چگونه لوئیس همیلتون به یکی از بزرگترین ستارگان و فعالان ورزشی انگلیس تبدیل شد | اخبار

[ad_1]

در این سال ، راننده لوئیس همیلتون با برنده شدن در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه در ماه نوامبر ، هفت بار مسابقات جهانی فرمول یک را ثبت کرد. بسیاری بر این باورند که همیلتون بزرگترین راننده فرمول یک در تمام دوران ها است. در این ماه او همچنین برنده شخصیت ورزشی سال BBC شد و در صدر The Powerlist 2021 ، لیست سالانه با نفوذترین افراد میراث آفریقایی ، آفریقایی-کارائیب و آفریقایی-آمریکایی در انگلیس ، قرار گرفت. همیلتون اولین ستاره ورزشی است که امتیازهای برتر تاریخ 14 ساله این لیست را کسب کرده است.

مایکل ابودا، مدیر عامل Powerful Media ، ناشر لیست می گوید راشل همفری درباره ملاقات با لوییس همیلتون 12 ساله در دوره های کارتینگ. ابودا می گوید ، حتی در آن زمان نیز مشخص بود که همیلتون خاص است. در این سال ، او دوباره با راننده مصاحبه کرد و در مورد فعالیت ضد نژادپرستی با او صحبت کرد. همیلتون قبل از هر مسابقه با راننده زانو از رانندگان دیگرش خواست كه از او حمایت كنند. تیم مرسدس خود را متقاعد کرد که رنگ اتومبیل های خود را از نقره ای به سیاه تغییر دهد. و کمیسیونی را برای تنوع بخشیدن به این ورزش در تمام سطوح شغلی ایجاد کرد – دائماً مورد Black Lives Matter را با یک تی شرت و ماسک صورت BLM متناسب به نمایش می گذارد.

همفری همچنین با الیور اون، دانشیار سردبیر در مجله رسمی “فرمول 1”. او توضیح می دهد که چگونه ترکیب استعداد خارق العاده همیلتون و “مغز درخشان مسابقه ای” او را به یکی از بزرگترین رانندگان فرمول 1 در تمام دوران تبدیل کرده است.

بایگانی: YouTube؛ ITV ؛ BBC Blue Peter؛ BBC3؛ فرمول 1 تلویزیون ؛ CNN؛ اخبار بی بی سی؛ BBC One؛ آسمان ورزشی؛ نمایش جاناتان راس ، ITV ؛ F1 داخل

لوئیس همیلتون.  عکس: PA


عکس: PA Wire / PA

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین هزینه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]