پزشکان آلمانی الکسی ناوالنی می گویند ، تشخیص “جدید” ظرف چند روز انجام شد اخبار جهان

[ad_1]

پزشکان برلینی که الکسی ناوالنی را معالجه کردند جزئیات بالینی مسمومیت تازه وارد وی را در آنچه رهبر مخالف روسیه آن را شواهد پزشکی خواند منتشر کردند که توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور بارها تکذیب شد.

در مقاله ای در مجله پزشکی Lancet ، پزشکان بیمارستان Charite برلین علائم مشاهده شده در هنگام بستری شدن در ماه اوت را شرح می دهند. آنها اطلاعاتی راجع به واکنشهای جسمی وی هنگام تزریق ، درمان ، سی تی اسکن و MRI انجام می دهند.

آنها می نویسند: “روشن شدن درگیری عامل مبتدی و محصولات بیوترانسفورماسیون آن در این مورد تنها چند روز پس از تشخیص مسمومیت با مهاركننده كولین استراز حاصل شد و تاثیری در تصمیم درمانی نداشت.”

بولک پس از سقوط وی هنگام پرواز از سیبری به مسکو برای معالجه به آلمان منتقل شد.

کارشناسان چندین کشور غربی تشخیص داده اند که ناوالنی توسط عامل اعصاب دوران اتحاد جماهیر شوروی Novichok مسموم شده است که فقط توسط مقامات روسی قابل کنترل است. مسکو بارها دادخواست را رد کرده است.

وی در جریان مسابقه با ناوالنی ، رئیس جمهور روسیه ، در فیس بوک نوشت که “مهمترین چیز آزادی ولادیمیر پوتین است.”

“در هر کنفرانس مطبوعاتی ، او با تحریک با دستان خود می پرسد که آیا آلمانی ها داده های خود را منتقل می کنند؟

“دیگر اهمیتی ندارد ، اکنون داده های پزشکی منتشر شده و در دسترس همه جهان است.”

نشریه Lancet دو روز پس از انتشار ناوالنی ویدئویی از مکالمه اضطراری با یک مأمور ادعای FSB منتشر شد که می گوید در ماه آگوست ، کارآگاهان سم را در شورت قرار دادند.


بدیهی است که ناوالنی با آشکار کردن نقش آژانس در داستان “تازه کار” یک عامل FSB را فریب می دهد

این تماس تلفنی توسط ناوالنی ضبط شد و وی گفت كه او وانمود می كند كه یكی از مسئولان شورای امنیت كرملین است و یك مأمور FSB را مجبور به اعتراف به مسمومیت می كند.

روز سه شنبه ، روسیه دیپلمات های ارشد اتحادیه اروپا را احضار کرد و اعلام کرد که این کشورها و نهادهای عضو را تحریم می کند.

[ad_2]