“کشیش های ایرلندی می گویند” پناهگاه های انبوه “ما را تحریک می کند” ایرلند

[ad_1]

کشیش های کاتولیک ایرلندی به دلیل بررسی ضعیف طرفداران “جهش توده ای” ، نگران توانایی خود در کار در هنگام برگزاری مراسم آنلاین هستند.

طبق اعلام انجمن کشیش های کاتولیک (ACP) ، کلیساها به کشیشان در ایرلند فشار می آورند تا وب کم نصب کرده و خدمات خود را برای جلب تماشاگران بیشتر جلب کنند.

محدودیت های Covid-19 کلیساها را مجبور به جابجایی خدمات آنلاین کرده و برخی از معتقدان را مجبور می کنند که به کشیش ها امتیاز دهند که گویی در حال انجام تلویزیون هستند. برندان هوبان ، بنیانگذار گروه.

وی گفت: “آنها از جرمی به جرم دیگر می پرند ، فقط نمونه برداری می كنند.” کشیش ها تحت فشار زیادی قرار دارند. آنها در اجراها جشن گرفته می شوند. “

پدر هوبان گفت ، كشیشان آمار مشاهده را به گونه ای مقایسه كردند كه گویی در یك مسابقه است. “این یک شاخص است که آیا کلیسای آنها به خوبی کلیسای پایین جاده است. “ما 47 بازدید داریم ، دیگری 2،000 بازدید – شما چه می کنید پدر؟ چرا فقط 47 بازدید داریم؟”

“آنها می گویند کشیش محله از نظر مهارت ارائه A ، B ، C و D دارد.” به گفته وی ، کلیساها این کار را شخصاً یا از طریق تلفن انجام می دادند.

پدر تیم هازلوود ، نماینده ACT ، در سخنرانی زوم در نشست عمومی سالانه گروه در 28 اکتبر ، توجه خود را به این موضوع جلب کرد. وی گفت ، برخی از کشیشان به دلیل “احساس قضاوت و قدردانی” دیگر خدمات آنلاین را متوقف کرده اند.

“واقعیت این است که بسیاری از ما مجری نیستیم که این کار را راحت انجام دهیم. بسیاری از بچه ها بسیار اعتماد به نفس دارند. ما کچل هستیم ، ظاهری قدیمی داریم ، خوب صحبت نمی کنیم. ” پدر هازلوود ، که در چوب پنبه است ، گفت: برخی از “پناهجویان توده ای” احکام سنگینی را صادر کرده اند.

“من می دانم که بعضی از بچه ها به شدت تحت تأثیر آنها قرار گرفته اند. و سپس این چیز را در مورد تعداد دنبال کنندگان خود دارید. همه این موارد را می توانید روشنفکر کنید ، اما آنها به روده شما ، قلب شما می زند. توهین آمیز بود. بعضی از بچه ها راه رفتن را متوقف کردند [online] زیرا آنها نمی توانستند بپذیرند. “

اگرچه ممکن است نگرانی برای اجرای آنلاین مانند داستان پدر تد به نظر برسد ، که برای دوره Covid-19 به روز شده است ، هوبان گفت که این یک مشکل جدی برای مردان مسن و آسیب پذیر است که تمام تلاش خود را برای کنار آمدن با بسیاری از فشارها انجام می دهند. متوسط ​​سن کشیش ها در ایرلند 72 سال بود و بیشتر آنها تنها زندگی می کردند و بسیاری از آنها دارای مشکلات سلامتی بودند.

بسیاری از مردم گفتن اینکه در یک کلیسای خالی زیر لنزهای وب کم ، سخنرانی می کنند ناخوشایند است. “آنها نمی دانند جلسه کجاست ، آنجا روی هوا است. شما می توانید با همان راحتی که در ژاپن برگزار شد ، مراسم Mass را تماشا کنید [county] مال خودم. می تواند دو نفر باشد یا هزار نفر. آنها آموزش دیده اند که از این طریق توده ای انجام دهند. “

هوبان گفت كه كاهنان تحت فشار اضافی برخی از كشیشان و مفسران محافظه كار قرار دارند كه می خواستند از آنها برای لغو محدودیت های كلیساها به دولت لابی كنند. به گفته وی ، کشیش هایی که بیماری های بزرگی دارند از تعداد زیادی مراسم عبادی عصبی هستند.

هوبان گفت ، ACP برای کشیش هایی که با انزوا دست و پنجه نرم می کنند ، یک خط تلفن محرمانه ایجاد کرده است ، اما تا کنون تعداد کمی درخواست تجدید نظر شده است. “این ما را نگران می کند. ما می دانیم که نیازی به آن وجود دارد ، اما متأسفانه آنها طرفداری نمی کنند. “

[ad_2]