کادر پزشکی از پریتی پاتل می خواهند که پادگان پناهندگی را تعطیل کنند | مهاجرت و پناهندگی

[ad_1]

کارمندان بهداشت ، به دلیل مشکلات موجود در رفاه حال ساکنان ، خواستار تعطیل شدن پادگان های ارتش سابق برای اسکان پناهجویان شده اند.

کادر پزشکی با ابراز نگرانی از سایت های پادگان ناپیر در کنت و پادگان پنالتی در پمبرکشایر ، که بیش از 600 نفر را در خود جای داده است ، با ارزیابی محکومیتی به وزیر کشور پریت پاتل مراجعه کردند.

این گروه به نمایندگی از سازمان حقوق بشر پزشکان جهان معتقد است که این سایتها به دلیل عدم دسترسی به خدمات پزشکی کافی و مناسب و خطر عدم رعایت مقررات Covid-19 نامناسب هستند.

آنها همچنین می ترسند که محیط نظامی باعث صدمات اضافی به مردان شود ، بسیاری از آنها از درگیری ، پلیس فرار کرده اند و ممکن است در کشورهای مشابه در شرایط مشابه بازداشت شده باشند.

در این نامه آمده است: “اگرچه این سایت ها به عنوان بازداشتگاه طبقه بندی نشده اند ، اما علائم زیادی از بازداشت دارند و به عنوان زندان آزاد عمل می کنند.”

اعتراضات کارکنان بهداشتی پس از آن صورت می گیرد که گاردین گفت که وزارت کشور در پی گزارش محرمانه بودن در پی گزارش شرایط وحشتناک زمین ، در تلاش است کارگران خیرخواه و داوطلب را از مردم بیاورد.

یکی از ساکنان پس از آلوده شدن به ویروس کرونا در حالی که در پادگان بود به بیمارستان منتقل شد.

دکتر جیل اولری ، که به همراه سایر پزشکان و وکلا ، جلسات از راه دور را با داوطلبان برگزار می کردند ، برای بهبود ارزیابی سلامت و آسیب پذیری ساکنان تلاش کردند.

“من از جوانی از یمن قدردانی کردم که توسط دولت زندانی و شکنجه شد. او قبل از ورود به انگلیس برای درخواست پناهندگی از یمن در سراسر اروپا وارد شد. “اولیاری به گاردین گفت.

وی گفت: “وكیل وی پس از انتقال به پادگان به دلیل نگرانی در مورد بدتر شدن سلامت روانی وی با من تماس گرفت. اوضاع نظامی باعث شیوع وقت گذراندن در زندان شد و در نتیجه از بی خوابی و اضطراب شدید رنج برد.

وی گفت: “او نیازهای بهداشت جسمی داشت که در این اتاق برآورده نمی شد ، از جمله عدم دسترسی به تسکین درد زیرا در اثر شکنجه از درد مزمن رنج می برد. کاملاً واضح بود که به دلیل اقامت در پادگان ، سلامت روحی و جسمی وی به سرعت رو به وخامت است و خوشبختانه با نوشتن نامه ای از نگرانی های بالینی ، وی دوباره در آنجا مستقر شد.

اولری ، مشاور ارشد پزشکی بنیاد هلن بامبر که به همراه آزادی از شکنجه و پزشکان جهان از ساکنان حمایت می کند ، گفت که او همچنان نگران دیگران در اردوگاه ها است.

در این نامه به وزیر کشور که به امضای کالج سلطنتی روانپزشکان و دانشکده بهداشت عمومی رسیده است ، در مورد کمبود امکانات محلی هشدار داده شده است ، به این معنی که ساکنان سایت ها پزشک عمومی نمی بینند و به کمک پرستاران و پیراپزشکان بستگی دارد. .

در این نامه آمده است كه بدون دسترسی به پزشك عمومی ، ساكنان در معرض كاملاً حذف خدمات بهداشتی هستند.

در این نامه آمده است: خدمات غربالگری بهداشتی م workingثر نیستند و خدمات درمانی تخصصی متمرکز بر آسیب وجود ندارد.

روز سه شنبه ، پل موریسون ، مدیر خدمات مهاجرتی در Mitie Care and حضانت ، به نمایندگان مجلس گفت كه وی از وزارت امور داخله خواسته است تا یك شركت هلدینگ كوتاه مدت و بزرگ جدید را در كنت راه اندازی كند تا جایگزین امكانات فعلی شود كه بازرسان آن را محكوم كردند.

سخنگوی وزارت امور داخله گفت: “پناهجویان مطابق قانون و الزامات فاصله اجتماعی در یک محیط امن و مطابق با الزامات Covid قرار دارند.

“ما رفاه پناهجویان را بسیار جدی می گیریم و توصیه هایی در مورد انزوای خود ، فاصله اجتماعی و بهداشت ارائه داده ایم.”

[ad_2]