پس از چاقو زدن دو زن برنلی M&S | یک مرد 57 ساله بازداشت شد اخبار انگلستان

[ad_1]

پس از چاقو خوردن دو زن در فروشگاه مارکس و اسپنسر در برنلی ، یک مرد به ظن اقدام به قتل دستگیر شد.

قربانیان این حمله کارمندان فروشگاه در 40 سالگی و مشتری در 60 سالگی بودند. هر دوی آنها به دلیل جراحاتی که تصور می شود خطری برای زندگی ندارند به بیمارستان منتقل شدند.

این مرد 57 ساله ، که مظنون به مهاجم است ، در ابتدا توسط خریداران و کارمندان هنگامی که اظهار نظرهایی را که پلیس ضد تروریسم را وادار به تحقیق در این زمینه می کند ، مهار کرد.

وی بعداً دستگیر شد و در بازداشت است. پلیس لنکاوی در حال بررسی سابقه سلامت روانی مظنون است.

به نظر نمی رسد که این حادثه مربوط به تروریسم باشد ، اما قابل درک است که این نیرو در حال بررسی ارتباط احتمالی مظنون با جهاد است.

قربانیان به مهاجم وصل نبودند. در محل حادثه چاقویی پیدا شد.

نیرو به اطلاعات مربوط به حمله روی می آورد. سخنگوی استاسیا اسیووی گفت: “ما تشخیص می دهیم كه این حادثه نگرانی زیادی را در جامعه ایجاد خواهد كرد و من می خواهم به مردم اطمینان دهم كه تیم اطمینان ویژه ای از افسران و كارمندان داریم كه به منظور اطمینان خاطر ، تعداد بیشتری گشت زنی را در مركز شهر انجام می دهند.

“این یک حادثه تروریستی در نظر گرفته نمی شود ، اما به دلیل برخی اظهارات در صحنه ، کارآگاهان ضد تروریسم در حال تحقیق هستند. در این زمان ، منظور ما انگیزه است ، اما می توانم بگویم که ما در حال بررسی سلامت روانی شخصی هستیم که دستگیر کردیم.

“من می خواهم به مردم مراجعه کنم که می توانند حادثه امروز صبح را ببینند یا فیلم برداری کنند یا اطلاعاتی دارند که می تواند به ما کمک کند.

“من می خواهم از آن عامه مردم تشکر کنم که امروز صبح خیلی سریع و بدون در نظر گرفتن امنیت خود برای بازداشت مهاجم اقدام کردند. بدون اقدامات شجاعانه آنها ، این حادثه ، اگرچه جدی بود ، می توانست بسیار بدتر باشد. “

کارل استریدر که در آن زمان با همسرش در حال خرید بود به بی بی سی گفت که با شنیدن صدای جیغ در دستگاه خودپرداز جلوی مغازه متوقف شد و مردی را دید که قبل از ورود نیروهای اورژانس مرد دیگری را “دنبال” می کرد.

“پلیس چند دقیقه بعد رسید. در همه جا شش یا هفت ماشین پلیس و آژیرهای امنیتی وجود داشت. ”

“سپس پنج دقیقه دیگر یک آمبولانس آمد. تا آن زمان ، آشکار بود که یک حادثه جدی اتفاق افتاده است … وقتی به خانه آمدیم ، ترسیدیم و فهمیدیم چه اتفاقی می افتد. “

هر کسی که دارای اطلاعات یا مواد ویدئویی است باید با شماره تلفن 101 یا Crimestoppers با شماره 0800 555 111 با پلیس تماس بگیرد.

[ad_2]