کریسمس من در قرنطینه است: منبت کاران سنگفرش ، گشت های سانتا و تزئینات ساخته شده از کیسه های کاغذی | نیوزلند

[ad_1]

روز سوم قرنطینه ، یک پرستار خوشایند از بینی ام سواب داد. کریسمس هم بود.

همراه با نزدیک به 6000 نفر دیگر از نیوزیلند که بازگشتند ، من مدت تعطیلات را در قرنطینه در یک هتل عمومی گذراندم.

من به عنوان یک شهروند دو تابعیتی ، شروع به برنامه ریزی برای فرار از لندن در اوایل ماه نوامبر کردم و در نهایت از 22 دسامبر می توانم پروازها و مکانی را به مدت 2 هفته دور از هم جمع کنم.

صرف گذراندن کریسمس و سال نو هزینه کمی بود که باید برای بازگشت به خانواده ام با آزادی نسبی پرداخت کنم – من دو بار فکر نکردم.

به محض ورود به فرودگاه اوکلند ، پس از یک سفر دردناک سه پرواز در کل 24 ساعت ، با اتوبوس به Novotel Ellerslie منتقل شدم – خانه من برای دو هفته آینده تا زمانی که بتوانم گواهینامه Covid را دریافت کنم.

ال هانت از یک تصویر تاج قرنطینه در مورد ویروس کرونا در کریسمس در نووتل در اوکلند ، نیوزیلند لذت می برد.
ال هانت از یک تصویر تاج قرنطینه در مورد ویروس کرونا در کریسمس در نووتل در اوکلند ، نیوزیلند لذت می برد. عکس: ال هانت / گاردین

طبق گروه فیس بوک ، که اطلاعات مربوط به امکانات در سراسر کشور را به اشتراک می گذارد ، خوش شانس بودم. من نه تنها برای تمرین و هوای تازه (تحت نظارت ارتش) به پارکینگ دسترسی کامل داشتم ، بلکه غذا عالی بود.

همانطور که در بسته خوش آمدگویی که هنگام ثبت نام تحویل داده شد ، با افتخار اعلام شد: “قرنطینه دیگری مانند ما وجود ندارد!”

در واقع ، بعد از اینکه من در اتاقم مستقر شدم – عمدتا در رختخواب ، با دیدن یک گشت ارتش – یک ورق پشت درب من ماند و به عنوان چهار گزینه برای شام کریسمس (و یکی از دو طرف) به من یک گزینه داد.

من تراش دهنده هایی را که دارای فیله چشم بودند انتخاب کردم و 48 ساعت بعدی را با این فکر گذراندم که آیا باید به دنبال بوقلمون بروم.

قابل توجه است که چقدر سریع سه بار در روز پیش بینی می کنم در بزنم ، کیسه کاغذی قهوه ای حاوی صبحانه ، ناهار یا شام را اعلام می کنم. روز بعد من مثل یک حیوان در باغ وحش در اتاق قدم زدم.

چه بعدی: آزمایش کارور یا کووید؟

شمارش معکوس برای کریسمس نیز به مرور زمان کمک کرد. دو بار در را باز کردم و غذا را تحویل گرفتم ، با کلاه بابانوئل به یکی از همسایه های آن طرف اتاق برخورد کردم.

برخی افراد تزئینات کریسمس را برای نمایش در پنجره ها یا درها به همراه داشتند. ما همچنین از آنها دعوت شدیم که آنها را از کیسه های کاغذی برای مسابقه “هنر تعطیلات” که در کریسمس داوری می شود ، بسازیم.

و بعد از ظهر به ما گفتند كه پنجره را تماشا كنيد تا يك بازديدكننده ويژه را كه در اطراف آن در حال گشت زني است ، تماشا كنيد: “فراموش نكنيد ، سانتا همچنين تقاضا مي كند كه با فاصله زيادي از ما دو متر دور باشيد!”

برای من کریسمس خیلی زود آمد ، هواپیمای من با چند روز بی تحرکی در اتاق کنترل شده آب و هوا نرم نشد. با لباس مبدل ، به سمت پایین حرکت کردم و چند حلقه پارکینگ همراه با چند بیدار اولیه (اما حداقل دو فوت از آنها فاصله داشت) درست کردم. برنامه ردیابی در حال اجرا من 5 کیلومتر (3 مایل) را به شکل یک خط تحریری محکم زخم برداشت.

او سپس به اتاق بازگشت تا منتظر کار من یا تماس برای رفتن به آزمون کوید باشد ، هر کدام که زودتر بود.

علاوه بر بررسی روزانه درجه حرارت خانه به خانه پرستار (فعل و انفعالی که من به سرعت نتیجه نادری برای برون گرایی خودم شمردم) ، به ما گفته شد که در روز سوم و دوازدهم انتظار دو آزمایش Covid-19 را داشته باشیم.

در آستانه کریسمس در اتاق ما نتیجه مثبت Covid اعلام شد ، که “تمیزی عمیق” در مکان های عمومی را فراهم می کند – این توهم را از بین می برد که این فقط یک هتل تنبل است.

یک شات حافظه

برای آزمایش من که به اتاق کنفرانس فراخوانده شد ، پرستاری که SP تقریباً با او بیگانه بود ، برای موسیقی متن فصلی “Children of Last Christmas and Mary” در بینی من فرو رفت. نگهبان نظامی درب منزل که به من گفت که وقتی رفتم تا گذرنامه خود را به او نشان دهم عقب نشینی کن ، در کلاه جشن بود.

برای اولین بار ، غیر واقعی بودن یک احساس تعیین کننده کریسمس در میان یک دیستوپی همه گیر من را تحت تأثیر قرار داد.

تجسم این قاب عکس در پذیرایی بود که با رنگهای سفید و زرد رنگ سفید و زرد واکنش Covid با هشتگ های # covid19 و # خودزنی تزئین شده است. (و در زیر آن یک علامت نوشته شده است: “لطفا قاب را پخش نکنید.”)

اما با وجود عجیب و غریب ذاتی این کار ، تلاش جمعی برای ایجاد قرنطینه مانند کریسمس به طور غیر منتظره ای من را تحت تأثیر قرار داد.

“تیم رفاهی” نووتل هر پازل 1000 تکه ای را به ما هدیه دادند (تکمیل “یک کار دشوار” در مدت 14 روز) و به ما یادآوری کرد که در روز کریسمس عکس های زیادی بگیریم: “اگرچه عجیب است ، اما قطعاً به خاطر سپرده می شود.”

در واقع ، من هنوز هم باورم نمی شد که حتی در اینجا موفق شده ام.

24 ساعت قبل از عزیمت من ، اوضاع انگلیس ناگهان خراب شد و دولت به طور ناگهانی حباب های کریسمس را در پاسخ به نوع جدید ویروس که به سرعت در حال گسترش است ، متوقف کرد.

هر بار که هنگام عبور از طریق دوحه ، عناوین اصلی را بررسی می کردم ، سپس بریزبن ، کشور دیگری ورود به اصطلاح “جزیره طاعون” را ممنوع کرد. نیوزیلندی ها که روزهای قبل از عزیمت خود را لحظه شماری می کردند ، دوباره در بلاتکلیفی قرار گرفتند.

وقتی کروتون خودم را بیرون آوردم و یک لیوان شراب قرمز تست کردم ، برکت خود را حساب کردم. در میان آنها: یک پارکینگ برای دویدن و گوشت گاو از یک کیسه کاغذی.

[ad_2]