پنالتی جیمی واردی با یک پیروزی قاطع فوتبال به لستر کمک می کند تا بالاتر از اسپرز حرکت کند

[ad_1]

ژوزه مورینیو به خوبی می داند سرژ آری مقصر هجوم خون است. یادتان هست مدیر تاتنهام در یک مستند درباره باشگاه آمازون به او گفت؟ مورینیو به بقیه تیم گفت: “من از تو بعنوان یک نشانگر می ترسم.” “زیرا شما قادر به مجازات گه با VAR هستید.” نگاه مرگ مدافع تصویری بود.

“آری” در بیشتر این فصل عالی بوده است ، اما شکست قدیمی او به یک اثر مخرب برگشته است ، و این بازی شدید را به سود لستر متمایل کرده است. او دید وسلی فوفانا در گوشه محوطه جریمه به دنبال توپ می رود ، اما در نیمه میانی لستر وقتی از دروازه دور شد ، تحت تأثیر قرار گرفت. که باعث شد باربری در پشت آری بی پروا تر شود. VAR را وارد کنید و تنها راه حل این است که آیا در منطقه تماس گرفته شده است. بود.

جیمی وردی در میانه میدان یک پنالتی 45 دقیقه ای به ثمر رساند و سرانجام بازی حرفی برای گفتن داشت و چیزی برای منفجر کردن آن وجود داشت. پیش از آن ، بسیار نزدیک بود و همیشه به نظر می رسید که یک نکته ، خوب یا بد ، تعیین کننده خواهد بود.

لستر قبل از ضربات پنالتی به سختی بهترین تیم بود و در نیمه دوم در راه رسیدن به ششمین برد خارج از خانه خود در هفت بازی لیگ برتر در این فصل و یکی از بزرگترین اظهارات ، آزادتر بازی کرد.

وردی درگیر گل دوم بود ، ضربه سر او از توبی آلدروایرلد بدشانسی دور شد و تیم فوتبال اسپانیا مونده بود که بازی سوم رو بدون پیروزی در نظر بگیره و چه اتفاقی می افتد که نتواند به حریف حمله کند. برندان راجرز می دانست که نمی تواند اجازه چنین اتفاقی را بدهد و جدا از چند ترس در نیمه اول ، مدیر لستر تعادل را به دست آورد.



در پایان نیمه اول ، جیمی وردی یک پنالتی را برای لستر به گل تبدیل کرد. عکس: تام جنکینز / گاردین

حتی خانه های خار نیز نمی خواستند بیرون بروند و این شعار ایجاد آنها بود. هری کین به مدت 15 دقیقه “Son Hong-min” را بازی کرد ، فقط کره جنوبی از کنار دروازه عبور کرد – این ضربه و ضربات هم نبود – در حالی که کین از گوشه Son قبل از پنالتی با ضربه سر برخورد کرد. او توانست از بالای یوری تیلمان آویزان شود ، اما فقط نتوانست فرم بدنی مناسب را بدست آورد.

لستر قبل از این فاصله به نظر تیم منسجم تری می رسید ، بیشتر در قسمت جلو بازی می کرد اما نتوانست چیزی واضح ایجاد کند. در واردا این ضربه مسدود شد. جیمز مدیسون با تلاش طرد شده با لوریس کار کرد. و بنابراین هدیه پنالتی با تشکر بیشتر پذیرفته شد.

مورینیو برای اولین بار در این فصل با جیووانی لو سلسوس و تانگوئی ندومبله در یک مسابقه لیگ شروع به کار کرد ، اگر چه بازیکن جناح راست در جناح راست ظاهر می شد و استفان برگوین به عنوان یکی از بازیکنان تعویضی معرفی شد. ناموفق. سرمربی در هنگام استراحت ندومبله را قلاب کرد ، در حالی که او در دقیقه 49 لو سلسا را ​​به دلیل مصدومیت از دست داد. علاوه بر این ، مورینیو علیرغم حضور 9 بازیکن روی نیمکت ، دل علی را در ترکیب خود قرار نداد.

در زمان رفتن لو سلس ، لستر فکر کرد که آنها دوباره گلزنی کرده اند و قطعاً این گل عالی مادیسون بود که قبل از زدن ضربه کم به گوشه دور توپ را از جیمز جاستین گرفت. در زمان واقعی ، به نظر می رسید که اسپرز ممکن است در آفساید کار کند ، زیرا آری به آرامی بیرون می آید. آنچه VAR هنگام بیرون آمدن خطوط نشان داد این است که دست مدیسون کمی از Alderweireld جلوتر است. این یکی از آن لحظات بود که مردی در برابر اتومبیل باعث ناامیدی می شود.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

لستر برای خود دلسوزی نکرد و خیلی زود بازی را تعطیل کرد. هاروی بارنز هنگامی که از لبه چپ بالا می رفت ، توجه او را جلب کرد ، اما مارک آلبرایتون دوم با ایجاد صلیبی که از وردی خواست تا از روی موسی سیسوکو بپرد ، یک دوم ایجاد کرد ، کاری که او انجام داد. واردی توپ را به درون دروازه فرستاد و آلدرویرلد که در آن نزدیکی بود فقط با وحشت می توانست تماشا کند که توپ را به گوشه نزدیک منتقل کند.

خارها ناکام به نظر می رسند. پس از آنکه آلدرویرلد در دقیقه 71 کرنر را به کرنر زد ، پسر واقعاً کاسپر اشمایکل را ادامه داد اما بازگشتی وجود نخواهد داشت.

[ad_2]