کودکانی که می خواهند بلوغ را مسدود کنند باید مفاهیم و قوانین دادگاه عالی را درک کنند جنسیت

[ad_1]

به گفته دادگاه عالی ، کودکان زیر 16 سال که قصد تغییر جنسیت را دارند ، به اندازه کافی بزرگ نمی توانند رضایت آگاهانه برای تجویز داروهایی را که بلوغ را بلوک می کنند ، اعلام کنند.

حتی در پرونده های مربوط به نوجوانان زیر 18 سال ، ممکن است لازم باشد برای کسب اجازه پزشکی به دادگاه مراجعه کنید ، سه قاضی ارشد پرونده ای علیه NHS Trust Tavistock و Portman ، که خدمات اصلی انگلیس را برای هویت جنسیتی اداره می کند ، شکایت کرده اند. .

سخنگوی NHS از “شفافیت” این تصمیم استقبال کرده و افزود: “تاویستاک بلافاصله اهداف جدید برای مسدودکننده های بلوغ و هورمون های ضدجنس برای افراد زیر 16 سال را به حالت تعلیق درآورد که تنها در صورت مجاز بودن دادگاه در آینده مجاز به این موارد خواهد بود. دکتر هیلاری کاس مروری گسترده تر بر آینده خدمات هویت جنسیتی “.

در این حکم 19 صفحه ای دادگاه ، توصیه هایی در مورد چگونگی درمان یک کلینیک لندن با بیماران جوانی که دیس فوریای جنسیتی را تجربه می کنند – شرایطی که آنها از “عدم تطابق درک خود از شخصیت و … جنسیت هنگام تولد” رنج می برند ، معرفی شده است.

این دادخواست توسط کیرا بل ، زن 23 ساله ای که از 16 سالگی قبل از برکناری از سلطان شروع به مصرف مسدودکننده های بلوغ کرده و مادر بی نام دختر 15 ساله اوتیستیک که در لیست انتظار برای درمان است ، تشکیل شد.

در تصمیم خود ، لیدی ویکتوریا شارپ ، رئیس شعبه ملکه لرد لوئیس لوئیس و خانم عدالت لیون ، گفت که کودک زیر 16 سال می تواند با استفاده از داروهایی که برای سرکوب بلوغ طراحی شده است موافقت کند ، “درصورتی که صلاحیت داشته باشد. برای درک طبیعت. رفتار “.

چنین درکی باید شامل “اثرات فوری و طولانی مدت درمان ، داده های محدود در مورد اثربخشی و هدف آن ، این واقعیت باشد که اکثریت قریب به اتفاق بیماران شروع به استفاده از هورمون های مقاربتی و پیامدهای بالقوه تغییر دهنده آن برای کودک می کنند.”

قضات گفتند كه در مورد توزین این اطلاعات و تصمیم گیری در مورد رضایت به استفاده از داروهایی كه بلوغ را مسدود می كنند ، “مشکلات عظیمی” برای كودكان وجود دارد.

قضات افزودند: “بعید است كه كودك زیر 13 سال صلاحیت رضایت در معرفی مسدود كننده های بلوغ را داشته باشد.” “تردید وجود دارد که کودک 14 یا 15 ساله می تواند خطرات و پیامدهای طولانی مدت معرفی مسدود کننده های بلوغ را درک کند و آنها را بسنجد.”

به طور معمول ، برای درمان افراد بالای 16 سال ، آنها ممکن است رضایت دهند. اما در موارد تغییر جنسیت که مسدود کننده های بلوغ می توانند منجر به جراحی های بعدی شوند ، قضات گفتند: “با توجه به اثرات طولانی مدت مداخلات بالینی مورد بررسی در این مورد ، و با توجه به اینکه درمان هنوز جدید و آزمایشی است ، تشخیص می دهیم که پزشکان ممکن است این مورد را در نظر بگیرند به عنوان مواردی که قبل از شروع درمان بالینی مجوز دادگاه لازم است “.

در جلسه دادرسی در ماه اکتبر ، وکلایی که اظهارات خود را مطرح کردند ، استدلال کردند که کودکانی که بلوغ را تجربه می کنند “قادر به درک ماهیت و اثرات انسداد هورمون نیستند”.

آنها اضافه كردند ، “احتمال بسیار بالایی” وجود دارد كه بعداً كودكانی كه شروع به مصرف مسدود كننده های هورمون می كنند ، شروع به مصرف هورمون های مقاربتی كنند ، كه به گفته آنها باعث “تغییرات غیرقابل برگشت” می شود.

به گفته قضات ، سرویس توسعه هویت جنسیتی (GIDS) در کلینیک Tavistock مسدودکننده های بلوغ را برای کودکان 10 ساله که تخمین زده می شود از اختلالات جنسی رنج می برند فراهم می کند.

در این تصمیم توضیح داده شده است که پزشکان بالینی به “رضایت آگاهانه کودکان و جوانان که چنین داروهایی تجویز می شوند” نیاز دارند. “هدف اصلی این ادعا این است که آیا چنین کودکان و جوانان می توانند از نظر قانونی رضایت آگاهانه بدهند.”

تاویستوک به پرونده هایی که از سراسر انگلیس و ولز به او منتقل شده اند رسیدگی می کند. تا سال 2011 ، محاصره بلوغ فقط برای افراد 16 سال به بالا در GIDS در دسترس بود.

در 2019-2020 ، از 161 کودکی که به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کرده اند ، سه کودک 10 یا 11 ساله و 95 سال زیر 16 سال هستند.

تشخیص بی نظمی جنسیتی شامل کودکانی است که حداقل شش مورد از ویژگیهای رفتاری را از خود بروز می دهند و همچنین “با اختلال یا اختلال عملکرد قابل توجهی که حداقل برای شش ماه به طول می انجامد مرتبط هستند”.

این الگوهای رفتاری عبارتند از:

• تمایل شدید به جنس مخالف بودن یا اصرار بر اینکه یکی دیگر است.

• اولویت زیاد برای لباسهای مخصوص جنس مخالف.

• توجه زیاد به نقش های بین زنان در یک بازی دور از ذهن یا یک بازی فانتزی.

• توجه زیاد به اسباب بازی ها ، بازی ها و فعالیت هایی که به طور کلیشه ای توسط جنس مخالف استفاده می شود یا توسط آنها مشغول می شود.

• مزیت بزرگ برای شرکای جنس مخالف.

• طرد شديد اسباب بازي ها ، بازي ها و فعاليت هاي معمول در رابطه جنسي مورد نظر.

• انزجار شدید از آناتومی جنسی.

• تمایل شدید به بدست آوردن خصوصیات جنسی جسمی متناسب با جنس باتجربه.

تاویستوک و پورتمن سخنگوی NHS Trust گفتند که اعتماد اجازه تجدیدنظر خواهی می کند ، افزودند: “اعتماد به نفس از تصمیم امروز ناامید است و ما می فهمیم که نتیجه می تواند برای بیماران و خانواده های آنها نگران کننده باشد.

“اولین مسئولیت ما در قبال بیمارانمان است ، به ویژه در حال حاضر تحت درمان هورمونی ، و ما در حال همکاری با شرکای خود ، بیمارستان های دانشگاه لندن کالج دانشگاه لندن و NHS تراست هستیم ، که بیمارستان های لیدز را برای حمایت از بیماران مربوط آموزش می دهند. در مورد مراقبت “.

کیرا بل در سخنرانی خود در برابر دربار سلطنتی پس از صدور این حکم اظهار خوشحالی کرد و گفت: “این تصمیم سیاسی نیست ، مربوط به حمایت از کودکان آسیب پذیر است … خوشحالم که می بینم عقل سلیم برنده شده است.”

Paul Conrate ، وكیل نمایندگی هر دو متقاضی ، گفت كه این تصمیم “یك تصمیم تاریخی است كه از كودكان مبتلا به دیسفوریا جنسیتی محافظت می كند … این می توانست منجر به صدها كودك شود كه بدون اطلاع صحیح از آنها این درمان آزمایشی را دریافت كنند. رضایت “.

لوئیس آسکوئیت ، سخنگوی موسسه خیریه پری دریایی ، گفت: “صادقانه بگویم ، این یک فاجعه بالقوه برای افراد ترانس جوان در سراسر کشور است و نمی توان در مورد تأثیر نه تنها جمعیت افراد ترانس جوان که به انسداد هورمون نیاز دارند ، اغراق کرد. اما به طور بالقوه می تواند دروازه هایی برای سایر مسائل مربوط به خودمختاری جسمی و کسانی که حق کنترل بدن خود را دارند ، باز کند. “

[ad_2]