کارکنانی که ملاقات کرده اند ممکن است به اتهام عکس گرفتن از صحنه چاقوی کشنده متهم شوند | پلیس شهر

[ad_1]

دادستان ها رسماً خواستار رسیدگی به پرونده های جنایی علیه دو افسر پلیس پلیس مینسک شده اند که گفته می شود در عکسبرداری در محلی که دو خواهر مرده خوابیده بودند ، شرکت کرده اند.

روز پنجشنبه ، یک افسر پلیس اعلام کرد که پرونده های شواهد به دنبال کشته شدن نیکول اسمالمن ، 27 ساله و بیبائو هنری 46 ساله در ماه ژوئن ، به دادستانی ولیعهد ارسال شده است. این زوج در پارک Fryent Country در شمال غربی لندن با چاقو چاقو پیدا شده و از ناپدید شدن پس از تولد در پارک خبر دادند.

در آن ماه ، گاردین گزارش داد که دو کارمند مت به علت سو alleged رفتار در خدمات ملکی به اتهام عکس گرفتن در صحنه و سپس به اشتراک گذاشتن آنها دستگیر شده اند.

روز پنجشنبه ، اداره مستقل پلیس گفت که تحقیقات گسترش یافته است و شش افسر دیگر مت به دلیل دریافت عکس در گروه WhatsApp و گزارش نکردن آنها تحت تحقیق هستند.

IOPC گفت شش افسر تهدید به تحقیق در مورد جرائم انضباطی احتمالی “یا عکسهای نامناسب را می دانستند ، دریافت یا مشاهده کردند ، اما آنها را مورد اختلاف و گزارش قرار ندادند.”

این حادثه باعث یک سری تحقیقات پلیس شد. وی گفت اکنون در حال تحقیق درباره عکس ادعایی عکس “نامناسب” دیگری در صحنه مرگ است و گفت که این عکس رایج است ، همچنین عبارات تبعیض آمیز و موارد دیگر.

IOPC گفت: “تحقیقات دیگری که از تحقیقات اولیه به دست می آید اما مربوط به آن نیست در حال انجام است. آنها اظهارات افسران را بررسی کردند و از پاسخها قبل از بازجویی پلیس با استفاده از عبارات تبعیض آمیز استفاده کردند و اظهار داشتند که یکی از افسران در صحنه ناگهانی عکس نامناسبی گرفته است این تحقیقات در حال بررسی نقض احتمالی صداقت ، صداقت ، برابری و تنوع است. محققان MAPC به جمع آوری و تجزیه و تحلیل شواهد ادامه می دهند. “

اسمالمن و هنری دختران کاشف مینا اسمالمن ، اولین پادشاه زن کلیسای انگلیس از نژاد سیاه و نژادی بودند. گزارش شده که خواهران پس از تولد 5 ژوئن مفقود شده اند و اجساد آنها در 7 ژوئن پیدا شده است. چند روز بعد ، پلیس گفت که توسط یک غریبه مورد ضربات چاقو قرار گرفته است.

اسمالمن یک عکاس مستقل بود. هنری یک مددکار اجتماعی و مادر یک فرزند بود.

دو افسر مت که علیه آنها پرونده جنایی تشکیل شده است توسط بازرسان MAPC دستگیر و با قرار وثیقه بازداشت شده اند.

در مجموع ، کشف آنچه ادعا می شود در صحنه گرفته شده منجر به این واقعیت شده است که 13 کارمند مت از شمال شرق لندن تحت تحقیق بودند.

مدیر منطقه ای IOPC لندن ، سل نسیم گفت که این پرسش ها ناظر را به توصیه های فوری برای Met on Force فرهنگ سوق داده است.

نسیم گفت: “آنها تلاش می کنند تا افسران پلیس ، رهبران آنها و تیم های مدیریت ارشد مسئولیت فرهنگی را که مطابق با اصول اخلاقی پلیس است و رفتار نامناسب را به طور آشکار مورد چالش قرار می دهد ، بر عهده بگیرند.

“ماه گذشته ، ما همچنین یک مرحله از تحقیقات خود را به دادستانی ولیعهد ارجاع کردیم ، زیرا شواهد ما جمع آوری شده نشان می دهد که ممکن است یک جرم جنایی مرتکب شده باشد. این گزارش همچنین برای بررسی مراحل بعدی از نظر اقدامات احتمالی انضباطی علیه دو افسر به خدمات پلیس متروپولیتن ارسال شد.

“بیشتر از همه در ذهن ما خانواده نیکول و بیبائو باقی مانده است و ما به طور مداوم به آنها اخبار ارائه می دهیم. ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که کارکنان درگیر از تحولات تحقیق ما مطلع هستند. “

مینا اسمالمن از فرهنگ مت انتقاد کرد و گفت که کلیشه های نژادی نقش مهمی در این پرونده دارند. او معتقد است که پلیس هنگام مفقود شدن دخترانش خیلی کند عمل کرد.

واکنش مت به دو زن ، که گمان می رود مفقود شده است ، نیز توسط IOPC در حال بررسی است ، و او گفت که یک افسر را تحت تحقیق قرار داده است.

این ناظر گفت: “تحقیقات جداگانه ما در مورد چگونگی رسیدگی IPU به تعدادی از تماس های خانواده و دوستان نیکول اسمالمن و بیبائو هنری که از 6 تا 7 ژوئن در مورد محل زندگی خود نگران بودند ، ادامه دارد. به یک افسر اطلاع داده شد که این رفتار در حال بررسی است ، با توجه به اینکه ممکن است آنها این گزارش ها را به درستی تبلیغ نکرده باشند. “

کمیساریای ملاقات کرسیدا دیک به دلیل اقدامات ادعایی این دو افسر ، که به گفته وی وی را “مبهوت” کرد ، پوزش خواست.

این مرد به قتل دو خواهر متهم است.

[ad_2]