پیوستن به اولین تیم راگبی همجنسگرایان در جهان زندگی من را تغییر داد. بنابراین من در مورد آن فیلم ساختم فیلم

[ad_1]

شمرغ ، هفته گذشته ستونی پررنگ و صادقانه توسط دن پالمر در The Sydney Morning Herald خواندم ، هفت سال پیش که نزدیک بود جانم را بگیرم ناگهان به یک مکان تاریک برگردانده شدم. یک مرد پیشین اسباب بازی لحظه ای را که بی پروا رانندگی می کرد ، توصیف کرد ، احساس “مرگ” بیش از آنکه کسی کشف کند ، ارجح است [he] همجنسگرا بود. “

برای من ، من در سال 2013 به عنوان گزارشگر تلویزیونی در تاونزویل کار کردم و برای مصاحبه رفتم. ناگهان این عطش سنگین تصادف را احساس کردم. من برای متوقف کردن تلاش کردم و به بهترین دوست خود که به من گفت به دکتر مراجعه کردم تماس گرفتم. بلافاصله این کار را کردم او به من داروهای ضد افسردگی تجویز کرد تا در مبارزه با یک سگ سیاه پوست که از دوران مدرسه به دنبال من بود ، کمک کنم. بالاخره گرفت

برخلاف پالمر ، من قبلا آنجا بوده ام. در حقیقت ، وقتی یکی از دوستانم که یکی از اولین تجارب جنسی خودم را داشتم ، آن را مخفیانه ضبط کرد و یک فیلم را در اطراف مدرسه نشان داد ، ناکام شدم. این فقط آنچه کودکان قبلاً می دانستند را تأیید کرد و قلدری از بد به وحشتناک تبدیل شد. به یاد دارم که تقریباً در هر ورزشی بازی می کردم ، اگرچه از کودکی راگبی بازی می کردم و از آن لذت می بردم – زیرا در آن رختکن و در این محیط مردانه ، بیشترین کار را انجام می دادم.

بنابراین می توانید تعجب من را تصور کنید که در طول سال ها باشگاه راگبی زندگی من را تغییر داد. نه تنها هر باشگاه راگبی ، اولین باشگاه راگبی همجنسگرایان Kings Cross Steelers در لندن.

عکس صفحه از مستند مستقل جدید ایمان اشتون-آتکینسون ، Steelers: اولین باشگاه راگبی همجنسگرایان در مورد تیم راگبی انگلیس ، Kings Cross Steelers.
“سرانجام ، در فولاد ، مکانی را که متعلق به من بود پیدا کردم.” عکس: One Man Band Media

چهار سال پیش من به انگلستان نقل مکان کردم و به دنبال ماجراجویی می گشتم و یک بار برای همیشه سعی در تکان دادن این سگ سیاه داشتم. همسایه من که دارای آپارتمان بود یکی از اعضای فولاد بود و یک بار امتحان کرد. وقتی در اولین تمرین خودم بیضی شکل ، نامناسب و اضافه وزن دویدم (به لطف تزریق هیترو) ، در عقب همه دایره بودم. من نمی خواستم با تسلیم شدن خودم را شرمنده کنم و وقتی کارم را تمام کردم ، خیلی عقب مانده ام ، همه در این باشگاه ایستادند و دست هایشان را زدند. این احساس را هرگز فراموش نمی کنم.

سپس در اولین بازی من همه چیز به من برگشت. بیشترین تلاش را کردم. مردم پشت من را زدند و می خواستند بعداً در یک میخانه با من ملاقات کنند. سرانجام ، مکانی را که متعلق به من بود پیدا کردم. و به عنوان یک پاداش ، با یکی از هم تیمی هایم ، جان – بامزه ترین و مهربان ترین شخصی که می شناسم ، ملاقات کردم و با او ازدواج کردم (البته به راگبی باز بزرگ اشاره نمی کنم).

من تاکنون به عنوان خبرنگار “اروپا” در “10 خبر” کار کرده ام. من دوربین خودم را داشتم و تصمیم گرفتم مستندی در مورد فولاد بسازم زیرا متوجه شدم که این ورزش تقریباً روی همه افراد این باشگاه تأثیر تحول آفرین دارد. من شنیده ام که مردم در مورد قدرت ورزش صحبت می کنند ، اما هرگز باور نکرده ام. در اینجا افراد عجیب و غریب جای خود را در این زمینه بازیابی کردند – در عرصه ای که بزرگ شدند ، به آنها گفته شد که آنها متعلق نیستند.

دو مرد با پیراهن های راگبی در حال بوسیدن هستند
وقتی اسرائیل فولوف شروع به ارسال پیام در شبکه های اجتماعی کرد “جهنم در انتظار همجنس بازان است” ، فهمیدم که باید داستان باشگاه – و داستان خودم را تعریف کنم. عکس: One Man Band Media

در واقع ، در حال حاضر از این باشگاه منفرد در سراسر جهان 80 باشگاه راگبی همجنسگرا فعالیت می کند ، از جمله 5 باشگاه در استرالیا. در اولین فصل فولاد ، آنها 120 دعوت نامه برای بازی با تیم های اسکس ارسال کردند. فقط تعداد انگشت شماری گرفت. بسیاری فکر کردند این یک شوخی اول آوریل است ، زیرا نامه در این زمان ارسال شده است. گاهی اوقات سورتمه های همجنسگرا وجود داشت ، اما به مرور زمان استیلرز احترام این مردان سر راست انگلیسی را جلب کرد ، زیرا آنها نه تنها به طور تصادفی آنها را کتک زدند ، بلکه نشان دادند که همه ما تقریباً یکسان هستیم.

من فلش می زنم تا دوربین را به آمستردام برسانم تا از باشگاه جام بینگام ، جام جهانی راگبی رنگین کمان فیلمبرداری کنم. من در حال فیلمبرداری از تیمم بودم به امید اینکه مواد کافی برای فیلم بدست آورم. در قاب نشستم و یک سال گذشت. تا زمانی که اسرائیل فلوو شروع به ارسال پیام “جهنم در انتظار همجنسگرایان” در شبکه های اجتماعی کرد ، فهمیدم که باید داستان این باشگاه – و داستان خودم را تعریف کنم.

بنابراین من نیز مانند دن پالمر باید از فولاو تشکر کنم. فیلم من در بسیاری از جشنواره های هشت کشور بازی کرده است. هنگامی که اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم نیوزلند (پس از توییت “همه سیاه پوستان”) برگزار شد ، یک نوجوان به من اطلاع داد که مدرسه در تلاش و مسخره است ، اما فیلم من امیدوار است که اوضاع بهتر خواهد شد.

برای من ، هر آنچه را که گذرانده ام ارزشمند می کند. قلدری. اعتماد به نفس و نفرت از خود. حدس می زنم درسی که آموخته ام این است که شما باید به دنبال خوشبختی باشید زیرا می توانید آن را در جایی که انتظار ندارید پیدا کنید. در مورد من راگبی بود.

ایمون اشتون-اتکینسون خبرنگار آمریکایی 10 اخبار اول است. مستند مستقل او “فولادها: اولین باشگاه راگبی همجنسگرایان جهان” اکنون در سینماهای استرالیا به نمایش در آمده است

• در استرالیا ، Lifeline Crisis Support 13 11 14 است. در انگلیس و ایرلند ، با سامری ها می توان با 116 123 یا از طریق ایمیل [email protected] یا [email protected] تماس گرفت. در ایالات متحده ، خط ملی پیشگیری از خودکشی با شماره 800-273-8255 است یا برای پشتیبانی با گپ تماس بگیرید. همچنین می توانید HOME را به شماره 741741 ارسال کنید تا با یک مشاور رشته متن بحران تماس بگیرید. سایر خطوط تلفنی بین المللی را می توانید در سایت www.befrienders.org بیابید

[ad_2]