کارائیب سلطنتی دعوی علیه بازماندگان فاجعه جزیره سفید در نیوزیلند را آغاز کرد | آتشفشان جزیره سفید

[ad_1]

خط مسافرتی رویال کارائیب برای جلوگیری از قربانیان فوران جزیره سفید در نیوزیلند در دادگاهی در میامی ، محل استقرار مقرهای قانونی ، در استرالیا اقدامات قانونی انجام داده است.

در یک دادخواست در میامی ، زوج آمریکایی ایوی و پاول رید ، که یک سال پیش با آتشفشان جزیره سفید به شدت سوخته و ماری و استفانی براوت استرالیایی که خانواده های خود را در اثر این فاجعه از دست دادند ، کارائیب سلطنتی را به عدم انجام وظایف خود متهم کردند. با وجود هشدارهایی مبنی بر فوران آتشفشان ، با اجازه دادن به سفر روزانه به جزیره سفید ایمنی مسافران را تضمین کنید.

اما هفته گذشته این شرکت مسافرتی به دادگاه فدرال استرالیا برای صدور رأیی مبنی بر منع ادامه فعالیتهای قضایی در ایالات متحده برای خانواده ها ، متوسل شد.

رویال کارائیب ، بزرگترین شرکت مسافرتی جهان ، می گوید که قرارداد هواپیمایی حاکم بر ناوبری پیش بینی می کند دادگاه ها در ایالت استرالیا نیو ساوت ولز تنها مکانی هستند که می توانند اختلافات در مورد فاجعه را بررسی کنند.

در 9 دسامبر 2019 ، یک فوران منجر به کشته شدن 22 نفر شد که در “Ovation of the Seas” در دریای کارائیب سفر می کردند ، از جمله شوهر ماری ، براوت پل و دختر کریستال. 25 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

Reeds و Brouits پرونده های جداگانه ای را در ایالات متحده علیه دریای کارائیب تشکیل داده و خواستار جبران خسارت شده اند.

در پرونده آنها ، كه در دادگاه فدرال آمریكا ثبت شد ، ایوی و پاول رید ، كه در مریلند زندگی می كنند ، ادعا می كنند كه این فوران باعث “سوختگی های جدی شد كه زندگی قسمت های زیادی از بدن آنها را تهدید می كند ، جای زخم های دائمی و مثله شده ، استفاده از اندام ها را كاهش می دهد”. و اندامها ، “و همچنین ایجاد آسیب روانی دائمی و عارضه کار.

براویز در دادخواست خود ، که در سیستم دادگاه ایالتی فلوریدا تشکیل داد ، ادعا می کند که “استفانی برایت به شدت زخمی شد ، و ماری و استفانی برایت دچار پریشانی عاطفی شدید ، رنج روحی و درد جسمی ، از دست دادن شدند. از زندگی ، استرس پس از سانحه و سایر اختلالات روحی و عصبی “.

این دادخواست همچنین شامل ادعاهایی از طرف املاک پل و کریستال براوت است که طبق قوانین غیرقانونی مرگ در فلوریدا صورت گرفته است.

کریستال براوت ، که در فوران جزیره سفید درگذشت.
کریستال براوت ، که در فوران جزیره سفید درگذشت. عکس: فیس بوک

سطح فعالیت آتشفشانی در جزیره سفید چند هفته قبل از تور به سطح 2 افزایش یافت ، که بالاترین سطح قبل از فوران بود ، و براوتیس ادعا می کند که در طول تور راهنما به کریستال گفت که “به سطح 3 نزدیک می شود” – فوران.

آنها استدلال می کنند که دریای کارائیب یا می دانست و یا می دانست که این آتشفشان خطرناک است ، اما با این حال بلیط های یک روزه را برای به حداکثر رساندن سود فروخت.

“فروش هر بلیط به این جزیره رفتاری شرم آور بود و چیزی بیش از فروش بلیط به رولت روسی نبود” ، – Brauts می گویند.

“این رفتار بسیار ناشایست تر ، فراتر از نجابت و بسیار بی پروا بود ، به طوری که در یک جامعه متمدن نمی توان اجازه داد.”

در دادخواست خود ، رید همچنین ادعا می کند که کارائیب سلطنتی از خطر فوران می دانسته است و یا باید می دانست ، اما هنوز هم به جلو حرکت کرد.

آنها این فوران را به طور مفصل در پرونده های دادگاه شرح دادند و گفتند که “آنها در ابر جوشان اسید گاز ، سنگ و خاکستر غوطه ور شده اند” و “خانم رید به یاد می آورد که گروه او شبیه افرادی بود که از برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی دور می شدند”. نیویورک در 11 سپتامبر 2001 ، با این تفاوت که در آن روز مردم در جزیره سفید به طرز وحشتناکی سوزانده شدند ، علاوه بر این ، پوشیده از خاکستر سفید بودند. “

کارائیب سلطنتی در هیچ یک از پرونده های ایالات متحده که در اوایل ماه جاری تشکیل شد ، دفاعیه ارائه نداده است.

با این حال ، در یک دادخواست دادگاه فدرال استرالیا علیه بازماندگان ، رویال کارائیب معتقد است که هر دو رید و برویت به شرط بلیط مقید هستند که اقدامات قانونی دادگاه های نیو ساوت جنوبی ولز را محدود می کند.

وی از دادگاه خواست كه دستوراتی را برای جلوگیری از انتقال خانواده ها به پرونده های ایالات متحده صادر كند.

وکیل استرالیایی Bravtit ، پیتر گوردون از گوردون حقوقی ، به گاردین استرالیا گفت که خانواده “قراردادی مبنی بر رسیدگی به ادعاها دریافت نکردند.”

وی گفت: رویال کارائیب از پرونده های دیگری که قربانیان در میامی آورده اند ، از جمله لورن بارم جوان و متیو اوری ، دفاع می کند.

گوردون گفت: “ما قصد داریم از حق ماری و استفانی ، پاول و کریستال برای انجام این پرونده در مواردی که تخلفات رخ داده دفاع و دفاع کنیم.”

“و این جرم در مقر کارائیب سلطنتی اتفاق افتاد ، جایی که آنها چشم خود را بر روی تمام شواهد آماده بودن جزیره سفید برای شیوع بستند.”

با وکلای رید برای اظهار نظر تماس گرفتند.

رویال کارائیب به سوالات گاردین استرالیا در مورد پرونده های قضایی پاسخ نداد.

سخنگوی گفت: “ما در مورد همه کسانی که تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفته اند فکر می کنیم ، اما در مورد سوالات منتظر اظهارنظر نمی کنیم.”

[ad_2]