کلوپ برای “دشوارترین بازی دنیای فوتبال” در فوتبال “منچستر سیتی” آماده است

[ad_1]

یورگن کلوپ گفت که علی رغم شروع ناسازگار حریف برای کسب عنوان قهرمانی و تقاضای شدید برای یک فصل کوتاه ، “لیورپول” روز یکشنبه در “منچسترسیتی” “سخت ترین بازی جهان فوتبال” را پیش رو دارد.

قهرمانان لیگ برتر می توانند با پیروزی در ورزشگاه اتحاد هشت امتیاز از تیم پپ گواردیولا را از دست بدهند ، هرچند آنها بازی دیگری انجام داده اند و باخت ویرجیل فن دایک را با پنج پیروزی در همه رقابت ها پاسخ می دهند.

سیتی در این مدت تاکنون پیروزی های موازی در لیگ برتر را ثبت نکرده است ، اما کلوپ با اینکه از بازی روز یکشنبه می تواند بر روی عنوان قهرمانی تأثیر بگذارد ، اصرار دارد که از تهدید و کیفیت آنها کاسته نمی شود.

سرمربی لیورپول گفت: “مهم این است که ما برنامه خود را داشته باشیم و فقط به برنامه شجاعانه آنها فکر نکنیم ، ما با هرچه داریم فوتبال بازی می کنیم و سپس فرصتی خواهیم داشت.” “اما این بسیار دشوار است. می گویم این چالش برانگیزترین بازی دنیای فوتبال در برابر منچسترسیتی است.

“من امیدوارم که این یک بازی بسیار دشوار برای هر دو تیم باشد ، زیرا هر دو تیم در سطح بالایی بازی می کنند. در این فصل چیزهای زیادی وجود دارد که متفاوت است و هیچ چیز قابل مقایسه با سال گذشته نیست. هیچ چیز قابل مقایسه با سال قبل نیست. همه چیز متفاوت است و ما فقط باید اطمینان حاصل کنیم که دوره های بسیار پرتنشی را سپری می کنیم ، توانایی های بازیکنان را در این مکان قرار دهیم و بهترین فوتبال را که می توانیم بازی کنیم. “

[ad_2]