کشاورزان انگلیسی برای کار در سال 2021 از کارگران خارجی کمک بیشتری دریافت خواهند کرد کشاورزی

[ad_1]

دولت باید به كشاورزان اجازه دهد 30،000 كارگر فصلی از خارج از كشور در سال 2021 – سه برابر بیشتر از امسال – برای كمك به برداشت و بسته بندی میوه و سبزیجات بیاورند.

تمدید طرح فصلی کارگران کشاورزی ، که برای کارگران اتحادیه اروپا و کشورهای غیر اتحادیه اروپا اعمال خواهد شد ، پس از پایان آزادی حرکت از اروپا در ژانویه ، پس از برداشت دشوار در سال 2020 ، که طی آن کشاورزان از پوسیدگی میوه ها و سبزیجات ترس داشتند به دنبال جذب تعداد کافی کارگر بود.

کمپین “اوج برای انگلیس” در تابستان امسال حدود 8000 نفر از مردم محلی را به خود جلب کرد. طبق اتحادیه ملی کشاورزان ، این حدود 11٪ از کل نیروی کار بود که در مقایسه با 1٪ از جمع کننده ها و بسته بندی هایی که در سال 2019 شهروند انگلیس بودند ، افزایش داشت.

تام بردشاو ، معاون رئیس NFU ، گفت که این یک “فصل بسیار دشوار” با هزینه های استخدام بالاتر و جابجایی بیشتر کارکنان است.

دولت قصد دارد به طور فعال در سال 2021 جذب و نگهداری کارگران فصلی خانگی را ارتقا دهد.

با این حال ، او همچنین طرح مهاجرت را توسعه داد ، که به افراد اجازه می دهد از خارج از کشور برای کار در مزارع حداکثر شش ماه پس از اینکه سازمان تجارت اتحادیه سازمان های کارگری دریافت که 70٪ از تولید کنندگان و تولیدکنندگان مواد غذایی در تلاشند تا کارگران ماهر بیشتری را در سال 2021 استخدام کنند.

دیوید کمپ ، مدیر اجرایی ALP ، گفت که این صنعت “استدلال محکمی ارائه داده است که در صورت وجود شواهد ، مهاجرت کارگران اصلی به بخشهای اصلی باید محدود شود.”

بردشاو گفت: “این خبر نه تنها برای تولید کنندگان انگلستان بلکه برای خریدارانی که می خواهند از محصولات تازه تولید شده در خانه لذت ببرند خبر خوشایند و مثبتی است.

“با گسترش خلبان کارگران فصلی ، دولت پیام واضحی ارسال می کند که برای انگلیس مهم است که بتواند میوه و سبزیجات خود را تولید کند که پتانسیل زیادی برای رشد دارند. این طرح به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا در زمانهای مهم کارگران فصلی را برای جمع آوری محصولات تازه در مزارع انگلیس استخدام کنند. “

[ad_2]