چیزی برای یک سانتا مخفی؟ ماسون ها یک فروشگاه سوغات افتتاح می کنند | ماسونها

[ad_1]

نام: ماسونها

سن: ریشه آنها را می توان در اصناف سنگ تراشی یافت که اعضای آنها کلیساهای جامع بزرگ گوتیک قرون وسطایی را بنا کردند. اولین Grand Lodge در سال 1717 در لندن تاسیس شد.

ما شما در مورد یک جامعه مخفی صحبت می کنید ، درست است؟ خوب ، شاید کاملاً مخفی نباشد.

من هستم تعجب کردم که چگونه هستند در کوید مقابله کرد. احتمالاً عدم وجود انقباضات به معنای عدم وجود تشنج پنهان است. چگونه آنها توانستند دریابندf یکدیگر؟ شاید آنها باشند توسعه یافته توسط Fr. دست انداز آرنج مخفی. مگر اینکه نیازی به آن باشد.

منظورت چیه؟ آنها فقط سعی می کنند کمتر پنهانی عمل کنند.

چطور؟ پس از چند سال پیش از مستند تلویزیونی Sky-Man در مورد تالار ماسونی روی دیوار ، و همچنین اجازه دادن به بازدیدکنندگان بیشتر برای بازدید از دفتر مرکزی خود در لندن در کاونت گاردن ، آنها اکنون یک مرحله جلوتر از جاده مدرن را دنبال می کنند. باز بودن (و همچنین بازگشت معینی که انتظار می رود). آنها در این هفته یک فروشگاه هدیه افتتاح می کنند.

به هیچ وجه. از کجا می دانی؟ سیگنال دود؟ آنها بیانیه مطبوعاتی را منتشر کردند.

جایی که وجود دارد خرید؟ در اتاق نشیمن سابق ساختمان مرکزی به سبک آرت دکو در خیابان گراند کوئین. فروشگاه جدید توسط شرکت طراحی داخلی Lumsden ایجاد شده است که همچنین در موزه بریتانیا ، تیت مدرن و تئاتر ملی فروشگاه می کرد.

چه چیزی می فروشد؟ راهنما برای ایجاد یک نظم جدید جهانی؟ غیبت برای همه؟ خوب ، شما قادر خواهید بود چیزهایی را که ممکن است در جلسات به آنها احتیاج داشته باشید ، مانند دستکش های سفید و چکش ، و همچنین کراوات هایی که یک مربع و یک آرم قطب نما بر روی آنها قرار دارد ، تهیه کنید. اما تعدادی از محصولات رایج تر نیز وجود خواهد داشت.

مانند؟ برای خانم میسون ، روسری و جواهرات و همچنین کارت پستال های ماسون های معروف از جمله وینستون چرچیل و رودیارد کیپلینگ وجود دارد. و خرس های عروسکی که پیش بندهای کوچک شایسته میسون را پوشیده اند.

آww! خیلی ناز من تعجب می کنم که شما چه چیزی را خانم میسون ذکر کردید. بله ، احتمالاً در این روحیه جدید روشن بینی و گشودگی زنان است آیا اکنون مورد قبول و استقبال ماسون ها قرار می گیرد؟ کاملا! فقط در بیشتر لژهای بچه ها نیست. زنان چندین مورد خاص خود را دارند.

دیگران شناخته شده اند ماسونها ، به جز چرچیل و کیپلینگ؟ خیلی زیاد. آرتور کانن دویل ، پادشاه ادوارد هشتم ، جو فریزر ، ویلیام هوگارت ، ولینگتون ، بسیاری از پلیس و قضات ، چندین رئیس جمهور آمریکا ، ریچارد پرایور ، فرانسیس میسون …

فرانسیس میسون ، مبلغ و جانورشناس آمریکایی ، بود میسون؟ او بود.

خانم معروفی دارید؟ اوه ، نه نه هنوز.

گفتن: “سلام! لطفا فقط اینها آیا شما اپل پی را قبول دارید؟ “

نگو: “Pssssst! مسیر یک مراسم آغاز وحشتناک چیست؟ “

[ad_2]