کوید: فرانسه انتظار دارد مرزها را از نو بسازد زیرا انگلیس قصد دارد رانندگان کامیون را بررسی کند | اخبار جهان

[ad_1]

فرانسه انتظار دارد که از باز شدن محدود مرزهای خود برای تردد در انگلیس خبر دهد زیرا دولت انگلیس می گوید در حال توسعه برنامه هایی برای آزمایش تمام رانندگان کامیون است که کالاهایی را از طریق کانال به کوید حمل می کنند.

یک منبع دولت فرانسه روز سه شنبه گفت: “این تصمیم در حال کار است و ظرف یک روز اعلام می شود.” تعلیق 48 ساعته از انگلیس “همیشه اقدام اضطراری بود تا بتوانیم راه حل های عملی پیدا کنیم و با شرکای اروپایی خود مشورت کنیم”.

وزیر کشور انگلیس پریتی پاتل گفت که دولت در حال مذاکره با مقامات فرانسوی در مورد آزمایش همه حمل و نقلهای بریتانیایی است که انگلیس را ترک می کند زیرا وی تایید کرد که بیش از 1500 کامیون در صبح سه شنبه در کنت گیر کرده اند.

از زمانی که فرانسه ممنوعیت حمل و نقل و بارهای همراه از انگلیس را به کشور تحمیل کرده و باعث ایجاد برنامه های بحران دولت در دوور و سایر مشکلات عمده ، صف تشکیل شده است.

پاتل به بی بی سی صبحانه گفت: “برخی از آزمایش ها بخشی از بحث هایی است که اکنون با همتای فرانسوی وی ، وزیر حمل و نقل انجام شده است.

“شروع این آزمایش ها ممکن است خیلی سریع اتفاق بیفتد ، اما از نظر آن ، این چیزی است که اکنون توسط وزیر حمل و نقل و همکار وی مورد بحث قرار خواهد گرفت ، بنابراین من نمی خواهم از نظر ماهیت آزمایش و سرعت راه اندازی و راه اندازی آن حدس بزنم.” او گفت.


پاتل در مورد ادعای وزیر حمل و نقل گرانت شپس دوشنبه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی در خیابان داونینگ مبنی بر اینکه حدود 170 کامیون منتظر عبور از کانال انگلیس هستند ، مورد سedال قرار گرفت که بعداً با شاهراه انگلیس مغایرت دارد و می گوید 900.

وی گفت تعداد کامیون ها “نوسان خواهد کرد” ، اما صبح روز سه شنبه در فرودگاه M20 650 و در فرودگاه مانستون – 873 وجود داشت که به عنوان محلی برای سرریز استفاده می شود.

وی افزود: “بله ، به عنوان مثال ، دیروز حمل كنندگان زیادی بودند كه کالاها را به مناطق دیگر كشور ریخته و سپس به دوور برمی گشتند. البته پیام № 1 این بود كه از دوور جلوگیری شود.”

پاتل گفت مقامات انگلیس و فرانسه در حال کار بر روی قطعنامه ای برای باز کردن قفل بندرها هستند ، و Shapps می تواند بعداً در روز سه شنبه به روزرسانی بیشتری ارائه دهد.

وی به Sky News گفت: “به نفع ما است که مانند هر دو کشور ، جریان را تضمین کنیم و البته اکنون حمل کنندگان اروپایی هستند که می خواهند به خانه خود بروند و صادقانه بگویم ، انجام این بحث ها و مذاکرات به نفع ما است و خواهیم دید که امروز به واقعیت تبدیل شود. “


نگرانی در مورد رفاه حال رانندگان کامیون که منتظر عبور از کانال مانش هستند ، وجود دارد. یک نهاد تجاری گفت: علی رغم اینکه بیش از 24 ساعت در کابین ها گیر کرده بودند ، فقط یک غلات به آنها داده شد.

راد مکنزی ، مدیرعامل انجمن حمل و نقل جاده ای ، به صبحانه بی بی سی گفت: “بدیهی است که این رانندگان شب دوم را در جایی پارک کرده بودند ، شاید در بزرگراه ، شاید جایی دیگر ، سعی در عبور از کانال انگلیس و بسیاری از رانندگان اروپایی آنها سعی می کنند برای کریسمس به خانه بروند و روحیه آنها بسیار بد است.

“دیروز ، شورای شهرستان کنت به هر یک از آنها یک غلات پیشنهاد داد ، که به نظر من از نظر حفظ روحیه و روحیه آنها بسیار بد است.”

مکنزی گفت توالت فرنگی نیز “یک مشکل بزرگ” است که سلامت و تمیزی را نگران می کند. “ما با آنها به عنوان یک کشور بد برخورد می کنیم ، با رانندگان کامیون در این شرایط بسیار دشواری که در حال حاضر در آنها قرار دارند ، بد رفتار می کنیم.”

[ad_2]