چراغ های کریسمس محله بروکلین با وجود همه گیری کم نور می درخشند | بروکلین

[ad_1]

هر فصل تعطیلات محله آرام بروکلین به یک جاذبه جدایی ناپذیر از نیویورک تبدیل می شود.

خانه ها و حیاط ها توسط نور پنهان می شوند ، ارتش های سربازان اسباب بازی ، فرشتگان و گوزن های شمالی در جلوی چمن ها به نمایش درآمده است. از نزدیک به سه دهه از زمان شروع چسباندن محوطه های تزئینی پیچیده در این محله ، مردم از سراسر جهان برای دیدن چراغ های کریسمس Dyker Heights با کیلومترها از پارک مرکزی منهتن و مرکز راکفلر رانندگی می کنند.

جمعیت همان تماشای چراغ های کریسمس بود ، اما همه گیر Covid-19 امسال آن را متوقف کرد. برخی از خانواده های محله تصمیم گرفته اند که امسال تزئیناتی انجام ندهند.

این خانه در 11 دسامبر در Dyker Heights با چراغ تزئین شده است.
این خانه در 11 دسامبر در Dyker Heights با چراغ تزئین شده است. لوسی اسپاتا گفت: “این احساس به شما دست می دهد که دارید کاری می کنید تا همه را خوشحال کنید.” عکس: روی رولین / گتی ایماژ

تونی مویا ، مالک و مجری بروکلین پیس ، یک شرکت مسافرتی محلی ، گفت: “شما افرادی را دارید که چراغ ها را خاموش نمی کنند زیرا آنها از یک مادر مسن مراقبت می کنند و نگران مردم محله هستند.” مویا به دلیل مشکلات انتشار ویروس در این محله ، برای اولین بار در 14 سال گذشته ، همه تورهای اتوبوسرانی را در فصل تعطیلات در Dyker Heights لغو کرد.

مویا گفت: “آخرین چیزی که می خواستم این بود که اتوبوس ما به نوعی توزیع کننده فوق العاده موبایل تبدیل شود که علاوه بر افراد اتوبوس ، مردم محله را نیز آلوده کند.”

شایعات مربوط به محله ها به گوش می رسد که مسئولان قصد دارند به مردم بگویند امسال از ترس جلب مردم خانه های خود را تزئین نکنند ، اما رهبران محلی بیشتر تمرکز خود را بر این داشته اند که امسال چراغ های کم نور کریسمس را صدا کنند.

جاستین برنان ، عضو شورای شهر ارتفاعات دایکر ، گفت: “بدیهی است که به دلیل همه گیری ، چیزی که این خنده دار و شناخته شده در سطح بین المللی است ، به دلیل ازدحام جمعیتی که می تواند جذب کند ، به یک مشکل واقعی تبدیل می شود.” ، تلویزیون محلی ، گفت كه مجامع محلی از اداره پلیس شهر نیویورك خواسته اند تا از پیروی از توصیه های Covid-19 اطمینان حاصل كند.

این واقعیت که امسال برخی از خانه ها تصمیم گرفتند نمایشگاه خود را از دست بدهند ، مانع از برگزاری نمایشگاه های دیگران نشد.

لوسی اسپاتا ، که شناخته شده است که سنت چراغهای کریسمس را در سال 1986 آغاز کرده است ، گفت اوایل امسال تزئینات خود را به نمایش گذاشت زیرا می خواست جامعه را شاد کند و همچنین از شوهر مرحومش که درگذشت احترام بگذارد. سال گذشته

“این چیز ما بود که تزئین کنیم. ما آن را دوست داشتیم ، آن را دوست داشتیم. او همیشه به من می گفت ، “هرگز متوقف نشو ،” “شما احساس می کنید کاری انجام می دهید تا همه را خوشحال کنید.”

در حالی که گردشگری در نیویورک در طی همه گیر شدن به شدت سقوط کرده است ، دایکر هایتس هنوز مهمانان محلی را مجبور می کند تا به دنبال راحتی در سنت سالانه باشند.

کسانی که امسال از چراغ های کریسمس بازدید کردند گفتند که ازدحام جمعیت بیشتر مشکلی ایجاد نمی کند و مردم بیشتر نقاب می زدند. خیلی ها تصمیم گرفتند با ماشین هایشان دور محله بگردند و برای گرفتن عکس های تصادفی از خانه بیرون پریدند.

مگان کریگان ، که در پارک مارین در بروکلین زندگی می کند ، سالانه به همراه خانواده اش به دیدن چراغ های کریسمس می رود. کریگان گفت: “دختر ما پنج ساله است ، بنابراین ما هر ساله مذهبی با او می رویم.” “او نور را دوست دارد.”

مردم خانه ای را که در 8 دسامبر در ارتفاعات دایکر تزئین شده مشاهده می کنند.
مردم خانه ای را که در 8 دسامبر در ارتفاعات دایکر تزئین شده مشاهده می کنند. عکس: جاستین لین / EPA

کریگان گفت که او این سنت را با خانواده خود آغاز کرد زیرا این یک قسمت دائمی از بروکلین است که به طور مداوم در حال تغییر است که خانواده اش برای سه نسل در آن زندگی کرده اند.

“این بخشی از بروکلین است که تغییر نکرده است. اگر چیزی وجود داشته باشد ، بهبود یافته است. ” “این چیزی است که ثابت مانده و هنوز هم کاری زیباست که خانواده ها می توانند با هم انجام دهند.”

زک ترنر از خلیج ریج ، بروکلین ، سالانه به همراه همسرش که با دیدن چراغ بزرگ شده اند ، با خانواده اش به تماشای چراغ های کریسمس می رود. امسال این زوج توله سگ 10 ماهه خود تئو را برای گردش در محله با خود آوردند.

ترنر گفت: “تماشای سنت و اجتماع جامعه برای مدتی مخصوصاً در حوالی کریسمس بسیار جالب است.” “چراغ ها تغییر نمی کنند ، اما ما هنوز منتظر آن هستیم.”

[ad_2]