کاوانی و مارسیال منچستریونایتد را با عبور از اورتون به نیمه نهایی | فوتبال

[ad_1]

ضربات پنالتی به پارک گودیسون کشیده شد ، اما ادینسون کاوانی ایده های دیگری داشت. تیم ملی پیشکسوت اروگوئه در دقیقه 88 یک برنده خیره کننده به دست آورد تا آرزوی اوله گونار سولسایر برای کسب اولین جام به عنوان مربی منچستر یونایتد را حفظ کند و اورتون را با قلبی بزرگتر محکوم کند.

کاوانی اوایل ماه گذشته ، در پایان بازی و در پارک اند در ورزشگاه ، حساب کاربری خود را در یونایتد افتتاح کرد. او مجدداً برد خود را پیدا كرد تا به میهمانان پیروزی كه مستحق تسلط در نیمه اول است ، بدهد اما پیروزی كه به نظر می رسد در نیمه دوم عقیم و استریل از آنها دور بود. وقتی اورتون در حین توقف به دنبال گل تساوی بود کاملاً عقب بود ، آنتونی مارسیال بازیکن تعویضی برای اضافه کردن یک ثانیه نفوذ کرد. برونو فرناندز نیز به تیر دروازه برخورد کرد و رابین اولسن با صرفه جویی در وقت عالی مارکوس راشفورد را رد کرد.

فرناندز و هری مگوایر تنها بازیکنانی بودند که پس از پیروزی 6-2 برابر لیدز جایگاه خود را حفظ کردند ، زیرا Solsker قدرتمند بود ، اگرچه آنها هنوز یک ترکیب قدرتمند و باتجربه داشتند. پل پوگبا در خط میانی به شریک نمانیا ماتیچ بازگشت ، ادینسون کاوانی خط را هدایت کرد ، دونی ون دی بیک و میسون گرینوود از فرناندز دفاع کردند و اریک بیلی در دفاع وسط با مگوایر همکاری کرد. تغییرات در کادرفنی باعث اختلال در ریتم و حیله گری ای که “یونایتد” از نتیجه “لیدز” انتخاب کرد ، نشد. آنها از ابتدا بر مالکیت توپ مسلط بودند و بازی را از ابتدا دیکته می کردند ، و آنها می توانستند قبل از اینکه اورتون عصبی عصبی اولین حمله مهم خود را طراحی کند ، از چشم دور شوند.

ماه گذشته ، فرناندز یک پیروزی 3-1 برای یونایتد در لیگ برتر ترتیب داد – “آن روز من فهمیدم که اگر جای او را ترک کنی ، ما مردیم” – کارلو آنچلوتی اعتراف کرد – و هنگامی که مایکل کین پاس نامطلوب الکس ایووبی را کنترل نکرد ، به او فرصتی برای تکرار نقش داده شد.

هافبک پرتغالی از کاوانی آزادانه به سمت چپ فرار کرد تا به طور غیر مشخصی پاس خود را به مهاجم کهنه کار خراب کند. اری مینا به همین مناسبت اجازه داد ، اما الگویی ایجاد شد. اورتون در صورت داشتن توپ اشتباهات و بی احتیاطی می کرد. یونایتد غالباً موقعیت هایی را به وجود می آورد ، اما الکس تلس یک منبع مفید در جناح چپ بود ، اما هیچ حس بالینی برای پایان دادن به میزبان نداشت.

اولسن جایگزین اردن پیکفورد شد که آنچلوتی برای سومین بار در این فصل دروازه بان های خود را تغییر داد و کمک بزرگی کرد. این فوتبالیست سوئدی وقتی سعی کرد گوشه گوشه خطرناک “یونایتد” را از بین ببرد ، به بینی او ضربه زد و او تقریباً کاوانی را از دست داد و در پاس عقب کین خیلی طولانی ماند و فرار به یک تصمیم ناامیدکننده نیاز داشت.

او فرصتهای زیادی برای نشان دادن موارد خوب و عادی داشت. اولسن پس از آنكه آكسل توانزبه از بن راست گنفری را اخراج كرد ، كاوانی را نجات داد و دو بار به سرعت مهاجم اروگوئه ای كاوانی را محروم كرد و با پیدا كردن هافبك در گوشه نا مشخص تلس ، به سر پوگبا مشت زد.

سیموس کلمن همچنین یک سد حیاتی را ایجاد کرد تا شوت نزدیک ون دی بایک را از پشت پاگبا عقب بیندازد و گرینوود در اینچ فاصله بود که سر خود را برای شیرجه زدن از جناح چپ Teles برگرداند.

اورتون بدون شک نمی داند که چگونه در همان سطح باقی مانده است و 35 دقیقه طول کشید تا دین هندرسون را برای اولین بار تجربه کند ، وقتی که دومینیک کالورت-لوین کرنر گیلفی سیگوردسون را مستقیماً به سمت دروازه بان یونایتد هدایت کرد. چند دقیقه بعد آنها تقریباً به جلو رفتند كه سیگوردسون از روی یک ضربه آزاد از گوشه بالا صاحب ضربه شد ، اما هندرسون در تلاش برابر بود و توپ را هل داد.

بهبودی میزبان زودگذر بود. یونایتد که با یک لمس در امتداد خط میزبان می دوید ، نیمه اول را دوباره به پایان رساند و نیاز به رهگیری آکروباتیک از مینا داشت تا کاوانی نتواند با عبور فرناندز از جلوی دروازه ارتباط برقرار کند.

در ابتدای نیمه دوم اولسن یک دفع دیگر از کاوانی انجام داد ، پس از اینکه مهاجم فرصت مداخله VAR را نداشت ، از بالای بازو Tuanzebe عبور کرد. سپس اروگوئه ای با مینا درگیر شد ، هنگامی که توپ دفع شده توسط مدافع کلمبیا را دفع کرد ، با گرفتن یک نشانگر در اطراف چانه واکنش نشان داد. باز هم ممکن است که VAR دیدگاه متفاوتی نسبت به بالا بردن دست کاوانی نسبت به داور اندی مدلی داشته باشد که تصمیم گرفت برای هر دو بازیکن سخنرانی کند.

ریچاردسون مجبور شد به یاد بیاورد ، در حالی که از برخورد با بیلی مبهوت و خجالت کشیده بود. این تماس کاملاً تصادفی از طرف مدافع بود اما هم تیمی های ریچاردسون به دلیل فشار آوردن برزیلی به چالشی که او را مسطح کرد ، از فرناندز ناراضی بودند.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

گذشته از این حوادث ، نیمه دوم فقط این واقعیت را تحت تأثیر قرار داد که راشفورد از 2000 بازیکن اورتون در ورزشگاه به دلیل تلاش های خود برای تغذیه دانش آموزان در طول دوره قلعه مورد تشویق قرار گرفت. فوتبال سخت بود.

اورتون از نظر جسمی خسته بود و یونایتد پس از برتری در نیمه اول ، نتوانست ایده خوبی به دست آورد. Solskjær مارسیال را معرفی کرد ، و سعی می کرد سرعت و انرژی را به حمله بازدیدکنندگان تزریق کند و هنگامی که فقط دو دقیقه مانده بود سود سهام پرداخت کرد. مارسیال که به اعماق خط میانی زمین می رفت ، توپ مگوایر را از زیر خط دفاع جمع کرد و دریافت که کاوانی عمداً در سمت راست محوطه جریمه اورتون در کمین است. این پیرمرد 33 ساله درون گادفری را قطع کرد و اولین ضربه زیبایی را به وجود آورد که اولسن را به گوشه دور برد. از مجازات ها جلوگیری شد.

[ad_2]