کراوات کیپر: نماد ماهی های ورزشی بوریس جانسون در پیام Brexit | بوریس جانسون

[ad_1]

در آستانه کریسمس ، بوریس جانسون یک کنفرانس مطبوعاتی ارائه داد که در آن یک توافق تجاری Brexit که موجب تقسیم اتحادیه اروپا و انگلیس می شود ، ارائه داد و یک کراوات با یک نقوش ظریف ماهیگیری پوشید تا سر خود را به یکی از موضوعات غالب مذاکرات پر پیچ و خم بریزد.

اگرچه صنعت ماهیگیری انگلیس تنها 0.1٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می دهد ، اما این یک تمایل نمادین برای ترک رأی دهندگان برای “کنترل مجدد” آنها شده است.

بسیاری شکایت کرده اند که سالهای بعدی مازاد ماهی توسط کشورهای اتحادیه اروپا و سیستمهای سهمیه به صنعت آسیب رسانده است.

بوریس جانسون در کنفرانس مطبوعاتی خود در شب کریسمس.
بوریس جانسون در کنفرانس مطبوعاتی خود در شب کریسمس. عکس: پل گروور / دیلی تلگراف / PA

وی در بیانیه جانسون ، افزایش “خارق العاده” صید را که به گفته وی اکنون می تواند در انگلیس حفظ شود ، برجسته کرد.

داونینگ استریت با شرایطی موافقت کرده است که تحت آن 25٪ از جلب ناوگان اروپایی در آبهای انگلیس “به کشور خود بازگردانده شوند”.

با این حال ، باری دیس ، رئیس فدراسیون ملی سازمان های شیلات ، گفت كه نخست وزیر این ماهی را قابل مصرف می داند و افزود كه صنعت وی از اینكه صیادان اروپایی هنوز 12 مایل با سواحل انگلیس فاصله دارند ، “به شدت ناامید خواهد شد”. .

ملانیا ترامپ در
ملانیا ترامپ با کت با شعار “من واقعاً اهمیتی نمی دهم”. آیا شما؟ عکس: کوین لامارک / رویترز

در طول بحث Brexit ، لباس شخصیت های عمومی به نظر می رسد توضیحی در مورد این مسائل است.

هنگامی که لیدی هیل برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جانسون قانوناً پارلمان را در سال 2019 پیش بینی کرده بود تصمیم گرفت ، نگاه بسیاری از مردم را به یک عنکبوت نقره ای جلب کرد که به نظر می رسید از روی شانه های او می خزد.

استخوان فیبولا به عنوان یک سیگنال رمزگذاری شده در نظر گرفته شده بود که نخست وزیر را با حکم دادگاه مبنی بر غیرقانونی بودن حرکت وی به دام انداخته است. چند ساعت پس از اعلامیه ، تی شرت های طرح دار بیش از 5000 پوند برای “پناهندگی” جمع کردند.

در هنگام افتتاح ایالتی پارلمان پس از انتخابات عمومی 2017 ، ملکه یک کلاه یاس بنفش با چندین گل ، با گلبرگ های آبی و مراکز زرد پوشید. هنگامی که Brexit بر ترزا می به عنوان نخست وزیر تسلط یافت ، بلافاصله با پرچم اتحادیه اروپا موازی شدند.

به دور از Brexit ، در بانوی اول ایالات متحده ، ملانیا ترامپ در یک کت با شعار مشاهده شد: “من واقعاً اهمیتی نمی دهم. آیا تو؟ در حالی که شوهرش به طور فزاینده ای با انتقاد روبرو می شود ، به پشت خود می نشیند

علیرغم تکذیب های اولیه – و ادعا می شود که “فقط یک کت” بود – بعداً ملانیا در مصاحبه ای گفت که “این یک نوع پیام بود ، بله”.

[ad_2]