کره جنوبی به جرم قاتل ادعایی جئونگ یینگ 16 ساله در حال محاکمه است. | کره جنوبی

این ویدئو کودک سالم و شادی را نشان می دهد که از گوش به گوشش لبخند می زند ، دندان های شیری او یک اسباب بازی کرکی صورتی را می خزند. چند ماه دیگر ، کل کره جنوبی نام او را می آموزد: چونگ یینگ.

مرگ یک دختر 16 ماهه ، گویا به دست والدین خوانده او ، باعث تزلزل دولت کره جنوبی شد ، زیرا طبق مبارزات انتخاباتی ، مدت طولانی است که اقدام به محافظت از آسیب پذیرترین کودکان در میان افزایش شدید سو abuse استفاده در یک دهه گذشته شده است.

چونگ یینگ در اکتبر گذشته در بیمارستان سئول در اثر جراحات شدید شکم و خونریزی داخلی که پلیس گمان می کند ناشی از ضرب و شتم های مکرر والدینش باشد که هشت ماه قبل او را به فرزندی قبول کرده بودند ، فوت کرد.

خدمات قضایی ملی گفت که جراحات وی در نتیجه “برخورد شدید یک نیروی خارجی به پشت او” بود و افزود که شکستگی استخوان ها و ضربات “خشونت طولانی مدت” است.

در پاسخ ، شورای ملی کره جنوبی در این ماه تعدادی از قوانین حمایت از کودکان را تصویب کرد ، از جمله ممنوعیت مجازات بدنی در خانه و الزام پلیس برای انجام تحقیقات فوری برای هشدار دادن به کارمندان بهداشت یا آژانس های حفاظت از کودکان.

اما بندي كه مي تواند در موارد سو استفاده مرگبار مدت بيشتري از حبس را در نظر بگيرد – حداكثر در حال حاضر 5 سال است – در ميان انتقادات وكلا مبني بر مجازات سخت تر براي اجراي حكم ، رأي را تصويب نكرد.

اخبار مربوط به مرگ جئونگ این فوران غمی را در پی داشت که با عصبانیت نسبت به عدم اقدام مقامات بر اساس شواهد آسیب جسمی و سو mal تغذیه شدت گرفت. بیشترین انتقادات متوجه پلیس بود که علی رغم دریافت سه گزارش که بیانگر نگرانی در مورد وضعیت خوب کودک در عرض 5 ماه بود ، ترجیح داد تحقیقات را انجام ندهد.

شبکه های اجتماعی مملو از پیام های حسرت و خشم شد. Zhimin ، عضو گروه K-pop BTS ، از جمله کسانی است که از پروفایل آنلاین خود برای خواستار عدالت توسط هشتگ استفاده می کند # متاسفم جینگین.

هفته گذشته رئیس جمهور مون جائه این پس از آنكه مادر رضاعى وی اتهام قتل را آغاز كرد ، اعتراف كرد كه این كشور فرزندانى مانند جئونگ-یینگ را ناكام گذاشته است.

برای شناسایی علائم سو abuseاستفاده و جدایی کودکان از والدین بدرفتار ، اقدامات بیشتری باید انجام شود ، اگرچه این انتقاداتی را برانگیخت ، و حاکی از این است که والدین خواننده می توانند فرزندان خوانده را که در اسکان در خانه های جدید خود مشکل دارند “ارسال” کنند.

در دادخواستهایی که دهها هزار نفر امضا کردند ، خواستار اختیارات بیشتر در اختیار مقامات قرار گرفت و کودکان را به زور و بلافاصله از والدین مظنون به سو abuse استفاده جدا کردند.

مرگ در سال 2014 دختری هفت ساله که جسد وی پس از ضرب و شتم توسط نامادری اش در وان پیدا شد ، بحث ملی در مورد کودک آزاری را برانگیخت ، اما با تغییر تدریجی قانونی ، محافظت از کودکان در معرض خطر عملاً غیرممکن است.

در کره جنوبی ، بیش از 30،000 مورد سو abuseاستفاده در سال 2019 گزارش شده است – طبق وزارت بهداشت ، بیش از 40 مورد مربوط به کودکانی است که درگذشته اند ، در حالی که در سال 2008 ، 5،578 مورد بوده است.

ژئونگ لی ، وکیل دادگستری و مدیر موسسه کره ای برای ارتقا Care مراقبت از کودک ، گفت: “پرونده جئونگ یینگ برای سالهای زیادی اتفاق افتاده است و این نشان می دهد که تغییرات اندکی تغییر کرده است.” “به همین دلیل بسیاری از کره ای ها از آنچه برای او اتفاق افتاده غیر از ماهیت وحشتناک پرونده عصبانی هستند.”

لی گفت: درگیری چندین آژانس باعث شده است تحقیقات کمتری داشته باشد. وی گفت: “این سه نهاد نمی توانند به طور موثر با هم كار كنند.” “وقتی اتفاقی مانند مورد جئونگ یینگ می افتد ، آنها بیش از حد مشغول اند تا مسئولیت را به گردن یکدیگر بیندازند. آنها باید تصمیم بگیرند که مسئول هر قسمت از پرونده چه کسی است. اما فقط 240 مقام وجود دارد که با کودکان بدرفتاری کرده اند و بیش از 30 هزار مورد … آنها بسیار کم کارمند هستند. “

کارشناسان خاطرنشان می کنند که افسران و پلیس محافظت از کودکان به اندازه کافی آموزش دیده اند تا علائم سو abuseاستفاده را تشخیص دهند – پیش شرط جدایی آنها از والدین و مراقبت از آنها. علاوه بر این ، کره جنوبی فقط 75 سرپناه برای کودکان بدسرپرست دارد که باعث می شود دولت وعده ساخت ده ها خانه دیگر را بدهد.

“اگر والدین بدسرپرست قاطعانه آن را انکار کنند ، اثبات اینکه سو to استفاده صورت گرفته آسان نیست. ما یک سیستم مناسب و معقول داریم ، اما مهمترین چیز تخصص ، تجربه کافی و عزم کارکنان مسئول است “. گویانی هری ، رئیس انجمن پیشگیری از کودک آزاری و بی توجهی کره ای گفت.

هنگامی که محاکمه یک زن متهم به قتل جئونگ این در دادگاه منطقه سئول در جنوب آغاز شد ، صدها معترض در بیرون بنرهایی را خواستار مجازات اعدام شدند و به یاد قربانی ادعا شده تاج گل گذاشتند. یکی از ادای احترام گفت: “متاسفم که خیلی دیر متوجه آن شدم.” “دوستت دارم.”