ژاپن واژه مجرمانه “سانمیتسو” را منبع امنی برای Covid 2020 ژاپن خوانده است

[ad_1]

رویکرد ژاپن برای مقابله با بیماری همه گیر ویروس کرونا به سخنان مهم این کشور در سال 2020 تبدیل شده است. سانمیتزو – که در انگلیسی با نام “سه C” شناخته می شود – یکی از چندین کلمه و عبارت الهام گرفته از ویروس بود که امسال در لیست نهایی قرار گرفت.

ترویج شده توسط فرماندار توکیو یوریک کوئیکه ، سانمیتسو سه حالت وجود دارد که دولت مردم را ترغیب کرده است تا از انتقال Covid-19 جلوگیری کنند: فضاهای محدود ، مکان های شلوغ و برقراری ارتباط نزدیک.

این روش در ابتدای همه گیری پذیرفته شد و علت آن کاهش مرگ و میر در ژاپن به سطح نسبتاً کمی است ، اگرچه افزایش اخیر موارد جدید منجر به هشدارهایی شده است که این کشور وارد موج سوم عفونت ها شده است.

طبق گزارش پخش کننده عمومی NHK ، کل پرونده در ژاپن در روز سه شنبه 151،742 مورد بوده است که منجر به مرگ 2،206 نفر شده است. تعداد عفونت ها در همان روز به 2030 رسید که شامل 41 مورد مرگ بود.

کوئیکه ، که اشتیاق او سه بازی آنلاین را به اینترنت آورد ، طی مراسم آنلاین جایزه را از سازمان دهنده مسابقه ، انتشارات Jiyukokuminsha ، دریافت کرد.

شامل 10 نامزد برتر است ابنوماسک – اشاره به پوششهای بسیار مسخره صورت که اوایل سال جاری در زمان نخست وزیری شینزو آبه در هر خانواده ای توزیع شد.

شرکت Go To Travel همچنین در میان منتقدان 10 برنامه برتر یارانه ای سفر قرار گرفته است که از زمان راه اندازی آن در ژوئیه برای حمایت از اقتصاد منطقه در طی همه گیر ، به گسترش ویروس کمک کرده است. روز سه شنبه ، کوئیکه و نخست وزیر ژاپن یوشیهیده سوگا توافق کردند که از استفاده افراد از این طرح از افراد بالای 64 سال و کسانی که از بیماری رنج می برند جلوگیری شود.

کلمات معروف دیگر نیز گنجانده شده است آمابیا، یک هیولای دریایی افسانه ای که از بیماری محافظت می کند ، و “Demon Slayer” ، یک مانگا و یک فیلم انیمیشن که شناخته شده است پردرآمدترین فیلم ژاپن در تمام دورانها است.

افراد بیشتری خود را مجبور به گذراندن وقت در خانه کرده اند ، بنابراین جای تعجب نیست که بازی ویدیویی محبوب Animal Crossing: New Horizons و نمایش درام کره جنوبی “Crash Landing On You” نیز در لیست کوتاه قرار گرفته است.

ویروس کرونا تاکنون الهام گرفته از چند کلمه از سال در سراسر جهان است. در انگلیس ، دیکشنری کالینز قفل کلمه 2020 را قفل کرد ، در حالی که در فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد ، گزینه های زیادی انتخاب شده بود. فرهنگ لغت ملی استرالیا تصمیم گرفته است تا “انزوا” را کاهش دهد. America Merriam Webster و Dictionary.com فقط “همه گیری” را انتخاب کردند.

رویکرد ژاپن به بیماری همه گیر وقتی آماده می شود تا بازی های المپیک به تعویق افتاده را در توکیو که قرار است در 23 ژوئیه سال آینده برگزار شود ، مورد بررسی دقیق تر قرار خواهد گرفت.

طبق تجارت روزانه نیکی در روز چهارشنبه ، “تعداد زیادی” از بازدیدکنندگان خارجی مجاز به ورود به کشور هستند تا بدون واکسیناسیون اجباری و دوره های قرنطینه ای دو هفته ای در این بازی ها شرکت کنند. ، افزود که هیچ محدودیتی در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی وجود نخواهد داشت.

در این گزارش به تعداد بازدیدکنندگان اجازه ورود به ژاپن اشاره نشده است. این نشریه یادآور می شود ، سازمان دهندگان تقریباً 1 میلیون بلیط در خارج از کشور فروخته اند ، در حالی كه 4.5 میلیون بلیط در ژاپن فروخته شده است.

تحت محدودیت های موجود ، مسافران باید پس از ورود به ژاپن 14 روز خود را منزوی کرده و برنامه های جستجوی مخاطب را بارگیری کنند.

با رویترز

[ad_2]