“کریسمس لغو شد”: روزنامه ها می گویند حباب در انگلیس ترکید ویروس کرونا

[ad_1]

شاید ما باید این نسخه جدید Covid-19 را “تغییر شکل گرینچ” بنامیم. از آنجا که ویروس کرونا در فرم جهش یافته و مسری اسکریپت قصد دارد جلسات جشن را سپری کند ، در صفحات اول ممکن است آویز اخبار را بچرخانید. حداقل ، شما می توانید یک نسخه از روزنامه های امروز را بخرید تا در زمان شادی فرو نشسته ای که در انتظار آن است ، مشغول باشید. پازل های ویژه ، بخش های اضافه شده و سایر موارد الحاقی در آخرین نسخه های یکشنبه قبل از کریسمس است …

نامه در روز یکشنبه ، 20 دسامبر سال 2020
عکس: نامه در روز یکشنبه

نامه س asksال می کند ، “آیا این کابوس تا به امروز پایان خواهد یافت؟” ، اضافه کرد که برنامه های کریسمس “16 متر از بین رفته است” و تأکید کرد که نخست وزیر به دلیل تصمیم “با خشم تورها روبرو است”.

آینه ، یکشنبه ، 20 دسامبر ، 2020
عکس: آینه

آینه با ترکیبی از “کریسمس گمشده” ، “بوریس دوباره می چرخد” و “خشم عمومی به دلیل آخرین خواست نظر خود را تغییر داده است” این تقصیر را به گردن نخست وزیر می اندازد – اگرچه او اعتراف می کند: “فشار شدید کشور کشور را تهدید می کند”.

ناظر ، 20 دسامبر 2020
عکس: ناظر

نظاره گر “معکوس جانسون برنامه های کشور برای کریسمس را با ژنده پوش ترک می کند” و یک اشاره گر برای بخش نظر: “تصمیم درست – در زمان اشتباه و اشتباه گرفته شده است”. نزدیک رنگ ، پازلی از پازل ها قرار دارد که بالای دکل قرار دارند.

ساندی تایمز ، 20 دسامبر 2020
عکس: ساندی تایمز

ساندی تایمز همچنین با نسخه تبلیغاتی “راهنمای مسدود کردن تلویزیون و صدا و سیما” خوشحال می شود ، اما داستان روز اجتناب ناپذیر است: “کریسمس توسط یک ویروس جهش یافته لغو می شود.” تیم شیپمن ، سردبیر سیاسی ، بوریس جانسون را بیش از حد ارزیابی می کند: “نخست وزیر کاوالیر اکنون یک دور انداز غمگین و هوشیار است” (ویکی پدیا در اینجا دوست شماست).

ساندی تلگراف ، 20 دسامبر 2020
عکس: ساندی تلگراف

ساندی تلگراف همان تصویر از جانسون و عنوان “کریسمس توسط میلیون ها نفر لغو شده است” است.

بولتن در روز یکشنبه ، 20 دسامبر سال 2020
عکس: هرالد در روز یکشنبه

از اسکاتلند قاصد به ما می گوید ، “با گسترش نسخه جدید Covid … حباب ها در جلسات کریسمس می ترکند.”

ساندی اکسپرس ، 20 دسامبر 2020
عکس: ساندی اکسپرس

بیان دارای “فاجعه Covid-19 که به زودی در کریسمس گسترش می یابد” ، که آن را به “یک نوع ویروس جدید وحشتناک” نسبت می دهد.

[ad_2]