پلیس اوهایو: ویدئو مرد سیاه پوستی غیر مسلح را نشان می دهد که تلفن را در دست دارد | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

فیلم های گرفته شده از دوربین فیلمبرداری نشان می دهد که یک مرد سیاه پوست از گاراژ بیرون می آید و تلفن همراهی را در دست چپ خود گرفته و چند ثانیه قبل از شلیک مرگبار توسط یک افسر پلیس کلمبوس گرفته است.

بین ویدئویی که آندره هیل 47 ساله را نشان می دهد و زمانی که افسر اسلحه خود را شلیک می کند حدود شش ثانیه طول می کشد. بدون صدا ، زیرا افسر دوربین سپاه را فعال نمی کند ، اما عملکرد “نگاه به عقب” خودکار تیراندازی را در روز سه شنبه ضبط کرد.

بدون صدا ، مشخص نیست که آیا افسر ، شناخته شده به عنوان آدام کوئی ، برخی از دستورات را به هیل فریاد می زند ، که دست راست او در فیلم دیده نمی شود یا خیر. مقامات می گویند هیچ اسلحه ای از محل حادثه کشف نشده است. این شهر گفت هیل در آن زمان به دیدار شخصی رفته بود.

هیل چند دقیقه ای روی زمین گاراژ دراز کشید بدون اینکه افسری به کمک او بیاید. آندرو گینتر ، شهردار کلمبوس روز چهارشنبه گفت و این سیاستی را نقض می کند که به افسران کمک می کند تا به قربانیان کمک کنند ، خواستار برکناری کویا شد.

گینتر گفت ، كوی همچنین سیاست های دپارتمان را نقض كرد ، كه این امر مستلزم فعال كردن تمام ویژگی های صوتی و تصویری دوربین خود است.

گینتر ، دموکرات ، گفت: ارزش های پلیس کلمبوس ، از جمله حسن نیت ، دلسوزی و مسئولیت ، “در حالی که آقای هیل در حال مرگ بود ، وجود نداشت و نشان داده نمی شد.”

هنگامی که کوی صدا را فعال می کند ، صدای فریاد او شنیده می شود ، و هیل را فریاد می زند ، که اکنون روی زمین گاراژ دراز کشیده است تا دستان خود را از آن دور کند! حالا دست ها کنار! “

چند ثانیه بعد کوی به هیل فریاد می زند ، “به شکم خود بروید” و سپس ، “اکنون دست خود را از زیر خود بلند کنید!”

سپس كوی از توزیع كننده می پرسد: “ما یك پزشك داریم كه می آید” و فریاد می زند: “تكان نخورید عزیزم!” به هیل در حالی که به پهلو دراز کشیده و ناله می کند.

هیل کمتر از یک ساعت بعد در بیمارستان درگذشت.

گینتر و رئیس پلیس توماس کوینلان از عدم روشن شدن دوربین کوی توسط کوی ابراز خشم کردند. اسلحه توسط عملکرد بازرسی 60 ثانیه ای شکار شد.

افسران باید مطابق با سیاست های وزارتخانه ، به محض ورود به یک حادثه مهم مانند تیراندازی ، سرقت یا سرقت ، دوربین های بدن خود را فعال کنند.

بعلاوه ، طبق این سیاست ، کارمندان باید “در آغاز اقدام اجباری یا در اولین فرصت معقول برای انجام این کار” دوربین ها را روشن کنند.

جیمز فوكوا سخنگوی اداره پلیس گفت اگرچه كوی به یك تماس اضطراری اعزام شد ، اما وقتی افسر با هیل ارتباط برقرار كرد به دلیل جدا بودن از تماس اصلی ، این مجری قانون شد.

وی گفت: “بنابراین دوربین سیاست باید فعال شود.”

کوی ، یک عضو 17 ساله این نیرو ، از انجام وظیفه برکنار شد ، دستور تحویل اسلحه و نشان را گرفت و از اختیارات پلیس سلب شد تا نتیجه تحقیقات انجام شود. بر اساس قرارداد اتحادیه ، هنوز به افسر حقوق داده می شود.

محرومیت از وظیفه در کلمبوس پس از تیراندازی معمول است.

گلن مک آنتایر ، سخنگوی اداره امنیت عمومی شهر گفت: “در این مورد ، رئیس پلیس مستقیماً آنچه را که فکر می کرد یک جرم حیاتی است ، مشاهده کرد و در حال اقدام مداخله آمیز برای آزادی وی از سمت کار تا پایان تحقیقات انضباطی بود.” که ناظر بر پلیس است.

ند پتوس جونیور ، مدیر ایمنی عمومی شهر ، روز چهارشنبه قول دادرسی “عادلانه و بی طرفانه” را برای كویا داد.

طبق نسخه ای از تماس که روز چهارشنبه منتشر شد ، ماموران در ساعت 1.26 بامداد به تماس اضطراری همسایه در مورد اتومبیل مقابل خانه اش که در حال رانندگی بود پاسخ دادند. گینتر گفت که مشخص نیست این ماشین به هیل متصل است یا خیر.

روز چهارشنبه ، دیو ایست ، دادستان جمهوری خواه ، قول “تحقیق کامل ، مستقل و کارشناسی” در مورد تیراندازی را داد.

وی افزود: آنچه در حال حاضر داریم ثبت ناقص است. ما باید اجازه دهیم ضبط را کامل کنیم و شواهد را جمع آوری کنیم. ” “فقط حقیقت – همه حقیقت و هیچ چیز دیگر – منجر به عدالت خواهد شد.”

در ماه مه ، ترور جورج فلوید توسط پلیس سفیدپوستان موجی از اعتراضات را در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان برانگیخت.

[ad_2]