پس از Brexit وام من در انگلیس چه خواهد شد؟ | رهن

[ad_1]

من یک شهروند بلژیکی هستم و در هلند زندگی می کنم. من یک وام رهنی در سرتاسر انگلیس در انگلستان دارم و به تازگی مانند بسیاری از افراد مطلع شدم که حساب جاری من به دلیل Brexit در 31 دسامبر بسته خواهد شد.

با این حال هنوز مشخص نیست سرنوشت وام من چه خواهد شد. س questionsالات مستقیم من در مورد اینکه آیا این مسئله باید حل شود با بیان بی فایده ای که اکنون در حال بررسی است پاسخ داده شد.
BD ، مونسترگلین ، هلند

خبر دیرهنگام مبنی بر اینکه مشتریان برخی از م institutionsسسات مالی انگلیس در صورت زندگی در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا حساب خود را از دست می دهند باعث ایجاد هشدار گسترده شده است. به نظر می رسد بانک ها و شرکت های ساختمانی و مشتریانشان نیز در هاله ای از ابهام قرار دارند ، زیرا آنها سعی کردند قوانین مبهم ذاتی هر کشور اتحادیه اروپا را آزار دهند.

این کشور در سرتاسر کشور به من گفته است که انتظار وضوح از سوی تنظیم کننده مالی هلند را دارد و از همان زمان تأیید کرده است که اگرچه پس از پایان سال دیگر مجوز ارائه حساب پس انداز ، کارتهای جاری یا اعتباری را نخواهد داشت ، وام شما می تواند ادامه یابد ، منوط به پرداخت بدهی مستقیم از حساب بانکی دارای مجوز از تنظیم کننده هلندی.

وی گفت هنوز مشخص نیست که آیا وی مجبور به بستن حساب های مشتری در سایر کشورهای عضو می شود یا خیر.

در صورت نیاز به کمک ، به [email protected] ایمیل بزنید. آدرس و شماره تلفن را وارد کنید. ارسال و انتشار با شرایط ما اداره می شود

[ad_2]