چاقو در شهر کبک: فردی پس از حمله شمشیر هالووین به دو قتل متهم شد | اخبار جهان

[ad_1]

یک جوان 24 ساله به دلیل لینک ویدیویی متهم به کشته شدن دو نفر در کبک ، کانادا ، در شب هالووین در دادگاه حاضر شده است.

پلیس کبک روز یکشنبه با اشاره به اینکه این حمله با انگیزه های شخصی صورت گرفته و ارتباطی با هیچ گروه تروریستی ندارد ، پس از ضربات چاقو توسط مردی که لباس قرون وسطایی بر تن داشت و شمشیر در دست داشت ، دو نفر کشته و 5 نفر زخمی شدند.

رابرت پیگون ، رئیس پلیس کبک در یک کنفرانس خبری گفت که پلیس صبح یکشنبه یک جوان 24 ساله از مونترال را دستگیر کرد.

رادیو کانادا گزارش داد که کارل ژیرود از طریق ویدئو در دادگاه کبک حاضر شد و به دو مورد قتل در درجه اول و 5 اتهام اقدام به قتل متهم شد.

پیژون گفت: “با پوشیدن لباس قرون وسطایی و مجهز به شمشیر ژاپنی ، همه چیز ما را به این باور می رساند که وی قربانیان را به طور تصادفی انتخاب کرده است.”

كبوتر گفت كه مظنون آماده است تا آنجا كه ممكن است خسارت وارد كند ، اما مشخص نكرد. روزنامه کبک “Le Soleil” گزارش داد که مظنون یک مخزن بنزین در ماشین دارد. کبوتر حاضر به اظهارنظر در مورد این گزارش نشد.

این حادثه اواخر شنبه شب ، هالووین ، در منطقه تاریخی مرکز شهر آغاز شد. هنگامی که نگهبانان بندر مظنون را پیدا کردند که پابرهنه روی زمین افتاده بود ، پلیس به ساکنان اطراف گفت که در خانه نمانند و دستگیری را انجام داد.

پلیس گفت: هنگامی که شهر به دلیل همه گیری کوید -19 تا حدی مسدود شد ، تعداد کمی از مردم در خیابان ها بودند که آسیب احتمالی را محدود می کند.

رجیس لابوم ، شهردار کبک گفت: “این یک بار دیگر است و ما آن را عملی جداگانه می دانیم.” “ما نیاز به بحث عمومی در مورد این موضوع داریم [of mental health] زیرا مدیریت آن دشوارتر می شود. “

در سال 2017 ، کانادایی شش نفر از اعضای یک مسجد شهر کبک را به ضرب گلوله کشته و بعدا به حبس ابد محکوم شد.

روز یکشنبه ، رئیس پلیس کبک گفت که مظنون پنج سال پیش در هنگام معاینه پزشکی در مورد حمله صحبت کرده بود ، اما پلیس برای او شناخته شده نبود و سابقه کیفری نداشت.

قربانیان آرایشگر سوزان کلرمونت (61) و فرانسوا دوشان (56) ، مدیر ارتباطات موزه شناسایی شدند.

این مقاله در تاریخ 1 نوامبر سال 2020 اصلاح شد تا جایگزین عکس اصلی شود. عکس قبلی که به عنوان شهر کبک نامگذاری شده بود ، در واقع در اتاوا بود.

[ad_2]