چین طی یک مأموریت پنج روزه به تخلیه یک استرالیایی بیمار از قطب جنوب کمک می کند | جنوبگان

[ad_1]

استرالیا و چین در مأموریت تخلیه پزشکی یک حمل و نقل بار استرالیایی از قطب جنوب با کمک ایالات متحده همکاری کردند.

این عملیات پنج روز به طول انجامید ، از کشتی ها ، هلی کوپترها و هواپیماها استفاده شد و هزاران مایل از قاره یخ زده را پوشش داد.

کیم الیس ، مدیر بخش قطب جنوب استرالیا آن را به عنوان یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین تخلیه های پزشکی انجام داده است که در سال های اخیر توسط تیم وی انجام شده است.

استرالیایی که عملیات را آغاز کرد در ایستگاه تحقیقاتی دیویس در شرق قطب جنوب بود.

به طور تصادفی یك شكن یخی در حال عزیمت به یك ایستگاه تحقیقاتی نزدیك چین بود. هلی کوپترهای وی برای ساختن تعدادی از استرالیایی ها از دیویس به مکانی در 40 کیلومتری زمین برای ساخت پیست اسکی اعزام شدند تا هواپیمای آمریکایی بتواند فرود بیاید.

در همین حال ، یک هواپیمای آمریکایی “باسلر” مجهز به اسکی در حال آماده سازی بود.

وی 2200 کیلومتر را از ایستگاه تحقیقاتی مک موردو به فرودگاه ویلکینز استرالیا ، نزدیک ایستگاه کیسی پرواز کرد تا یک دکتر استرالیایی را انتخاب کند.

ایستگاه کیسی.
ایستگاه کیسی. عکس: نیچ هریس

سپس هواپیما در جاده اسکی نزدیک دیویس بلند شد تا بیمار را تحویل بگیرد و به فرودگاه ویلکینز برگردد. سفر بین ویلکینز و دیویس 2800 مایل رفت و برگشت بود.

یک ایرباس استرالیایی A319 در ویلکینز آماده بود تا بیمار را که شب کریسمس به هوبارت منتقل شده بود ، تحویل بگیرد.

در حال حاضر هیچ هواپیمای مجهز به اسکی قطب جنوب در استرالیا در قطب جنوب وجود ندارد.

الیس گفت که این عملیات شامل “سطح وسیعی از همکاری چند ملیتی” و “نشان دهنده بهترین فعالیت های چند ملیتی است که در قطب جنوب انجام می شود.”

وی با اشاره به “شجاعت ، مقاومت و چابکی آنها در استقرار در این راه های هوایی از راه دور و زمین های اسکی” برای اطمینان از تخلیه ، حمل و نقل بار استرالیایی را برای ستایش انتخاب کرد.

بیماری بیمار با Covid-19 ارتباط ندارد. جزئیات بیشتر وضعیت آنها فاش نشده است. خوشبختانه تیم در طی عملیات پنج روزه هوای خوبی را تجربه کرد.

کانبرا و پکن درگیر یک اختلاف تجاری طولانی مدت هستند که باعث شده کشتی های زغال سنگ استرالیایی در سواحل چین قرار بگیرند. این هفته معلوم شد که پس از کشف آفت های گمرک محلی در آفریقا ، چین واردات چوب را از New South Wales و Western Australia نیز به حالت تعلیق درآورد.

استرالیا به دلیل تعرفه های جو ، چین را وارد سازمان تجارت جهانی می کند ، اما تولیدکنندگان محلی در صادرات شراب ، خرچنگ دریایی ، گوشت گاو و پنبه نیز با مشکل روبرو هستند.

[ad_2]