کانزاس سیتی استار از دهها سال گزارش نژادپرستانه عذرخواهی کرد | میسوری

[ad_1]

سردبیر روزنامه کانزاس سیتی استار از ده ها دهه پوشش نژادپرستانه عذرخواهی کرد و روزنامه مجموعه ای از مقالات را منتشر کرد که به بررسی چگونگی نادیده گرفتن مشکلات و دستاوردهای ساکنان سیاه پوستان و کمک به جدا شدن کانزاس سیتی پرداخت.

این روزنامه می گوید با جزئیات گذشته و کانزاس سیتی تایمز که مدتهاست در حال فعالیت است ، مورد بررسی قرار می گیرد كه آنها اغلب در مورد ساكنان سیاه پوستان فقط به عنوان جنایتكار یا افرادی كه در مناطق تحت تأثیر جرم زندگی می كنند ، می نویسند و تفكیك در كانزاس سیتی ، میسوری را نادیده می گیرند. . ، و مدارس دولتی آن

مایک فانین ، رئیس و سردبیر The Star ، نوشت: “مدتها پیش بخشش است ، با تأیید نحوه انجام این کار ، گناهان گذشته ما هنوز هم پاسخ داده می شوند.”

عذرخواهی ستاره و مجموعه داستانهای طولانی آن که روز یکشنبه در وب سایت آن قرار گرفت ، پس از لس آنجلس تایمز در سپتامبر ، عذرخواهی کرد برای آنچه در گذشته به دلایل نژادی محکوم شده بود. تبلیغاتی از مونتگومری ، آلاباما ، در سال 2018 به دلیل دهشت “شرم آور” پوشش لینچ عذرخواهی کرد و مجله نشنال جئوگرافیک در همان سال به دلیل پوشش نژادپرستانه در گذشته عذرخواهی کرد.

فانین نوشت که “ستاره” تفکیک را تشدید کرد ، “نسل های سیاه پوستان را از حق رای ، بی توجهی و تحقیر کرد و برای دهه ها” فرصت ، وقار ، عدالت و شناخت را از کل جامعه ربود.

[ad_2]