کاخ سفید ترامپ وارد مرحله نهایی شده است: یک شکست کامل دونالد ترامپ

[ad_1]

آخرین روزهای ریاست جمهوری ترامپ به طور فزاینده ای یادآور یک دوره ریاست جمهوری خیالی در فیلم “هیولا در برابر بیگانگان” است.

اگر این شاهکار انیمیشن سال 2009 را از دست داده باشید ، رئیس جمهور هاتاوی (با صدای استیون کولبرت) به حمله بیگانگان توسط تیم قهرمانان بعید از جمله گزارشگر تلویزیونی غول پیکر از Modesto ، دانشجوی سوسک ، قطره عظیم Jel-O پاسخ می دهد.

یکی از شکایت های فعلی این است که رئیس جمهور دو دکمه قرمز را در دفتر خود نصب کرده است. یکی ساختن لاته صبحگاهی ، دیگری پرتاب تمام سلاح های هسته ای است. او هرگز نمی تواند آنچه را که هست به یاد بیاورد.

در آخرین ماه اقامت دونالد ترامپ در دفتر بیضی ، او سرانجام تیم خود را با شانس های بزرگ ، تقویت آجیل ها و توده های ژله ای بی مغز ، جمع کرد. شما می توانید خود تصمیم بگیرید که آیا این آخرین تجسم مشاوران “نیروی حمله نخبه” وی است که احتمالاً سلاح هسته ای پرتاب می کنند یا یک فنجان قهوه تازه درست می کنند.

در مرکز تیم نجات سیاره ترامپ شخصیت های آزاد شده سیدنی پاول و مایکل فلین قرار دارند که گفته می شود جمعه برای چندین ساعت در کاخ سفید با رئیس جمهور سابق تند دیدار کردند.

پاول و فلین قبلاً ستاره های تلویزیونی واقعیت را که به رئیس جمهور تبدیل شده بودند اخراج کرده بودند – سرانجام ، او یک شخصیت عمومی را در مورد اخراج مردم “شاگرد” ایجاد کرد. اما در سیاره ترامپ این تیراندازی آنطور که به نظر می رسد نهایی نیست ، و این قطعاً به این معنی است که برای تمدید خدمات 10 روزه خود در این کشور خیلی دیر نیست.

یک ماه پیش ، پاول به دلیل ادعای عجیب و غریب خود مبنی بر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از هوگو چاوز ، رئیس جمهور دیرین ونزوئلا ، از اعتصاب نخبگان وکلا اخراج شد.

اما چنین نوامبر بود. اکنون ، همانطور که برای اولین بار توسط نیویورک تایمز گزارش شد ، اظهارات عجیب پاول مبنای تمایل ترامپ برای فراخوانی وی به عنوان یک وکیل ویژه برای بررسی توطئه ونزوئلا است.

دادستان کل ترامپ ، بیل بار ، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که وی نیازی به تماس با یک وکیل ویژه برای تحقیق در مورد انتخابات یا شکارچی پسر بایدن ندارد.

اما فقط یک مسئله زمان است که پاول یک بار دیگر جسد چاویسم را پاک می کند. دقیق تر ، چند روز: بار روز چهارشنبه دفتر خود را ترک می کند ، به طور مرموزی چند هفته قبل از بقیه در دولت ترامپ.

روز گاوبازی سورئال جمعه شامل مایکل فلین ، اولین مشاور امنیت ملی ترامپ بود که افتخار اخراج اوباما و ترامپ را دارد – لحظه ای نادر در توافقات یین و یانگ ریاست جمهوری آمریکا. فلین در مورد مکالمات خود با سفیر روسیه به مایک پنس و FBI دروغ گفت و به عنوان بخشی از تحقیقات مولر ، خود را به جرم شناخته شد.

گزارش شده است که اخیراً توسط مرد اخراج کننده وی مورد بخشش قرار گرفت ، فلین از ترامپ برای وضع حکومت نظامی برای انتخابات مجدد حمایت می کند. به طور معمول این می تواند کلید ارتکاب کودتای چاویست باشد ، اما بدیهی است که اکنون این قربانی کودتای چاویست شده است.

یکی از رهبران این باند مجنون پاتریک بیرن ، مدیرعامل سابق Overstock است که سال گذشته فروشگاه اینترنتی را ترک کرد و گفت که از طرف “افراد سیاه پوش” در حال تعمیر یک نماینده روسی است. موفق باشید در درک این مسئله ، یا در آخرین برنامه Byrne: آنچه او “تیمی از هکرها و مجریان سایبری و سایر افراد با مهارت های شگفت انگیز” می نامد. برای کانال خبری مورد علاقه ترامپ ، OAN ، این یک “تیم امنیت سایبری نخبه” است.

ممکن است منظور “نخبگان” در سیاره ترامپ چیز دیگری باشد. همچنین ممکن است که Modesto گزارشگران تلویزیونی با اندازه عظیم داشته باشد.

بیرن ، که توییت کرد اینکه او در یک جلسه طولانی کاخ سفید با فلین شرکت کرده و پاول می گوید که ترامپ توسط مشاوران شخصی خود دروغ گفته می شود و هنوز هم رفیق وی می تواند در انتخابات پیروز شود ، که به وضوح از دست داده است.

“این یک پیروزی 100٪ است. حکومت نظامی لازم نیست “، وی گفت توییت کرد. “سیدنی [sic] و فلین دوره ای را معرفی كرد كه به نظر من 50٪ -75٪ شانس پیروزی دارد. کارمندان وی فقط در تلاشند تا او را متقاعد کنند که کاری جز پذیرفتن آن انجام ندهد. به عنوان مدیرعامل ، وقتی دیدم او چه چیزی را پشت سر می گذارد ، قلبم شکست. از درون به او خیانت می شود. “

حتماً نشستن در پناهگاه ، تماشای ذهن و قانون اساسی گرفتار در مکالمه ، از صمیم قلب بوده است ، در حالی که ستاره تلویزیونی واقعی و شجاع ما علیه ناصواب وفادار خود می جنگید.

متأسفانه ، این بیماری فقط به دفتر بیضی شکل محدود نمی شود و از ساکن فعلی زنده خواهد ماند. به زمین برگردیم ، هیچ شانس وجود ندارد که ترامپ با موفقیت به ارتش دستور دخالت در انتخابات را بدهد و فرصتی برای کنگره برای لغو کالج انتخاباتی است. اما این واقعیت های آزار دهنده جلوی جنبش ترامپ را که اکنون حزب جمهوری خواه است ، نخواهد گرفت.

كلی هیگینز را انتخاب كنید ، نماینده ای كه از منطقه سوم لوئیزیانا انتخاب شده است. هیگینز یک افسر نیروی انتظامی ذخیره ، با نگرش متشنج به واقعیت است ، و نام خود را با فیلمبرداری پیام های نامناسب از “جنایتکاران” که کلانتری خود دستور داد متوقف شود ، ساخت.

هیگینز گفت: “اگر بایدن در تاریخ 20 ژانویه توسط چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده افتتاح شود ، این آخرین ساعت توطئه برای برچیدن روند انتخابات آمریکا و اولین ساعت توطئه برای برچیدن آمریکا است.” توییت کرد روز یکشنبه

روسای جمهور عادی هفته های آخر حضور خود را به عنوان آزمایش مارشمالو ریاست جمهوری تلقی می کنند. اگرچه آنها از اظهار نظر در مورد هر کاری که رئیس جمهور منتخب انجام می دهد ناامید هستند ، اما لذت خود را به خاطر خاطره ها کنار می گذارند.

شاید آنها امیدوار به انجام مأموریت پس از ریاست جمهوری یا حداقل تجدید نظر در جایگاه ریاست جمهوری در تاریخ باشند. اما آنها پس از ترک دفتر سکوت شایسته ای دارند تا کمی عزت پیدا کنند.

این به وضوح برنامه ترامپ نیست. هیچ مأموریتی پس از رئیس جمهور یا ارزیابی مجدد تاریخی وجود ندارد. فقط تهدیدها و توییت های ظالمانه تری وجود دارد که می تواند یک فعالیت سیاسی کوتاه و پر از تهدیدات و توئیت های ظالمانه را تعطیل کند.

این یک خانه خودساخته و بی معنی است که توسط ترامپ ساخته شده است.

“کدام احمق این را توسعه داده است؟” رئیس جمهور هاتاوی از مشاوران خود در مورد دکمه های قرمز مضاعف در “هیولا در برابر بیگانگان” می پرسد.

ژنرال می گوید: “شما آقا”.

رئیس جمهور گفت: “خوب. پس برو شخصی را اخراج کن.”

به زودی کسی نخواهد بود که شلیک کند. یا از او دوباره استفاده کنید. فقط دونالد ترامپ باشید ، محاصره شده توسط یک اتاق پر از تئوری های wackadoodle ، بدون کارمندی که بتواند وانمود کند که آنها را جدی می گیرد.



[ad_2]