کارگر از CPS می خواهد تا از نامزد انتخاب شهردار لندن برای اعلامیه ها تحقیق کند شان بیلی

وكلاي كارگري به مدير دادسراي عمومي نوشته اند كه شان بيلي ، نامزد حزب محافظه كار براي شهرداري لندن ، با انتشار اعلاميه هايي با علائم جعلي شهردار ، از تقلب براي تأثيرگذاري در انتخابات آينده استفاده كرده است.

مبارزات انتخاباتی بیلی ماه گذشته باعث محکومیت اعلامیه ای بین حزبی شد مبنی بر اینکه اگر شما اقدامی نکنید ، مالیات شورای لندنی ها افزایش می یابد و علیه شهردار فعلی صدیق خان رأی می دهد. در این اعلامیه ها به وضوح اشاره ای به حزب محافظه کار نشده بود.

در شکایت کارگران ، این جزوه ها “راهی تقلبی” برای نفوذ غیرمنطقی خوانده شد ، همانطور که در قانون نمایندگی مردم در سال 1983 شرح داده شد. طبق این قانون ، ماکس هیل ، مدیر دادسرای عمومی ، مسئول رسیدگی به جرایم احتمالی است.

انتخاب شهردار لندن در ماه مه سال 2021 برنامه ریزی شده است ، یک سال دیرتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود به دلیل همه گیری ویروس کرونا. خان یک محبوب محبوب برای پیروزی است.

مبارزات انتخاباتی شان بیلی بارها به دلیل تاکتیک های پیش از انتخابات شهردار مورد انتقاد قرار گرفته است. در ماه نوامبر ، این شرکت جزوه ها و وب سایتی با عنوان “حمل و نقل برای واقعیتهای صرفه جویی در لندن” را که حاوی حمله به سیاست های خان بود ، در مقابل اعلامیه های “City Hall” منتشر کرد.

در هر دو مورد ، حزب محافظه کار به صراحت در مطالب مبارزات انتخاباتی ذکر نشده بود ، از جمله تنها ذکر قانونی لازم به شان بیلی در زیر و آدرس ستاد مبارزات حزب محافظه کار.

وکلای کارگری ، شرکت لندن “Edwards Dati Shamash” ، نوشتند که اعلامیه های “دفتر شهردار” “با حقوق آزاد رای دهندگان تداخل می کند.”

نامه ای به تاریخ 21 ژانویه و توسط روزنامه گاردین مشاهده شده است که اعلامیه های بیلی “تلاشی برای جلب توجه خواننده با ظاهری است که از دفتر مرکزی شهردار لندن و دولت لندن بزرگ صادر می شود ، بنابراین بیانیه رسمی سازمان مالیاتی” .

آنجلا راینر ، معاون رهبر حزب کارگر ، گفت: “حزب محافظه کار باید فوراً از اقدامات شهر لندن عذرخواهی کند و نشان دهد که متعهد به رعایت قانون است.”

حزب کارگر همچنین به شورای انتخابات انگلیس متوسل شد ، یک انجمن پرسشنامه که در آن از حزب محافظه کار خواست تا شواهدی را در یک بولتن ایمیل جداگانه منتشر کند که “بیشتر رای دهندگان اکنون معتقدند شان بیلی کار بهتری به عنوان شهردار انجام می دهد” نسبت به خان. در این بولتن آمده است که این ادعا براساس “آخرین نظرسنجی داخلی ما” است ، اما بیشتر نظرسنجی های موجود نشان می دهد خان می تواند 20 امتیاز یا بیشتر کسب کند.

کارن باک ، نماینده حزب کارگر که ریاست مبارزات انتخاباتی خان را بر عهده دارد ، از شورا خواست که برای تعیین منبع آرا تلاش کند. اعضای سازمان متعهد شدند كه اطلاعات اصلی نظرسنجی ها را منتشر كنند.

شرکت بیلی در طول مبارزات گسترده سعی در شکست داشت. محافظه کاران ادعا می کنند خان قبل از آنکه نیاز به کمک دولت در هنگام شیوع بیماری داشته باشد ، امور مالی لندن را بد مدیریت کرده و وی را به تاخیر در Crossrail متهم می کنند.

با این حال ، بیلی با انتقاداتی نسبت به اظهار نظرهایی که حتی قبل از کاندیداتوری وی مطرح شده بود ، به نظر می رسد معتقد است که نمی توان به مردم فقیر پول اعتماد کرد و به این دلیل که معتقد است بی خانمان ها پول کافی برای پس انداز 5000 پوند را دارند. ودیعه برای خانه.

سخنگوی بیلی گفت: “ما این جزوه را منتشر كردیم زیرا ساكنان لندن حق دارند بدانند كه آیا شهردار آنها قصد دارد مالیات شورا را افزایش دهد. دولت بارها اعلام كرده است كه صدیق خان نباید مالیات شورا را برای تأمین بودجه TfL افزایش دهد. بنابراین این تصمیم صادق خان است – و فقط او. “

دادستانی تاج تأیید کرده است که نامه را دریافت کرده است ، اما از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.