ژست درست کنید و ریوجا بریزید: نکاتی از استاد مد ، جی جی Revlon ، در مورد رقص روی کاناپه | برقص

[ad_1]

جی جی Revlon ، دی جی ، رقصنده مد ، پدر خانه رولون و بنیانگذار Ball London Let’s Have a Kiki ، می گوید: “من می خواهم شما از شر این قرنطینه خلاص شوید و باور كنید كه این مهمانی مهمانی است.” Revlon دو سال است باشگاه خود را اداره می کند و این جمعه او میزبان نسخه آنلاین به عنوان فینال جشنواره Digital Umbrella است. این فرصتی است که می توانید از شر بیماری ها خلاص شوید ، شکوه خود را جلب کنید و به کارهای خود فکر کنید – دست ها ، کف ، پیمایش ، ایوان و شکست ، پنج عنصر مد – یا فقط تماشای اجرای Revlon و رقاصان Bam Bam 007 و Armani 007 باشید.

متولد توپ های هارلم برای کشیدن ، که می توان آن را در دهه 1920 ردیابی کرد ، فرهنگ مد و توپ در اواخر دهه 80 در نیویورک به اوج خود رسید (همانطور که در سریال “Pose” ، که امی را دریافت کرد). مردان همجنسگرای سیاه و آمریکای لاتین و زنان ترنس که از جریان اصلی اخراج شده اند ، خانواده های دیگری را با ایجاد “خانمهایی” پیدا کرده اند که با استفاده از لباس های عجیب و غریب و الهام گرفته از تصاویر مد ، در این راه باری به رقابت می پردازند. Vogue به لطف اثر مدونا “Vogue” در سال 1990 به یک مهم تبدیل شد ، و 30 سال بعد هنوز هم رونق دارد ، یک صحنه رو به رشد در انگلستان.

یک توپ اینترنتی جالب به نظر می رسد ، اما حضور در خانه در مقابل یک صفحه نمایش به تنهایی نمی تواند با گرما و سر و صدای یک باشگاه مطابقت داشته باشد. چگونه Revlon قرار است روحیه ما را بالا ببرد؟ او می گوید: “انرژی مهمانی و دی جی ها کافی خواهد بود.” “این مثل این است که قبل از نوشیدن در یک شب معمولی بیرون آمدن وقتی آماده می شوید. من می خواهم لباس بپوشم ، گربه هایم را با خود خواهم داشت و سرگرم خواهم شد. این فقط یک نوشیدنی است که دیگر هرگز ترک نمی کنید. “اما Revlon می گوید هیچ پوششی روی لباس پوشیدن یا حتی روشن کردن دوربین وجود ندارد.” فقط بیا و تو باشم. “

“این یک سقوط است ، نه مرگ” … جی جی جی ریولون. عکس: –

کل ایده “بیایید لگد بزنیم” ایجاد فضایی بود که کمتر در رقابت باشد و بیشتر در مورد جامعه باشد. این برای همه باز است. “اگر به این جامعه احترام می گذارید ، پس می توانید بمانید. توپ های من کاملا مبهم است: زنان ، مردان ، باینری ، کلمه اختصاری LGBTQ ، مردم ، سفیدپوستان ، سیاه پوستان ، آسیایی ها ، همه. “هر کسی می تواند به یک توپ برود ، اما برای برخی -” افرادی که واقعا به آن نیاز دارند “- این خیلی بیشتر از یک شب می شود. “افرادی که بعد از شما می گذرانند ، به کلاس مد من می آیند ، و با شما در مورد این تجربه صحبت می کنند – برای آنها این امر به یک خانواده تبدیل می شود ، به یک جامعه تبدیل می شود” این واقعا یک رابطه خانوادگی است ، زیرا مادر Revlon در را باز می کند ، جهشی بزرگ از فرهنگ اوایل توپ ، جایی که بسیاری از بازیگران به دلیل جنسیت از خانواده های خود فاصله گرفته اند.

رولون که در پکهام لندن متولد شد ، از کودکی می رقصید ، اما اولین بار در 14 سالگی رأی دادن را در یوتیوب مشاهده کرد (او اکنون 28 ساله است). او حرکات را کپی کرد ، و یکی از حیله گری ترین ها را تسخیر کرد – یک شیرجه چشمگیر به زمین تا نیمه. او ناراحت کننده می گوید: “مردم آن را مرگ می نامند ، اما این سقوط نامیده می شود.” Revlon طرفدار یک زنانه اغراق آمیز از سبکی به نام “زن شیک” است (عروسک های Pussycat یکی از نشانه های برجسته او است). همچنین شامل عناصر رقص خیابانی ، جای خالی ، باله و رقص مدرنی است که وی در آن آموزش داده است. وی مدت کوتاهی در کالج رقص ثبت نام کرد ، اما پس از رفتن به یک توپ در هلند ، دانست که حرفه و افراد خود را پیدا کرده است.

Revlon می گوید: “نکته ای که در سالن رقص وجود دارد سیستم پشتیبانی است.” “حتی اگر کسی را که صحبت می کند نمی شناسید ، در مقابل او ایستادگی می کنید.” راز این که چگونه یک آقا بزرگ باشیم؟ Revlon می گوید: “با اطمینان به آنجا بروید و همه را روی زمین بگذارید.” وی می گوید ، واگ نوعی سبک رقص کمتر است ، و نه نوعی بیان. “این فقط فشار دادن 5-6-7-8 روی موسیقی نیست. ما باید چیزی برای گفتن داشته باشیم. “

لحظه کلی ... فیلم رسمی مدونا
لحظه کلی … فیلم رسمی مدونا “Vogue”. عکس: یوتیوب

گرچه این مسئله در مورد بیان شخصی و مهمانی است ، اما همچنین سیاسی است – این در بافت دلیل وجود این فرهنگ نهفته است ، حاشیه نشینان حرم خود را ایجاد می کنند. این هنوز مرتبط است. Revlon می گوید: “بله ، زیرا هنوز نژادپرستی وجود دارد ، هنوز همجنس بازی ، زن ستیزی ، اقدام ضد ترانس وجود دارد.”

این جامعه از فرهنگ سالن رقابتی افتخارآمیز برخوردار است که سالهاست شاهد همکاری آن بوده است: در مورد تور “بلوند جاه طلبی” مدونا و حتی مستند برجسته “پاریس در حال سوختن است” جنی لیوینگستون جنجال هایی وجود دارد که در آن اجراها “به رسمیت شناخته شدن” Revlon می گوید ، ژست مثال قابل احترامی است زیرا تیم های فیلمنامه نویسی و رقص و کوروگرافی دارای اعضای سالن و همچنین نقش های اصلی بازیگران ترانس بودند. ” Revlon می گوید: “

امسال ، انواع مختلف فرصت ها برای همه کسانی که درگیر فعالیت های زنده هستند کم است. Revlon در آلبرت هال کنسرت برگزار کرد ، در حالی که در پاریس در اسپانیا لغو و بسته شد. او خود کوید را داشت (“10 روز ترور”) ، اما کلاسهای هفتگی مد آنلاین خود را برای حفظ احساس صداقت جامعه برای سلامت روان همه برگزار می کرد.

چگونه او ادامه داد؟ Revlon می گوید: “من سعی می کنم مثبت بمانم.” “و چیزهای بیشتری در مورد Rioja وجود دارد.” و در اینجا سلاح مخفی او است. او می گوید: “در درد و مبارزه ، مد جواب می دهد.” “وقتی همه چیز لغو می شود ، جای نگرانی چیست؟ از دست شما خارج شده است بیایید فقط به مد برویم. “

[ad_2]