چگونه همه گیری Covid-19 سلطه آمازون را افزایش داد – پادکست | اخبار

[ad_1]

قبل از شروع بیماری همه گیر ، خرده فروشان در حال تلاش برای حفظ رقابت با شرکت های آنلاین بودند که قیمت پایین و تحویل سریع را ارائه می دهند. وقتی Covid-19 فروشگاه ها را مجبور به تعطیلی و مصرف کنندگان در خانه کرد ، فروشگاه های آنلاین ، به ویژه آمازون ، در موقعیت ایده آل برای سرمایه گذاری قرار گرفتند.

ستون نویس Guardian جان هریس می گوید آنوشکا آستانه که ، در هفته ها و ماه های اخیر با چندین کارمند آمازون صحبت کرده اید ، روشن است که رشد تقاضا باعث ایجاد فشار بیشتری بر نیروی کار می شود. در حالی که آمازون به طور موقت نرخ دستمزد را افزایش داده است ، كارگران ادعا می كنند كه فقط در ماه آوریل ماسك اجباری شد و انبارها در تابستان اغلب به طور ناخوشایندی گرم بودند.

یک کارگر ، کورتنی براون، می گوید انبار Amazon Fresh در نیوجرسی ، جایی که در آن فعالیت می کند ، تعداد کارمندان را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و کارگران برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد ، در دستگاه های خود استراحت می کنند. در پاسخ ، آمازون گفت که “ایمنی و بهداشت کارکنان خود را در اولویت قرار داده” و “بیش از 800 میلیون دلار صرف اقدامات امنیتی فقط در نیمه اول سال از جمله تجهیزات حفاظت شخصی ، تمیز کردن پیشرفته ، تغییرات متغیر و انعطاف پذیر ، بازنگری در ایستگاه های کاری و در حال توسعه توانایی های خود برای آزمایش Covid-19 “.

در همین حال، تیم بری، معاون سابق شرکت ، اکنون نیویورک تایمز را “بلندترین محافظ آمازون” می نامد. او می گوید آمازون می تواند کارمندان خود را قابل تعویض بداند و وی بحث در مورد آمازون را علائمی برای موضوعات بسیار عمیق تر می داند که فقط توسط دولتها قابل حل است.

مرکز توزیع آمازون


عکس: دیوید بکر / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]