پنیر ساز چشایر می گوید تجارت با 250،000 پوند سوراخ Brexit باقی مانده است | Brexit

تولید پنیر تجاری در چشایر به عنوان یک نتیجه مستقیم خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در 1 ژانویه ، سقف Brexit 250،000 پوند در تجارت خود باقی ماند.

سایمون اسپورل گفت که 20 درصد از فروش خود را یک شبه از دست داد ، زیرا متوجه شد که باید گواهی پزشکی 180 پوندی را برای سفارشات خرده فروشی به مصرف کنندگان اتحادیه اروپا ارائه دهد ، از جمله کسانی که کیسه های هدیه شخصی پنیر مومی برنده جایزه خود را به ارزش 25 پوند خریداری می کنند. . یا 30 پوند

او می گوید امیدوار بود که پس از Brexit در “تپه های خورشیدی” وعده داده شده توسط دولت شرکت کند ، اما در عوض شاهد زنده ماندن خرده فروشی آنلاین خود بود.

“تجارت ما پس از مشاهده اجتناب از معاملات و اعلام قرارداد تجاری آزاد ، امید زیادی به ادامه رشد در بازار اتحادیه اروپا داشت.

“آنچه فقط در هفته گذشته مشخص شد B2C موفق ماست [business to consumer] در حال حاضر فروش آنلاین از طریق اتحادیه اروپا به مصرف کنندگان غیرممکن است. “

برای نجات شغل خود ، او اکنون باید سرمایه 1 میلیون پوندی را که قصد داشت در یک مرکز توزیع جدید در Macclesfield ، اتحادیه اروپا ، از دست بدهد ، 20 شغل و درآمد مالیاتی را به انگلستان منتقل کند.

“این شرمساری واقعی است زیرا این بدان معناست که من اکنون قصد دارم در فرانسه سرمایه گذاری کنم ، کار فرانسوی ها را تأمین کنم و سپس به سیستم مالیاتی اتحادیه اروپا کمک کنم ، که کاملاً بر خلاف دلیل کامل مجبور به ترک آن بود.”

وقتی مشاغل کوچک بالا و پایین با نوار قانونی صادرات جدید و پیچیده موافقت می کنند ، اسپورل توضیح داد که فکر می کند کاملاً برای Brexit آماده است و در این باره با وزارت محیط زیست ، غذا و امور روستایی (Defra) و اتحادیه ملی کشاورزان مشورت کرد مسیر.

وی می دانست که برای رساندن پنیر خود به اتحادیه اروپا پس از اول ژانویه به اعلامیه های گمرکی و گواهی نامه های بهداشتی امضا شده توسط دامپزشکان نیاز دارد و با موفقیت پالت محصول را از طریق کانال به مشتریان عمده تحویل می دهد.

اما آنچه او پیش بینی نکرد این الزام است که گواهی های بهداشتی سفارشات آنلاین از مشتریان خصوصی را همراهی می کنند.

وی گفت: “گویی کسی فراموش کرده است در مورد این قسمت از معامله به توافق برسد ، فراموش کرده است که برای فروش مستقیم مصرف کننده شما باید یک استثنا یا سود داشته باشید.

“ما ایالات متحده ، کانادا ، نروژ و غیره ، همه کشورهای غیر اتحادیه اروپا را تأمین می کنیم. ما هیچ وقت مشکلی نداشتیم این یک نظارت بر توافق نامه است ، که به هیچ وجه بر تولیدکنندگان اتحادیه اروپا تأثیر نمی گذارد ، اما بن بست برای تمام تولیدکنندگان انگلستان است که از طریق فروش آنلاین به اتحادیه اروپا می فروشند. “

به عنوان نشانه ای که نه اتحادیه اروپا و نه انگلیس وقت نداشته اند که معامله تجاری را به توصیه های عملی تجاری ترجمه کنند ، دفرا گفت که او همچنان “به کار با کمیسیون اروپا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای درک مشترک از قوانین صادرات اتحادیه اروپا و چگونگی اعمال آنها ادامه می دهد. “

دفرا گفت که او تمام تلاش خود را کرده است تا تجارت در انگلیس به ضرر نباشد و وزیر کشاورزی و غذا ویکتوریا پرنتیس اکنون با اسپورل و دفرا در تماس خواهد بود تا در این باره گفتگو کند.

علاوه بر این ، مشخص شد که تعداد دامپزشکان و متخصصان صلاحیت صدور گواهینامه که اکنون برای صدور گواهی بهداشت اروپا آموزش می بینند “از 600 به 1500 نفر افزایش یافته و این تعداد همچنان در حال رشد است.”

سابین ویاند ، مدیر کل تجارت کمیسیون اروپا و معاون سابق میشل بارنیه در مذاکرات توافق نامه خروج ، توییت به انگلیسی می گوید: “به ما کمک کن” ، اشاره به روش های درمانی برای کسانی است که ممکن است احساس کنند قوانین گمرک ناعادلانه اعمال می شود.

شرکت Cheshire Cheese Spurela در Macclesfield و کارخانه تولید کرم Harrington در دربشایر سالانه بیش از 4.3 میلیون پوند درآمد کسب می کنند و 25 نفر مشغول به کار هستند. در ماه مارس ، او قصد داشت تعداد کارمندان در مرکز جدید را افزایش دهد.

“من می خواهم علاوه بر 25 نفر که اکنون داریم ، 20 نفر دیگر نیز استخدام کنم. بنابراین ، یک سرمایه گذاری قابل توجه که اکنون باید در آن تجدیدنظر کنیم. من هنوز از آنچه اتفاق افتاده شوکه هستم. ”

تجربه وی در سراسر کشور با امتناع شرکت های پیک از گرفتن بسته های کوچک محصولات حیوانی و غذایی تکرار می شود.

یک شرکت پیک به جان آربون نساجی در دوون گفت که پشم تریکو شده آن ، که از الیاف گوسفند محلی بافته شده است ، دیگر کامیون هایی را قبول نمی کند که اکنون می کوشند خطر ظهور یک بسته در وانت یا کامیون خود را کاهش دهند و منجر به تاخیر در سراسر کشور شود. بار. زیرا فاقد گواهی پزشکی هستند.

سخنگوی دولت گفت: “توصیه گسترده ای برای حمایت از تجارت در صورت سازگاری با ترتیبات جدید وجود دارد” و “بسیار مهم” است كه بازرگانان اسناد صحیح صادرات را ارائه دهند.