های آینده گسترش یابد.

این کشور همچنین سفارشات 40 میلیون دوز واکسن Pfizer و BioNTech را صادر کرده است که احتمالاً در ابتدا تصویب می شود. وی 5 میلیون واکسن مدرن سفارش داده است که بهار سال آینده وارد می شود.

استرالیا 33.8 میلیون دوز واکسن آکسفورد را سفارش داده است.

موارد ویروس کرونا در انگلیس

وزیر بهداشت انگلستان مت هانکوک این داده ها را “اخبار واقعاً دلگرم کننده” خواند ، اما گفت که واکسن ها باید توسط سازمان دارو و دارو (MHRA) تأیید شوند.

وی به اسکای نیوز گفت: “این اخبار واقعاً دلگرم کننده درباره واکسن AstraZeneca Oxford است که ما از همان ابتدا کاملاً از آن پشتیبانی کرده ایم.” “و من بسیار خوشحالم ، بسیار خوشحالم از این ارقام ، این داده ها نشان می دهد که یک واکسن در دوز مناسب می تواند تا 90٪ موثر باشد.

“البته ، بسیار حیاتی است که یک تنظیم کننده مستقل ، MHRA ، مجبور شده است داده ها را بررسی کند ، باید بررسی شود تا آیا آنها موثر و بی خطر هستند. اما ما 100 میلیون دوز برای سفارش داریم و اگر همه چیز خوب پیش برود ، عمده راه حل در سال جدید خواهد بود. “

وی افزود: “و البته تزریق این واکسن ، این واکسن خانگی ، آسان تر از واکسن Pfizer است زیرا نیازی به ذخیره در 70- ندارد. بنابراین وجود دو واکسن که به نظر می رسد م beثر است به درستی انجام می شود. در محدوده 90٪ ، این خبر بسیار خوبی است. “

بوریس جانسون توییت کرد: “خبر فوق العاده هیجان انگیز این است که ثابت شده واکسن آکسفورد در آزمایشات بسیار موثر است. هنوز بررسی های امنیتی در پیش است ، اما این نتایج خارق العاده است. با دانشمندان درخشان ما از UniofOxford و AstraZeneca و با همه کسانی که برای آزمایش درخواست کردند ، کار خوبی انجام شد. “

عنوان این مقاله اندکی پس از انتشار در 23 نوامبر 2020 تغییر یافت تا بازتاب تاریخچه تاریخ باشد.



[ad_2]