کنگره رای می دهد تا بودجه دولت تأمین شود تا روز یکشنبه که مذاکرات مربوط به کمک Covid ادامه یابد | کنگره آمریکا

[ad_1]

كنگره آمریكا تدابیری را برای خاتمه دادن به بودجه دولت فقط چند ساعت قبل از اجرای تعلیق جمعه شب تصویب كرد كه با خرید زمان مذاكرات ناامیدكننده آهسته در بازی آخر بر روی بسته كمك به ویروس كرونا ، تقریباً 1 تریلیون دلار.

مجلس لایحه ای را در مورد بودجه موقت تصویب کرد ، پس از آن تقریباً بلافاصله در سنا تصمیم گیری شد. اکنون این لایحه برای دونالد ترامپ ارسال شده است که وی باید این معیار را امضا کند.

با ادامه مذاکرات در مورد بسته جدید کمک اقتصادی ، لایحه پایان کار توسط دولت دو روز دیگر تأمین می شود. هر دو طرف گفتند که گفتگوها ادامه دارد ، اما حل اختلافات نهایی دشوار است.

قانونگذاران وجود دارد با محدودیت های فدرال رزرو و بودجه دولت ایالتی و محلی بازداشت شود ، اگرچه به نظر می رسد دموکرات ها و جمهوری خواهان با بیشتر اجزای اصلی این لایحه هماهنگ شده اند.

میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا روز جمعه اطمینان از وضعیت مذاکرات در مورد تسکین ویروس کرونا را پیش بینی کرد.

وی در کف گفت: “اکنون من حتی نسبت به شب گذشته خوشبین ترم که ساختار دو پارتی دو جانبه بسته اصلی نجات بسیار نزدیک است.”

مک کانل گفت که وی و رهبران کنگره دموکرات “به طور شبانه روزی کار می کنند” تا به توافق برسند.

اگر ترامپ لایحه خاتمه هزینه های مورد توافق کنگره را امضا کند ، نمایندگان مجلس 48 ساعت دیگر فرصت دارند تا لایحه را برای کمک به ویروس کرونا نهایی کنند.

پیش بینی می شود این لایحه حدود 900 میلیارد دلار باشد و شامل دور جدیدی از بررسی های تشویقی خواهد بود كه طبق گزارشات حدود 600 دلار برای خانوارهایی كه آستانه درآمد مشخصی دارند و 300 دلار برای حمایت از بیمه بیكاری. بودجه مشاغل کوچک ، توزیع واکسن و مدارس نیز شامل این موارد می شود.

از آن زمان ، بسیاری از عناصر اصلی آخرین لایحه ویروس کرونا منقضی شده اند ، حتی در حالی که میلیون ها آمریکایی همچنان بیکار هستند و ویروس در سراسر کشور بیداد می کند و باعث مرگ بیش از 309000 نفر در ایالات متحده می شود.

مشخص نبود که آیا دستیابی به موفقیت در روز جمعه رخ خواهد داد یا تا آخر هفته ادامه خواهد یافت.

دیروز چاک شومر ، رهبر اقلیت سنا ، در صحن مجلس سنا صحبت كرد و درباره مذاكرات گفت: “در پشت سر ما ، اگر نه همه مباحث پیچیده ، بسیاری وجود دارد [though] لازم است برخی از س questionsالات نهایی را حذف کنیم “.

در روزهای اخیر ، جمهوری خواهان در تلاشند تا این لایحه شامل محدودیت در برنامه وام اضطراری فدرال رزرو برای مشاغل و شهرداری ها شود. جمهوری خواهان می گویند بودجه این برنامه باید موقتی باشد ، اما دموکرات ها معتقدند که قطع این برنامه توانایی دولت بایدن را برای کمک به نهادها ، به ویژه دولت های ایالتی و محلی با مشکل روبرو می کند.

در همین حال ، دموکرات ها در حال مذاکره درباره پول برای دولت های ایالتی و محلی هستند زیرا جمهوری خواهان در ارائه کمک مستقیم مردد هستند. به نظر می رسد این مصالحه 90 میلیارد دلار است که توسط آژانس مدیریت اضطراری فدرال اداره می شود ، اگرچه قانونگذاران هنوز دقیقاً در مورد چگونگی ساخت برنامه کمک کار می کنند.

سایر موارد شامل مدت دوام بیمه تکمیلی بیکاری و حق بررسی مشوق ها می باشد.

مارک وارنر ، یک سناتور دموکرات از ویرجینیا ، به نیویورک تایمز گفت که “این مسائل 11 ساعته بسیار بزرگ است. اینها موضوعاتی بود که هیچ یک از طرفین هرگز به مدت یک ماه به اضافه مذاکره مطرح نکرده بودند. “

[ad_2]