کن هنسلی ، ترانه سرا از گروه راک Uriah Heep دهه 70 ، در سن 75 سالگی درگذشت

[ad_1]

کن هنسلی ، ترانه سرا و چند ساز ، که بیشتر به خاطر کار با گروه راک دهه 70 Uriah Heep شهرت دارد ، در سن 75 سالگی درگذشت. سخنگوی گفت که وی “پس از یک بیماری بسیار کوتاه” در آرامش درگذشت.

شریک گروه او Uriah Heep Mick Boxing گفت او “عمیقا شوکه شده است … کن هنگام کار در گروه آهنگ های شگفت انگیزی نوشت و آنها میراث موسیقی باقی می مانند که برای همیشه در قلب مردم باقی خواهد ماند” برادرش ترور در فیس بوک نوشت : “همسر زیبای او مونیکا آنجا بود و کن را برای چند دقیقه آخر با ما دلجویی کرد. همه ما از این باخت غم انگیز و فوق العاده غیر منتظره شکست خورده ایم. “

هنسلی علاوه بر نواختن گیتار و کیبورد با گروه – و کمک به محبوبیت ساز اخیر به عنوان بخشی از صدای سخت تر ظهور راک ، برای یکی از آهنگهای اصلی گروه ، یک آهنگ راک فولک هیجان انگیز بانوی سیاه ، نوشت و آواز خواند. او همچنین Easy Livin ‘را که در سال 1972 به یک موفقیت در سراسر اروپا تبدیل شد ، و همچنین تعدادی آهنگ دیگر از گروه را نوشت.

هنسلی ، که در سال 1945 در لندن متولد شد و در استیونایژ بزرگ شد ، در میان انفجار بلوز-راک انگلیس در دهه 1960 ، روی سن آمد و در گروه اولیه خود The Gods در کنار میک تیلور ، که به رولینگ استونز و گروه پیوست ، بازی کرد. جان مایال؛ از میان صفوف آنها گذشت و دریاچه گرگ از امرسون ، لیک و پالمر عبور کرد.

در سال 1969 ، هنسلی به اسپایس پیوست که به زودی به Uriah Heep تغییر نام یافت. او یک دهه را با گروه گذراند و قبل از عزیمت در سال 1980 ، 13 آلبوم با برنامه ، بلوز ، هوی متال و موارد دیگر ضبط کرد. بزرگترین موفقیت آنها در جدول “بازگشت به فانتزی” بود که در سال 1975 به درجه 7 در آلبوم انگلیس رسید. ؛ چهار آلبوم آنها از این دوره نیز در 30 لیست برتر ایالات متحده قرار گرفتند.

پس از رفتن او ، که از جهت موسیقی گروه ناراضی بود ، در دهه 80 جادوهایی با گروه های هارد راک وجود داشت که وی تحت تأثیر آنها قرار گرفت ، از جمله WASP ، Blackfoot و Cinderella. علاوه بر برخوردهای گاه و بی گاه یکبار با Uriah Heep ، وی گاه به گاه مطالب انفرادی را منتشر می کرد ، از جمله جاه طلبی Blood on the Highway (2007) ، یک اپرای راک زندگینامه ای با بازی ارکستر سمفونیک آلیکانته ، خواننده هارد راک ، گلن هیوز و دیگران.

او به تازگی آلبوم جدیدی را به نام “کتاب پاسخ من” به پایان رسانده است که قرار است در ماه فوریه منتشر شود.

در هنسلی ترور و دو خواهر و برادر دیگر مارک و داون و همچنین همسرش مونیکا باقی ماندند.

[ad_2]