کشورهای اروپایی سفر به انگلیس را ممنوع کرده اند زیرا گونه جدیدی از کووید غالب شده است اخبار انگلستان

[ad_1]

کشورهای اروپایی پروازها و کشتی های حامل مسافر از انگلستان را ممنوع کرده اند ، و به شدت تلاش می کنند تا مانع از گسترش ویروس کرونا شود که جنوب انگلیس را در سطح 4 قرار داده است.

چشمگیرترین پیشرفت فرانسه از تعلیق مسافر و بار از انگلیس به مدت 48 ساعت از ساعت 23:00 به وقت گرینویچ خبر داده است. انجمن حمل و نقل جاده ای هشدار داده است که این اقدام “تأثیر مخربی” بر روی زنجیره های تأمین از قبل مختل شده توسط تجمع Brexit و محدودیت های همه گیر ایجاد خواهد کرد.

ممنوعیت سفر اعمال شده است زیرا داده های اخیر نشان می دهد که نسخه جدید Covid-19 باعث افزایش هشدار دهنده عفونت ، به ویژه در لندن و جنوب شرق انگلیس می شود ، موارد انگلیس صبح روز یکشنبه با 35،928 افزایش می یابد – چهارمین بار در هفته 30000 هر روز

از آنجایی که کشورها ، از جمله آلمان ، ایتالیا ، ایرلند و هلند ، ممنوعیت ورود از انگلیس را اعلام کردند ، وزرا تأیید کردند که آخرین اقدامات جلوگیری از آن – چند روز قبل از کریسمس و با نتیجه فوری تعطیلی فروشگاه ها در شلوغ ترین هفته سال – لازم است که ادامه یابد ماهها درجا

در میان انتقادهای عمیق از رفتار بوریس جانسون با بیماری همه گیر ، نمایندگان مجلس ارشد محافظه کار با عصبانیت نسبت به زمان محاصره واکنش نشان دادند و برخی نخست وزیر را متهم کردند که تصمیم عمدی میلیون ها نفر در لندن و جنوب شرق را تحت تدابیر جدید برای جلوگیری از پارلمان به تعویق انداخت.

اعلامیه ای که جانسون شنبه شب اعلام كرد ، از نظر كارگران به عنوان شاهدی بر “سهل انگاری شدید” و امیدواری كاذب به میلیون ها نفر از افراد مبنی بر اینكه می توانند از كریسمس خانوادگی شاد شوند ، تلقی شد.

دولت از ماه سپتامبر درباره نوع جدید این بیماری اطلاع داشته است ، اما در برابر درخواست دانشمندان و پزشکان برای اقدامات بیشتر برای جلوگیری از آن مقاومت کرده است.

حدود 21 میلیون نفر در انگلیس و ولز که تحت این محدودیت های جدید قرار گرفته اند ، می گویند که باید در خانه بمانند و مقررات برنامه ریزی شده برای کریسمس اکنون برداشته شده و مغازه ها و مشاغل مورد نیاز بسته شده اند.

برای بقیه انگلستان ، اسکاتلند و ولز ، قوانین آرام مخلوط کردن خانه در روزهای تعطیل از پنج روز قبل از کریسمس کاهش یافت.

روز یکشنبه ، وزیر بهداشت مت هانکوک گفت که محدودیت های اضافی برای جنوب انگلیس ممکن است “تا چند ماه آینده” تا زمان استفاده از واکسن باقی بماند. وی در گفتگو با برنامه یکشنبه سوفی ریج اسکای نیوز گفت: “موارد در مناطق سطح 4 طی چند روز گذشته کاملاً افزایش یافته است … ما برای حل این مسئله مسیری طولانی در پیش داریم.”

رد مکنزی ، مدیر امور سیاسی انجمن حمل و نقل جاده ای ، گفت که مسیر از فرانسه و برگشت از نظر زنجیره تأمین قابل تفکیک نیست. “در روزهای اخیر ، به دلیل تجمع برکسیت و تب کریسمس صف هایی در هر دو طرف کانال دیده ایم و اکنون بسته شدن مرز به معنای تأثیرگذاری همه چیز ، از جمله ذخایر فاسدشدنی مواد غذایی خواهد بود. ما به فواصل کوتاه سهام روزانه خود وابسته هستیم ، این اثر مخربی خواهد داشت. “

وزیر حمل و نقل ایرلند تأیید کرده است که دوبلین قرار است 48 ساعت ممنوعیت سفر از انگلیس را وضع کند ، در حالی که آلمان پروازهای خود را از نیمه شب یکشنبه متوقف کرده است.

هلند اولین کشوری بود که ممنوعیت سفر را اعلام کرد که حداقل تا 1 ژانویه باقی ماند. بلژیک همچنین گفته است پروازها و قطارهای خود را از انگلیس از شمال به مدت 24 ساعت متوقف می کند.

ایتالیا ، اتریش و جمهوری چک ، السالوادور ، رومانی و بلغارستان نیز ممنوعیت پرواز را اعلام کرده اند و سوئد نیز محدودیت سفر را اعمال خواهد کرد.

سر چارلز واکر ، نایب رئیس کمیته تأثیرگذار توری در پشت میز 1922 ، گفت که او معتقد است وزرا قبل از جمعه می دانستند که کریسمس را لغو می کنند. وی به رادیو 4 BBC “صلح این آخر هفته” گفت: “من گمان می كنم كه دولت می دانست كه آنها می خواهند روز چهارشنبه و پنجشنبه كریسمس را لغو كنند ، در حالی كه آنها هنوز به مجلس عوام اطلاع می دادند كه قصد دارند جلوتر بروند.”

“من فکر می کنم بسیاری از همکاران این کار را بسیار خشم آور می دانند. دوره کریسمس در نتیجه رای گیری پس از بحث توسط مجلس عوام به تصویب قانون رسید.

“اکثر همکاران فکر می کردند که این باید تغییر کند ، یک رای دیگر در مجلس عوام مورد نیاز است. بنابراین ، من گمان می کنم که این تصمیم موکول شده است تا ما به مناطق خود برگردیم. “

نماینده 10 پوندی این شرط را رد کرد. “بعد از ظهر جمعه نخست وزیر در مورد سطح بالای انتقال نوع جدید ویروس و شیوع سریع آن در جنوب شرقی مطلع شد. ما مجبور شدیم برای مهار این بیماری و کاهش سرعت شیوع آن اقدام سریع انجام دهیم. “

Tory Backbencher دیگر به گاردین گفت كه نمایندگان مجلس كه از گروه WhatsApp استفاده می كنند از تصمیم لحظه آخر نخست وزیر “جوش” می خورند ، كه منجر به هرج و مرج در برنامه های هزاران نفر شد. “این یک شکست رهبری است ، که ما هرگز نمی توان آن را بخشید. بسیاری اردک های قبلی دومنیک کامینگ را مقصر دانسته اند. اکنون همه چیز بر عهده نخست وزیر است. “

سر سیروس استارمر رهبر حزب کارگر از عدم اقدام قاطع جانسون در مورد گونه های جدید انتقاد کرده است. “هفته گذشته روشن بود که برنامه نخست وزیر برای آزادی برای همه در کریسمس بسیار بزرگ است.

“و با این حال ، نخست وزیر به جای گوش دادن به مشکلات و جدی گرفتن آنها ، آنچه را که همیشه انجام می دهد انجام داده است. او تماس را رد کرد ، موهایش را کوتاه کرد و صحبت کرد. ”او در یک نشست خبری روز یکشنبه گفت.

وی افزود: “این اقدام سهل انگاری فاحش نخست وزیر است که دوباره در پشت منحنی قرار دارد.”

در یک کنفرانس مطبوعاتی 10 پوندی روز شنبه ، جانسون گفت که او با “قلب سنگین” اقدام می کند ، اما شواهد علمی چاره ای برای او باقی نمی گذارد.

پیام جانسون او را وادار به سرعت به ایستگاه های قطار لندن کرد و تا ساعت 7 عصر روز شنبه بلیط آنلاین برای چندین ایستگاه لندن از جمله Paddington ، Kings Cross و Euston وجود نداشت. فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که چه تعداد از افراد در ایستگاه سنت پانکراس منتظر سوار شدن به قطار به لیدز هستند.


ایستگاه سنت پانکراس لندن روز شنبه با فرار مسافران از محدودیت های سطح 4 پر شد – ویدئو

آنها به بسیاری از مشاغل ، به ویژه فروشندگانی که امیدوارند برخی از فروشهای قبل از کریسمس را در پایان یک سال وحشتناک هنگامی که بارها به آنها دستور داده شده بود آن را تعطیل کنند ، ضربه بزرگی تبدیل شده است.

اعلامیه جانسون با محدودیت های بیشتر در اسکاتلند و ولز همراه بود.

ولز از نیمه شب شنبه به سطح 4 منتقل شد. قوانین باید آرام باشد تا مردم بتوانند کریسمس را از 23 تا 28 دسامبر جشن بگیرند ، اما در عوض فقط در کریسمس استراحت مجاز است.

وزیر بهداشت ولز ، وان گتی گفت که گزینه جدیدی در کشور وجود دارد. “حقیقت بدون شک این است که این گزینه جدید به طور م acrossثر در سراسر کشور پخش می شود ، بنابراین در حال حاضر این واقعیت را در نظر می گیرد که این گزینه جدید بدون شک یک عامل است – نمی توانیم بگوییم یک عامل چقدر بزرگ است – رشد سریع پرونده های جنوبی. ولز ، “او به بی بی سی گفت.

نیکولا استورجون از ممنوعیت ورود به اسکاتلند از بقیه انگلستان خبر داده و گفته است که شدیدترین سطح محدودیت ها برای گسترش ویروس کرونا از تاریخ بوکس به مدت سه هفته در این کشور اعمال می شود.

چهار از پنج حزب مشترک در ایرلند شمالی خواستار یک جلسه اجرایی اضطراری برای بحث در مورد نوع جدید Covid-19 هستند که در انگلیس یافت می شود.

حوادث روز یکشنبه مربوط به شیوع سویه تازه شناسایی شده VUI2020 / 12-1 است.

گروه مشاوره ای دولت در مورد ویروس های تنفسی جدید و جدید (Nervtag) شواهدی را ارائه داده است که در آن شیوع بسیار سریع تری نسبت به نسخه های دیگر دارد و محدودیت های موجود در سطح 3 نمی توانند باعث گسترش آن شوند.

دکتر ایوان دویل ، مدیر بهداشت عمومی انگلیس ، گفت: “این افزایش ناگهانی و ناگهانی نگران کننده است.” بیشتر موارد جدید در لندن و جنوب شرقی متمرکز شده بود – جایی که تصور می شود گونه جدیدی در آن بوجود آمده است – گرچه خیلی زود بود که بگوییم به این بیماری مربوط هستند یا خیر.

[ad_2]