پایان ترامپ: دوران بایدن آمریکا را به کجا خواهد برد؟ | اخبار

ستون نویس Guardian رابرت رایش استاد سیاست عمومی در دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی و از پیشکسوتان دولت دموکرات است که قدمت آن به دهه 1970 باز می گردد. وی قبل از توصیه به باراک اوباما ، در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون وزیر کار بود. رایش در مراسم تحلیف گذشته حضور داشته است ، اما او می گوید آنوشکا آستانه که این – که با حضور حیرت انگیز حدود 20،000 نیروی گارد ملی در واشنگتن مشخص شده است – بسیار متفاوت است.

بایدن چند روز پس از رای گیری مجلس نمایندگان مبنی بر رای گیری برای استیضاح دونالد ترامپ به دلیل “تحریک عمدی قیام” در مورد محاصره وحشیانه طرفدارانش در پایتخت ، به منصب خود پرداخت. علاوه بر نظارت بر روند سنا ترامپ ، دولت بایدن ، در میان سایر موارد ، باید به عصبانیت همه گیر ویروس کرونا که منجر به کشته شدن 400000 آمریکایی شده است ، و رکود شدید اقتصادی باشد. داستان ها و توجیهات سیاسی بایدن درباره برنامه های او به ما چه می گویند؟ و آیا او قادر خواهد بود به وعده های خود برای بهبود و اتحاد کشور عمل کند؟

بایگانی: نیویورکر ، CNN ، MSNBC ، NBC ، CBS

ساختمان پایتخت ایالات متحده برای مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب جو بایدن آماده شده است


عکس: جو ریدل / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین هزینه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian