کانال 4 زیر آتش کریسمس پیام ملکه جعل عمیق هوش مصنوعی (AI)

[ad_1]

کانال 4 با ویدئویی در مورد ملکه به عنوان جایگزینی برای پخش تعطیلات سنتی او که از کریسمس پخش می شود ، بحث و جدال ایجاد کرده است.

این نمایش تلویزیونی شامل یک ویدیوی پنج دقیقه ای خواهد بود که در آن نسخه اصلاح شده دیجیتالی ملکه نظرات او را در مورد سال به اشتراک می گذارد ، از جمله عزیمت شاهزاده هری و مگان مارکل به عنوان تیم های بزرگ سلطنتی و شرکت دوک یورک با سرمایه دار بی آبرو جفری اپستین. .

Queen of deepfake ، با صداگذاری بازیگر دبرا استیونسون ، همچنین می تواند در حال انجام یک رقص رقص از پلت فرم شبکه های اجتماعی TikTok باشد.

کانال 4 گفت که هدف این پخش این بود که “هشدار جدی” در مورد تهدید اخبار جعلی در عصر دیجیتال بدهد. مدیر برنامه Jan Katz این ویدئو را “یادآوری قدرتمندی که دیگر نمی توانیم به چشم خود اعتماد کنیم” توصیف کرد.

برخی از کارشناسان معتقدند که این پخش ممکن است مردم را به این فکر بیندازد که فناوری deepfake بیشتر از موارد مورد استفاده قرار می گیرد.

سام گرگوری ، مدیر Witness ، سازمانی که از ویدئو و فناوری برای محافظت از حقوق بشر استفاده می کند ، گفت: “ما هنوز ندیده ایم که جعل های جعلی بجز حمله به زنان به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.” “ما باید بسیار مراقب باشیم ، به مردم این فکر را می دهیم که نمی توانند آنچه را می بینند باور کنند.

وی گفت: “اگر قبلاً آنها را ندیده اید ، می تواند این باور را به شما بدهد كه تقلبی عمیق مشكل شایع تری نسبت به آن است.” “قرار دادن مردم در معرض جعل عمیق بسیار عالی است ، اما ما نباید ادعا کنیم که ما در محاصره آنها هستیم ، سخنان را تقویت کنیم.”

آریک چودوری ، محقق سیاست فناوری برای جرمی کوربین و بوریس جانسون در جریان انتخابات عمومی 2019 ، گفت که وی از تصمیم برای تأکید بر تأثیر جعلی های جعلی حمایت می کند ، اما در حال حاضر این فناوری تهدید گسترده ای برای به اشتراک گذاری اطلاعات ندارد.

وی گفت: “خطر این است كه استفاده از جعل های عمیق آسان تر و ساده تر می شود و مسئله آشكار داشتن اطلاعات جعلی است ، اما همچنین تهدید به منفجر كردن فیلم های واقعی است كه می تواند به عنوان جعلی جعلی رد شود”.

“من حدس می زنم که ما معمولاً باید نگران این فناوری باشیم ، اما مشکل اصلی تقلبی های عمیق امروز استفاده از آنها در پورنوگرافی های تقلبی عمیق و بدون رضایت است ، نه در اطلاعات.”

هنری Deger ، متخصص Deepfakes گفت: “من فکر می کنم در این مورد ویدئو به اندازه کافی واقع گرایانه نیست که بتواند باعث نگرانی شود ، اما افزودن سلب مسئولیت قبل از نمایش فیلم ، یا اضافه کردن علامت علامت ، بنابراین قابل برش و ویرایش نیست ، می تواند کمک کند آنها را با مسئولیت پذیری تحویل دهید.

“به عنوان یک جامعه ما باید دریابیم که چه روشهایی برای استفاده از جعل عمیق قابل قبول است و چگونه می توانیم در آینده حرکت کنیم زیرا رسانه های مصنوعی به بخشی فزاینده از زندگی ما تبدیل می شوند. کانال 4 باید بهترین روش ها را تشویق کند. “

[ad_2]